Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Recomandare toba sport https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=16107 |
Page 1 of 7 |
Author: | Tupac [ 04 Apr 2006, 20:43 ] |
Post subject: | Evacuare sport |
Bun...deci de ce imi era frica nu am scapat..mi s-a pus pata sa bag niste bani in masina Pana acum sunt decis pentru 2 chestii sigure: - Squadra chip - filtru aer sport - care, cum, in ce fel o sa vad in functie de bani... Cum la motorul meu prea multe optiuni de a-i mari puterea nu am, in afara de cele de mai sus ar mai ramane chestii de genul: - pistoane forjate & stuff - scump - axe cu came sport - scump - turbo - FOARTE scump si cu modificari majore - evacuare imbunatatita - hmm...si asta e scumpa , dar macar nu implica riscuri si are si ceva avantaje pe termen lung.. Bun...acum legat de evacuare... Pentru motorul meu 1.7 16V de pe Alfa 145 exista variante de la: Supersprint, Ragazzon, CSC.. Nu e nevoie sa mai spun ca nici una din ele nu e prea ieftina , dar totusi ideea de evacuare buna ma incita As vrea sa va intreb, daca stiti, care din componentele unui sistem de evacuare aduce cele mai mari castiguri de putere: "catalizatorul" sport, intermediara (aici am variante de la Ragazzon de exemplu cu teava simpla sau cu teava+toba intermediara ca si la varianta de evacuare stock), finala? Intreb pentru ca in ideea ca nu am finante destule poate va trebui sa ma limitez... De asemenea as vrea sa va intreb ce parere aveti daca amestec parti de la mai multi producatori (de ex catalizator sport de la CSC, teava simpla de la Ragazzon si finala tot de la CSC sa zicem)? E naspa? In functie de finaitne, de asemenea, as putea lua doar 2 produse de exemplu, si poate sa imi fac singur o teava in loc de catalizator de exemplu, dar acest lucru nu stiu cat de ok este... (faza cu teava). Orice sfaturi legate de evacuare ar fi bine venite.... |
Author: | ALXege [ 05 Apr 2006, 01:20 ] |
Post subject: | |
tupac tata, dar vad ca esti pus pe cheltuit bani, nu gluma Legat de evacuare, solutiile propuse de tine sunt extrem de scumpe si nu stiu cat de mult renteaza. Cand am facut o mica tura pe la cateva magazine de tuning ca sa ma interesez de stopuri am intrebat si de evacuare si mi s-au propus cateva astfel de solutii de la mai multi producatori, printre care si Supersprint, iar scorurile mi s-au parut enorme si nejustificate. Cred ca mai bine apelezi la un atelier local sa iti modifice evacuarea, eventual te consulti cu ei si alegi cea mai convenabila solutie. |
Author: | alexmirica [ 05 Apr 2006, 08:20 ] |
Post subject: | |
Tupac tata, iti propun ceva: Cel mai bine e sa dai cat-ul jos (daca ai asa ceva), teava dreapta, direct si finala sport! E cea mai ieftina combinatie, teava stock mananca destula putere, fiind facuta sa amortizeze bine de tot zgomotul produs de motor! Insa nu e o chestie universal valabila! Fa un dyno acuma si la fiecare filtru/toba/axa came/something montata treci direct la dyno din nou sa vezi cresterea de putere. Mi s-a intamplat ca la schimbarea finalei sa dea un surplus de -2 (minus doi!!!) CP. Hai ca vorbim la intalnire daca vrei. |
Author: | firestarter [ 06 Apr 2006, 09:55 ] |
Post subject: | |
Draga 2PAC Din experienta mea in evacuari iti pot relata urmatoarele: Dupa cum stii avem amandoi aceleasi motoare iar eu mi-am facut din nou toata evacuarea. In momentul de fata am de fapt doua seturi de evacuari, Una Remus originala, facuta in Austria pe masina de pe care am transplantat motorul si mecanica si una Borla facuta de mine la Brasov. Solutiile scumpe ca cele amintite de tine nu iti vor aduce putere in plus fata de ce am facut eu asa ca mai bine iti povestesc cum rezolvi treaba cu 10-12 milioane. Deci, refaci complet toata evacuarea cu tot cu saxofon, serpisori sau cum vrei sa le zic. Folosesti teava cu diametrul de 4.5 de la motor pana unde se unesc iar din punctul de intersectie folosesti teava de 5. Renunta complet la catalizator si la detenta si incearca sa obtii un traseu cat mai lin, fara prea multe coturi. Pui o toba finala de inox Borla PROXES cu ce tips vrei tu si gata evacuarea. Ca si scoruri o toba Borla este in jur de 500 RON +80-120 RON tipsul, iar resttul evacuari te costa in functie de materialul folosit 450-500RON din teava de fier aluminizat si 500-650RON din teava de inox. Te asigur ca se simte clar plusul de putere si o faci la costuri super rezonabile. Bafta si sa ne ti la curent cu ce gasesti. |
Author: | Tupac [ 06 Apr 2006, 10:43 ] | |||
Post subject: | ||||
Merci Alfa de sfaturi Insa vreau sa te intreb: la tine nu cumva serpisorii se unesc undeva la mijloc? Ca la mine nu e chiar asa, se unesc doi cate doi in stanga masinii si cineva mi-a zis ca acest tip de evacuare este foarte bun, in principiu ca nu as avea nevoie sa dau banii pe serpisori. O sa pun si o poza sa vezi cum e la mine, poate iti dai cu parerea un pic (poza2)... In al doilea rand nu stiu cien si une se fac astfel de evacuari. Apoi mai e si faza aia ca nu prea am eu incredere cum o face Gigel, suduri, coturi (serpisorii nu sunt deloc usor de facut!), etc.. Treaba cu toba de mijloc ma zganderea si pe mine...adica am vazut v-am zis, pe net, variante de toba de mijloc pentru modelul meu cu toba de mijloc sau doar teava. Ideea e ca nu stiu eu unde se produce zgomotul cel mai mare la o evacuare sport, ca nu as vrea nici sa sune prea tare, pe urma sunt probleme si devine si enervant la drumuri lungi. Toba de mijloc stii cumva are ceva site in ea? Evacuarea mea originala sa stii ca nu prea are coturi , are unul singur cat de cat, de la toba de mijloc la tobafinala (poza 1) Preturile puse de tine sunt bune, dar unde le-ai gasit?? Ca eu acum 1 an si ceva cand am sunat in Bucuresti la unii tot cu Borla mi-au zis ca pentru Oltcit ma costa serpisorii 12 mil!
|
Author: | firestarter [ 06 Apr 2006, 10:53 ] |
Post subject: | |
salut stiam cum e evacuarea ta, aproape identica cu cea de pe 33 fact dupa 93. Intradevar este diferita de a mea insa nu e o problema sa iti construiasca alta la fel. Cei la care mi-am facut evacuarea sunt atelier oficial borla si nu fac altceva decat tuning de evacuare, service pe evacuare sau inlocuire piese de evacuare. Deci sunt profesionisti cu tot ce le trebuie si sunt aprovizionati de 2 ori pe saptamana cu materiale. Pe mine m-a costa evacuarea la ei, cu elementele de care ti-am povestit mai devreme, 10.500.000 lei vechi in augus sau septemvrie 2005. Spuneam sa inlocuiesti si serpisorii pt ca o teava mai mare ajuta evacuarea insa nu e obligatoriu sa scapi de ei. daca pastrezi serpisorii probabil costurile ajung pe la 7 milioane cu tot cu toba si tips. Detalii la www.borla.ro |
Author: | firestarter [ 06 Apr 2006, 11:08 ] |
Post subject: | |
posibil, nu contest, insa evacuarea mea are deja vreo 9 luni si nu are nici o problema. Iar inoxul este clar inox la mine se vede in sectiune si oricum am stat toata ziua cu mecanicii de acolo sa faca totul cum am vrut. Deci am vazut de la A la Z. Nu contest ca or fi si facaturi insa ce am eu deocamdata pare super ok |
Author: | Tupac [ 06 Apr 2006, 11:24 ] |
Post subject: | |
Astia nu ofera nici o garantie ceva? |
Author: | Tupac [ 06 Apr 2006, 14:46 ] |
Post subject: | |
Tocmai am fost pe la PilotAuto.. Preturi: traseu de la catalizator (deci fara el!) pana la coada, 12 mil lei... Serpisori=12 mil lei, deci cum stiam si eu... Preturile sunt pentru inox.. M-au cam domolit baietii , cand mi-au zis ca inlocuirea catalizatorului cu o simpla teava e o treaba care iti da castig de CP, dar zgomotul cica e foarte mare. Aveau o masina pe stand care pentru asta era venita: ieri isi pusese teava in loc de catalizatori si azi a venit sa puna catalizatorul la loc din cauza zgomotului In rest foarte ababili, am stat destul la discutii, mi-au explicat tot felul de chestii. Mi-au zis de exemplu ca dpdv al castigului de putere conteaza cel mai multi finala si catalizatorul..toba intermediara mai putin cica.. |
Author: | Tupac [ 06 Apr 2006, 15:16 ] |
Post subject: | |
Hmm..e de studiat. Dar ma indoiesc ca nu castigi CP de acolo pai daca nici de acolo nu castigi, ce sa mai zicem de restul.... In plus, motorul de pe Alfa 33 are 137CP , diferenta de 8CP nu cred ca sunt doar din injectie, cativa or fi si din catalizator poate.. |
Author: | Tupac [ 07 Apr 2006, 01:38 ] |
Post subject: | |
Mda...cred ca voi incerca intr-o buna zi... In materie de tuning insa ma rog sa fac cat mai repede rost de bani pentru chip-ul de la Squadra Tre' sa imi fac masina nervoasa rau, sa moara dusmanii! |
Author: | firestarter [ 07 Apr 2006, 12:36 ] |
Post subject: | |
eu as fi mai increzator in puterea castigata din evacuare. O sa o duc pe a mea la dyno cand e totul perfect la motor si o sa vad ce diferente sunt. Mai mult ca sigur rezultatele vor fi relevante si pentru tine. |
Author: | Tupac [ 07 Apr 2006, 13:40 ] |
Post subject: | |
Da, ideea e ca inca nu stiu unde se castiga cei mai multi CP la evacuare Sa fie deci catalizator + finala? Si sa inteleg deci ca ar fi indicata teava simpla in loc de calatizator + o finala sport? Asta ar fi cat de cat OK ca si bani, dar ma intreb cat zgomot o sa fie, pt ca repet, nu vreau sa o fac sa sune ca la raliu, mai mergi si eu prin afara Bucurestiului totusi.. |
Author: | firestarter [ 10 Apr 2006, 09:37 ] |
Post subject: | |
Pai daca vrei putere pune o teava fara nimic pe ea pana la finala si asta a fost. Fara discutie o sa sune mai tare insa sunetul depinde si de toba. Poti pune o toba cu un sunet mai linistit insa asta implica site, deci putere diminuata. |
Author: | mihai65 [ 10 Apr 2006, 23:00 ] |
Post subject: | |
salut eu am citit intr-un articol mai vechi cum sunt calculate galeriile de evacuare ale motoarelor.totul se bazeaza pe legile fizici de curgere a gazelor in tuburi cu pereti subtiri. problema e ca trebuiesc asfel dimensionate (diametru coraborat cu lungimea si sicanele constructive precum si functie de capacitatea motorului )pentru a nu intra intr-un regim de curgere turbulenta ci pt.a pastra un regim de curgere laminar> la curgerea gazelor in regim turbulent apar niste curenti de gaze turbionari care practic vor intirzia evacuarea si pot aparea efecte contrare decit cele dorite parerea mea este ca evacuarile uzinale de orice tip tin cont de toate acestea(cele sport se fac cu un factor de corectie mai precis si pt obtinerea soundului |
Author: | Cristiano [ 04 Jul 2006, 23:17 ] |
Post subject: | need help |
cine ma poate ajuta si pe mine? am nevoie de o toba finala sport pt alfa147 eu mi-am luat una dar nu mi se potriveste dak imi puteti da un site cu o toba care sa imi mearga v-as fi recunoscator |
Author: | alfa 147 [ 13 Jul 2006, 10:56 ] |
Post subject: | |
cristiano cauta powerfull eu din aia am cam 4 mil o gasesti, e universala si sunt f multumit de ea, vezi la cartuning etc. in alta ordine de idei, tupac vezi ca a ta e diesel asa ca prea mult zgomot cred ca nu o sa ai |
Author: | Alexandrus [ 18 Jul 2006, 18:28 ] |
Post subject: | |
Ragazzon exista speciale pentru 147 si sunt chiar bune, dar sincer sa fiu nu ii vad rostul. |
Author: | Cristiano [ 02 Feb 2007, 12:07 ] | |||
Post subject: | ||||
mi-am montat toba sport power full care era de vanzare pun cateva poze sa va dati cu parerea mie mi se pare putin prea in afara
|
Author: | Tupac [ 02 Feb 2007, 12:43 ] |
Post subject: | |
Dap...nu cade bine. Este prea in afara. |
Author: | Cristiano [ 02 Feb 2007, 13:20 ] |
Post subject: | |
problema e ca nu cred ca merge mai inauntru sau poate imi da un sfat alfa 147 ca am vazut ca are aceiasi toba |
Author: | ALXege [ 02 Feb 2007, 19:00 ] |
Post subject: | |
vbind din amintiri, la alfa147 nu iese asa de mult inafara. Fa te rog cateva poze dedesubtul masinii (daca ai cum) sunt curios cum a fost montata. Btw, ai cat-back sau doar finala? |
Author: | alfa 147 [ 02 Feb 2007, 19:45 ] |
Post subject: | |
eu am montat-o la unii la atelier, se poate muta mai in fata nu sunt probleme, in schimb o sa stea asa intr-o parte nu prea o poti monta dreapta. da o fuga la un atelier de tobe si iti taie aia cat trebuie si ti-o fixeaza |
Author: | Cristiano [ 02 Feb 2007, 20:05 ] |
Post subject: | |
pai si eu am pus-o la un atelier si sta si intr-o parte dar sa inteleg ca tie ti-au taiat din toba? @ALXege e finala, maine o sa ii fac si niste poze sub ea ca si eu sunt curios cum e prinsa numai ca azi nu am apucat sa ajung pe rampa cu ea later edit: am fost la servis si au zis ca toba nu o pot baga mai mult pentru ca e la 1cm de puntea spate, problema ar fi ca de pe toba orginiala mi-au taiat clemele de prindere deci nu o mai pot pune inapoi, va trebuii sa raman cu toba asa pana voi avea bani necesari pentru o toba special pentru alfa 147 |
Author: | alfa 147 [ 03 Feb 2007, 12:54 ] |
Post subject: | |
nu toba, mi-au taiat din traseu, finala e intacta. |
Page 1 of 7 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |