Salutare!
In urma cu vreo saptamana, intr-o noapte dau sa pornesc motorul, pun contactul,dupa care aud un zgomot suspect care seamana cu un resort tinut in tensiune si eliberat brusc si care pare sa vina de undeva din spatele indicatoarelor de bord (turometru si vitezometru). Zgomotul nu a tinut mai mult de o secunda, motiv pentru care l-am ignorat. Pana la prima intersectie unde observ ca semnalizarile raman aprinse cand actionez maneta. La fel si avariile. Cand e actionata vreo semnalizare, becurile raman aprinse si nu "clipocesc". La deschiderea/inchiderea din telecomanda functioneaza normal. De asemenea, la unele porniri ale motorului se percep sunete similare cu cel descris mai sus, cu mici variatiuni, adica uneori se percepe un ticanit scurt alte ori sunetul acela de restort, alteori nu se aude deloc. Sunetul vine din acelasi loc, din spatele indicatoarelor.
Eu banuiesc ca a ramas blocat releul de semnalizare. Am incercat sa scot peste noapte siguranta pt semnalizari, in speranta ca releul scos de sub tensiune isi va reveni. Intrebare: releul e cumva alimentat independent de siguranta, caz in care s-ar merita sa incerc sa scot borna peste noapte?. Se ajunge greu la releu, puteti da eventual indicatii cum, nu de alta dar as incerca sa-l ciocanesc putin, sau daca nu merge nici asa, sa il schimb? Sau se merita sa-l schimb la service (in caz ca e prea complicata operatiunea)? Stiti cumva cat ar putea costa un releu luat de pe piata libera a pieselor de schimb, respectiv de la service +manopera?
Orice sugestie/solutie e mai mult decat binevenita. Momentam ma descurc facand maneta si semnalizand astfel, dar ar cam fi timpul sa solutionez problema.
Multumesc !
_________________ 156 Mk2 1.9 Jtd Multijet
147 Mk1 1.6 ECO
|