Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Cateva informatii, daca se poate... https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=1583 |
Page 1 of 1 |
Author: | Xeo [ 24 Jan 2007, 21:06 ] | ||
Post subject: | Cateva informatii, daca se poate... | ||
Asi dori cateva informatii despre masina din poza. Exista motorizarea, 2500 cmc, v6 biturbo cu 350CP, pe ALFA ROMEO 156 Station Wagon? Multumesc anticipat!
|
Author: | firestarter [ 24 Jan 2007, 21:14 ] |
Post subject: | |
Exista motorizarea V6 2,5 aspirat. Acest motor este facut custom biturbo. |
Author: | Alexx [ 24 Jan 2007, 21:23 ] |
Post subject: | |
Motorul ala sta sa crape. motorul de baza este un V6 2.500cmc aspirat normal care producea 190 cp la baza. A suferit o mare transformare si anume un kit de conversie bi-turbo. Mi se pare fabuloasa cresterea cu 160 cp a acelui motor. Sunt convins ca rupe efectiv asfaltul, dar daca motorul nu a suferit si el multe modificari din punct de vedere al rezistentei si al uzurii componentelor (baietii de pe forum mai scoliti in ale mecanicii ca mine iti pot spune mai multe detalii) , va crapa in curand. Sper ca nu te bate gandul. Aia e o masina care face spectacol la liniute, dar pleca si vine pe rampa de la ele. |
Author: | firestarter [ 24 Jan 2007, 21:35 ] |
Post subject: | |
Asa este, daca nu sunt schimbate bielele, pistoanele, supapele si arcurile de la supape si axele cu came motorul ala nu are viata lunga. Asta e valabil la orice motor indiferent de producator. Dar totusi daca cineva a facut masina biturbo si a bagat ceva bani tind sa cred ca a avut grija si de aceste aspecte tehnice. Nu e o dacia biturbo totusi |
Author: | gabrieldima [ 24 Jan 2007, 21:35 ] |
Post subject: | |
masina se pare ca tocmai a iesit din garantie,trebuie vazuta si testata inainte foarte atent,exista riscuri dar nu asa exagerate,varianta bi turbo fiind extrem de rara trebuie facut si un research la ce ar insemna piese in caz de urgenta,ma rog, masina este superba,este sport wagon si dupa mine cel mai sexy 156,urletul de v6 este incredibil iar in varianta bi turbo nici nu mai are rost sa vorbim |
Author: | Tupac [ 24 Jan 2007, 21:44 ] |
Post subject: | |
Ce scula de masina! Bai nene frumoasa mai e Un break care te umileste in asa hal la semafor. Ptiuuu! |
Author: | gabrieldima [ 24 Jan 2007, 21:55 ] |
Post subject: | |
Tupac Quote:
Un break care te umileste in asa hal la semafor. Ptiuuu!
tupace,ala nu e break frate,e sw si gata
|
Author: | marius [ 24 Jan 2007, 22:08 ] |
Post subject: | |
Asta da frate ! Tu insa sau orice altcineva va avea curaj sa cumpere masina asta are eternul meu respect,nu orice ar avea curajul sa faca asa o investitie. cum au observat si altii inaintea mea,masina ridica unele semne de intrebare.E aproape noua,mai are garantie(e produsa in 08/2005,garantie este de trei ani,nu?) si fara doar si poate ca a fost cheltuita o suma foarte mare pentru a modifica motorul(apropo,stiati ca acest motor V6 de 2.5L a fost desemnat Engine of the Year in 2000?) Este o transormare radicala,dar nu imposibila.Poate unii dintre voi ati auzit de un irlandez a carui masina este prezenta si pe forumul nostru in cadrul catorva subiecte care si-a transformat un banal motor de 1.6L intr-o bestie de aproape 300 de cai,tot pe cale turbo! |
Author: | Tupac [ 24 Jan 2007, 22:11 ] |
Post subject: | |
Gabi: tot break e mah, nu o mai da cotita Mie unul nu mi se pare asa o transformare incat sa zici "gata- e praf motorul". E un 2.5 V6 cu 2 turbo, 350CP e ceva normal la chestia asta zic eu.. |
Author: | gabrieldima [ 24 Jan 2007, 22:14 ] |
Post subject: | |
[quote="marius"]Asta da frate ! E aproape noua,mai are garantie(e produsa in 08/2005,garantie este de trei ani,nu?) pai ce garantie daca a modificat masina? |
Author: | Tupac [ 24 Jan 2007, 22:38 ] |
Post subject: | |
La manere! |
Author: | gabrieldima [ 24 Jan 2007, 22:54 ] |
Post subject: | |
stiti ceva,bagati un pool,sa vedem cati cred ca merita si cati nu |
Author: | Xeo [ 25 Jan 2007, 02:06 ] |
Post subject: | |
Multumesc tuturor pentru raspunsurile promte! |
Author: | Alex_Alfa [ 25 Jan 2007, 02:30 ] |
Post subject: | |
Mi se pare mie sau are fata veche? Si daca e din 2005 ar trebui sa aiba lejereanu face-lift. Faceti comparatia intre poza asta si alfa neagra de sus de la bannerul nostru, care e facelift E superba! Ca si "a doua masina".. |
Author: | Xeo [ 25 Jan 2007, 21:02 ] |
Post subject: | |
Quote: bai nu e break ala - e 156 MCV biturbo - intr-adevar foarte rara
Interesant, poti da mai multe informatii, te rog? Eu am cautat dar peste tot numai pareri ca ar fi modificata after masina respectiva.
|
Author: | occ [ 25 Jan 2007, 22:53 ] |
Post subject: | |
Xeo Quote: Quote: bai nu e break ala - e 156 MCV biturbo - intr-adevar foarte rara
Interesant, poti da mai multe informatii, te rog? Eu am cautat dar peste tot numai pareri ca ar fi modificata after masina respectiva.Deci fara nici o chestie uite-te la Offtopic ca am pus eu toate modelele alfa: http://forum.alfaclub.ro/viewtopic.php?t=1575 si nu o gasesti cu siguranta. Aceasta masina e modificata 100% si intr-adevar este o raritate, daca nu chiar unica. |
Author: | Alex_Alfa [ 25 Jan 2007, 23:15 ] |
Post subject: | |
E unica si e spuerba! Dar asa cum am zis, pt un "all day car" nu prea se potriveste.. |
Author: | marius [ 25 Jan 2007, 23:21 ] |
Post subject: | |
Xeo , era o gluma... later edit:dap,iar m-am trezit prea tarziu |
Author: | Xeo [ 28 Jan 2007, 23:18 ] |
Post subject: | |
Quote: Pai tocmai ca madkat a zis si el in gluma.(Oare ce masina autohtona se numeste MCV ???)) Imi este asa draga masina aia incat nu am mai stat pe ganduri si am si intrebat, sperand sa existe de serie, .
Quote: @Xeo - nu te superi de mistoul meu, da?
Nu e nici o problema, daca eram mai atent la ce ai zis nu mai ajungem in pozitia asta . Multumesc tuturor de raspunsuri! Se poate inchide . |
Author: | marius [ 28 Jan 2007, 23:29 ] |
Post subject: | |
Xeo Quote: Imi este asa draga masina aia
Pai atunci ce mai stai,cumpar-o!Un lucru stiu sigur,cu asa masina vei fi eroul forumului!
|
Author: | flo87flo [ 15 Feb 2007, 12:45 ] |
Post subject: | intrebare |
Alfa romeo 146 jtd din 04.2000 are euro 2 sau euro 3 norma de poluare |
Author: | marius [ 15 Feb 2007, 12:47 ] |
Post subject: | |
Sper sa nu ma insel,dar este Euro 2.Abia din 2001 au devenit JTD-urile Euro 3. |
Page 1 of 1 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |