It is currently 08 Feb 2025, 22:40

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 24 posts ] 
Author Message
PostPosted: 31 Jan 2011, 23:02 
Offline

Joined: 08 May 2010, 17:39
Posts: 4
Salut,
am urmatoarea problema la o Alfa 156 1.8 bz,din 2000:
de cand a venit timpul rece afara si dau drumul la caldura in habitaclu am caldura cca 30 min de la pornirea motorului dupa care nu mai vine dintr-o data,daca calatoria este mai lunga de 30-40 min trebuie sa opresc cateva minute dupa care pornesc din nou la drum pt a mai avea caldura, ca merg eu singur in masina m-am "obisnuit" cu asa ceva dar cand mai sunt cu altcineva in masina e cam jenant sa ii spui ca trebuie sa luam o pauza pt a mai avea caldura in masina. stie cineva ce se intampla? ce trebuie sa fac pt a remedia problema? multumesc


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2011, 15:20 
Offline

Joined: 21 Jun 2010, 18:06
Posts: 2
Location: bucuresti
ventilatorul functioneaza normal.baga caldura dar nu cum trebuie


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2011, 18:07 
Offline

Joined: 08 May 2010, 17:39
Posts: 4
madkat Quote:
daca atunci cand nu mai da caldura umbli la rotita de cald-rece se intampla ceva?

ventilatorul baga aer?
cand rotesc de butonul cald-rece nu se intampla nimic,ventilatorul baga aer,functioneaza la toate treptele si pe toate pozitiile picioare,fata parbriz ... totul merge perfect mai putin caldura


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2011, 22:11 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jun 2008, 13:19
Posts: 33
Car: AR SW 156
Location: Bucuresti, Romania
Salut,
Sunt un nou posesor de Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd si ma confrunt cu urmatoarea problema: odata cu venirea frigului, caldura a disparut din masina. Mai exact masina nu baga deloc caldura daca temperatura de afara scade sub - 5 grade. Chestia este ca nici indicatorul de la temperatura apei nu se ridica peste 50 de grade. Reglez temperatura la maxim (peste 24 de grade) insa aerul care intra in masina nu cred ca are nici macar 15 grade. Sfatuiti-ma ce sa fac, ce sa verific.

Va multumesc anticipat.
Drive Safe

_________________
Drive Safe
AR SW 156, 2001, 1.9 JTD 8v, Grigio chiaro


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2011, 22:27 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2143
Car: 156 GTA
iti trebuie un termostat nou fane babane :D

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2011, 22:29 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7101
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
posibil sa ai probleme cu termostatul, a ramas blocat pe deschis...

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2011, 22:48 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jun 2008, 13:19
Posts: 33
Car: AR SW 156
Location: Bucuresti, Romania
Multumesc frumos @CristianMiu & @seth. Sper sa se rezolve problema prin schimbarea termostatului pentru ca e cam naspa sa fie in masina mai frig ca afara :D
Dupa schimbarea termostatului o sa va anunt daca s-a rezolvat problema sau nu.
O seara placuta in continuare.

Drive Safe

_________________
Drive Safe
AR SW 156, 2001, 1.9 JTD 8v, Grigio chiaro


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2011, 22:57 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Problema ta e sigur termostatul, necazul mai mare e ca, dupa ce il vei schimba, o sa ai caldura in masina si un mare frig in suflet... asta cand o sa vezi cat dai pe el. :lol:

Sfat: Sa nu iei din ala de 220 lei ca nu te tine mai mult de 2 saptamani ! :wave:

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 02 Feb 2011, 12:55 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jun 2008, 13:19
Posts: 33
Car: AR SW 156
Location: Bucuresti, Romania
@BZ-76-DIA - intr-adevar...frigul va fi destul de mare in suflet :samui: ,da nu se poate sta in asa frig intr-o masina. Ca idee am gasit un termostat marca BEHR si unul marca VERNET. Diferenta de pret este de 40 de lei intre ele, da vreau sa aflu, daca stie careva, care dintre cele doua marci este mai buna ?
Multumesc frumos.

Drive Safe

_________________
Drive Safe
AR SW 156, 2001, 1.9 JTD 8v, Grigio chiaro


Top
   
PostPosted: 02 Feb 2011, 13:31 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7101
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Eu am vernet de aproape 2 luni, inca nu am avut nici un fel de problema cu el. Apa se incalzeste cam in 5minute la frigul care este acum ( -10 grade ), deci zic eu ca face treaba buna.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 02 Feb 2011, 17:07 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Daca masina ajunge in temperatura de functionare fara caldura pornita atunci il vei schimba degeaba. Partea de incalzire a habitaclului NU ESTE SUB CONTROLUL TERMOSTATULUI (o timpenie). La mers in oras pe frigul asta masina se raceste lejer prin radiatorul de interior.


Top
   
PostPosted: 02 Feb 2011, 18:29 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jun 2008, 13:19
Posts: 33
Car: AR SW 156
Location: Bucuresti, Romania
Salut,

Masina nu ajunge la temperatura de functionare normala nici cu caldura pornita nici cu caldura oprita. Nu ajunge nici macar la prima linie - aia care indica 50 de grade. Am pus un carton in fata si abia ajunge la linia de 50 de grade, asta doar cand merg in forja, daca merg usor nu se misca aproape deloc acul de la temperatura apei si, normal, caldura nu am deloc.

Drive Safe

_________________
Drive Safe
AR SW 156, 2001, 1.9 JTD 8v, Grigio chiaro


Top
   
PostPosted: 03 Feb 2011, 11:29 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Daca nici cu caldura oprita masina nu ajunge in temperatura, atunci nu scapi de schimbat termostat. Cu ocazia asta ar merge si un schimb de antigel/apa distilata (daca tot umbli acolo).

Apropo, eu am carton pus in fata. Mai bine cu motorul in temperatura decit cu prejudecati. Culmea e ca o patesc si unele benzine foarte noi si moderne si germane.


Top
   
PostPosted: 07 Nov 2011, 10:53 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jun 2008, 13:19
Posts: 33
Car: AR SW 156
Location: Bucuresti, Romania
Fane_babanu Quote:
Multumesc frumos @CristianMiu & @seth. Sper sa se rezolve problema prin schimbarea termostatului pentru ca e cam naspa sa fie in masina mai frig ca afara :D
Dupa schimbarea termostatului o sa va anunt daca s-a rezolvat problema sau nu.
O seara placuta in continuare.
Salutare,

Stiu ca a trecut o perioada destul de mare, da abia weekendul care a trecut am reusit sa-mi schimb termostatul...intr-adevar problema expusa de mine s-a rezolvat prin schimbarea termostatului : acum temperatura apei sta la 90 de grade, caldura in masina cat cuprinde :clapping: . Ca si idee, am pus termostat marca Behr.
Multumesc celor care m-au ajutat cu idei.

Sa aveti o saptamana cat mai frumoasa.

Drive Safe

_________________
Drive Safe
AR SW 156, 2001, 1.9 JTD 8v, Grigio chiaro


Top
   
PostPosted: 25 Nov 2011, 23:57 
Offline

Joined: 25 Nov 2011, 23:37
Posts: 1
Car: alfa romeo 156
Location: GIURGIU
Salut.
Am si eu o problema de cateva zile cu incalzirea in habitaclu si anume:
-acum 2 zile am schimbat termostatul, toate bune si frumoase dupa montarea acestuia pe masina, apa la 90 c, caldura la greu, iar astazi am observat ca temperatura apei se ridica destul de repejor la 80-90 c , intra termocupla iar caldura....deloc. aer RECE stiti care ar putea fi cauza?
-mentionez ca detin o alfa romeo 156 1.6 TS.
- poate cineva sa ma indrume in aceasta problema?
Va multumesc.


Top
   
PostPosted: 27 Nov 2011, 18:01 
Offline
User avatar

Joined: 15 Mar 2009, 18:42
Posts: 522
Location: cluj
@andrei07 - Nu merge comutatorul cald/rece sau radiatorul de incalzire habitaclu este infundat.


Top
   
PostPosted: 28 Nov 2011, 22:01 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2011, 16:38
Posts: 34
Car: 156 1.8 Twin-Spak
Location: Bacau
Aceeasi problema o am si eu,in mers temperatura nu se ridica deloc sta sub 50 de grade,dar in schimb daca stationez cu motorul pornit si se ridica temperatura la apa am caldura destul de bine.Sa fie tot termostatul de vina?

_________________
Soferul prudent se asigura din ambele sensuri inainte de a trece pe rosu !


Top
   
PostPosted: 28 Nov 2011, 22:32 
Offline
User avatar

Joined: 27 Apr 2011, 23:09
Posts: 114
Car: 156 1.8 16v TS
Location: Brasov
Mai mult ca sigur.


Top
   
PostPosted: 28 Nov 2011, 22:48 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4330
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
adisoru Quote:
@andrei07 - Nu merge comutatorul cald/rece sau radiatorul de incalzire habitaclu este infundat.
A incercat cineva sa-l desfunde? Pentru ca dupa cum am vazut eu, el este situat undeva in interiorul masinii si pare destul de anevoioasa procedura. Sunt si eu intr-o situatie asemanatoare, adica motorul ajunge la 90, caldura vine, dar mult prea putina :? . Dau la maxim si e caldut, dar furtunele par a fi la aceeasi temperatura cu radiatorul motorului.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 30 Nov 2011, 18:54 
Offline
User avatar

Joined: 15 Mar 2009, 18:42
Posts: 522
Location: cluj
Tomi, daca furtunele sunt la aceeasi temperatura cu a motorului, atunci este problema de la clapetele care comuta de pe cald pe rece. Trebuie verificat daca nu sunt blocate, rupte sau sarita tija care le deplaseaza.


Top
   
PostPosted: 30 Nov 2011, 19:08 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4330
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
adisoru Quote:
Tomi, daca furtunele sunt la aceeasi temperatura cu a motorului, atunci este problema de la clapetele care comuta de pe cald pe rece. Trebuie verificat daca nu sunt blocate, rupte sau sarita tija care le deplaseaza.
Sa inteleg ca zici de clapetele principale, care dau drumul lichidului de racire sa (nu)intre in radiator? Daca imi dai o idee cum ajung la ele, ar fi binevenit.

P.S. Aerul este directionat unde trebuie (dezaburire-picioare, numai dezaburire, etc.), dar temperatura lui e cam mica. La fosta masina, 156, cand puneam pe 24 ma frigea. La maxim nu mai spun...

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 30 Nov 2011, 22:24 
Offline
User avatar

Joined: 15 Mar 2009, 18:42
Posts: 522
Location: cluj
tomi, ti-a zis si madkat - este vorba despre VOLETI -clapetele care comuta de pe aer cald pe aer rece. Radiatorul e ok si nu are clapete care sa impiedice apa sa intre in radiator :lol: . Daca clapetele alea sunt defecte ai ceva de munca...


Top
   
PostPosted: 30 Nov 2011, 23:35 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4330
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Mda, cred ca or fi niste voleti pacatosi, care nu se deschid pana la capat, pentru ca de bazait, bazaie (cum zice madkat), dar nu-i fierbinte deloc aerul. Sper sa nu fie nevoie sa fac ceva de genul asta :disgust:

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 02 Dec 2011, 00:12 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2011, 16:38
Posts: 34
Car: 156 1.8 Twin-Spak
Location: Bacau
Problema rezolvata la mine,schimbat termostat iar a acum e cald ca-n iad :clapping: si intradevar frig in suflet,225 RON. :x

_________________
Soferul prudent se asigura din ambele sensuri inainte de a trece pe rosu !


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 24 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited