Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Alfa 145 GTA
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=1546
Page 1 of 1

Author:  ALXege [ 17 Jan 2007, 17:28 ]
Post subject:  Alfa 145 GTA

stiu demult masina, dar trebuie sa recunosc ca ma impresioneaza de fiecare data cand dau cu ochii de ea pe alfisti.net.

Este vorba de un Alfa 145, la origini un 2.0 QV din `96, care a suferit un transplant de 3.2 V6 de GTA, cu modificarile de rigoare la sistemul de suspensie, franare, etc.: frane Brembo, ABS+ASR, suspensie Bilstein/Eiback, strutsbar, jante N8 7,5x18" ET35 (incaltate Pirelli PZero Nero 225/35/18 ), evacuare Raggazon etc.

articolul complet cu modificarile il gasiti aici (atentie, limba germana)
mai multe poze gasiti aici

Attachments:
9d3f5186aa.jpg
9d3f5186aa.jpg [ 37.04 KiB | Viewed 2373 times ]
a1d3d767a4.jpg
a1d3d767a4.jpg [ 7.09 KiB | Viewed 2372 times ]
a494b5c626.jpg
a494b5c626.jpg [ 10.04 KiB | Viewed 2372 times ]

Author:  Silviu [ 17 Jan 2007, 17:55 ]
Post subject: 

Superba !!!! :clapping:

Author:  Tupac [ 17 Jan 2007, 18:01 ]
Post subject: 

Cristi e extaziat! :jumpcolor:
Dar...stiam de existenta ei de ceva timp :D
E..crima masina! CRIMA!! :shock: :twisted:

Author:  alexmirica [ 17 Jan 2007, 19:54 ]
Post subject: 

Sicriu pe roti! :D Exact cum imi place: mica, usoara si PUTERNICA! :D

Author:  marius [ 17 Jan 2007, 22:44 ]
Post subject: 

Mah baieti Tommy postase despre asa ceva de la niste vecini mai vestici si europeni ca noi dar voi nici nu l-ati bagat in seama! :wink:

Author:  arpad [ 19 Jan 2007, 00:27 ]
Post subject:  ciao

ciao..m`am hotarat ca la vara sa`mi iau un alfa romeo..modelul 145 1.4 16v TS ..si cum bantuiam eu asa pe net un preten mi`a dat linku aceesta ..am citit asa cat am putut aici pe forum dar nu stiu daca sa mai intrebat asta ce vas intreba pe voi...mie imi place modelul 145 , dar si 147..din ratiuni pur financiare nu pot avea un asemenea exemplar..insa m`ar tenta daca s`ar putea cu modificari de rigoare transpune bordu de la 147 pe 145 cu tot cu volan..pt ca imi place mult bordu...stie careva ?

Author:  Tupac [ 19 Jan 2007, 10:10 ]
Post subject: 

Nuuuuuu! Cum sa faci asa ceva?!
In primul rand ca nu se poate.
Apoi de ce ai vrea sa schimbi bordul de 145??? :shock: Este unul super MARFA dupa parerea mea, eu eram extaziat de ergonomia lui, comenzi, de tot!
Vai, vai, vai...cum ai putut sa te gandesti la asa ceva...? :ouch: - pentru asta te-as :whip: nitel... :D

Author:  Dorian [ 19 Jan 2007, 10:12 ]
Post subject: 

Bomba, fara cuvinte, spre rusinea mea nu stiam ca exista, nu mai am cuvinte!

Author:  arpad [ 19 Jan 2007, 11:17 ]
Post subject: 

ma nu`i vorba ca e obligatoriu...intrebam doar ca imi place bordu de la 147, bordu de la 145 e cam spartan sarac.plus ca la varianta din seria 1 e destul de anost...sau na...bordu de la 145 din seria a 2 ca e mai complex...la asta ma refeream sa fie mai complex nu literalmente modificat si umblat la el...nu ma gandeam la tiganie stati calmi...

Author:  Tupac [ 19 Jan 2007, 11:40 ]
Post subject: 

Deci...eu am avut 145 produsa in '94, deci prima serie, deci stiu ce vorbesc. Iar bordul ala spartan si anost de care zici tu, mie mi s-a parut mereu foarte frumos si sportiv (tocmai calitatea aia de spartan de care ziceai ii confera sportivitate). Nu stiu..mie chiar imi placea la nebunie. Pe undeva chiar mai mult decat seria2.
Acum ce-i drept gusturile nu se discuta...

Author:  arpad [ 19 Jan 2007, 11:52 ]
Post subject: 

bun atuncea...sa zicem ...( gusturile nu se discuta dar se pot educa ) ..cu ce`l pot eu tuninga sa arate mai interesant mai sportiv, din punctu meu de vedere sa zicem turometru vitezometru si celelalte aferente ca sa arate mai ok..si acele de aer din bord daca s`ar putea face ceva cu ele..cu exterioru am vazut ca se pot face lucruri faine...poate zic ca e mai spartan ca poate am fost obijnuit cu rigoriile de la masiniile nemtesti dar cum ziceam gusturile nu se discuta dar se pot educa ;) ...

Author:  alexmirica [ 19 Jan 2007, 14:29 ]
Post subject: 

Din punctul meu de vedere am nevoie doar de:
- turometru
- vitezometru
- temperatura apa/ulei
- nivel carburant.

Atat.

Author:  arpad [ 19 Jan 2007, 16:29 ]
Post subject: 

bine ma baieti voi stiti mai bine decat mine ...eu doresc sa`mi achizitionez una :) daca voi ziceti ca nu prinde e ok..dar la stock cea de 1.4 16v TS ca se tot vorbea de consum si m`am uitat pe net pe www.carfolio.com si avea un consum de 10.7/6.3/5.9 l/100km ...in ce regim de mers sau la ce regim de turatii ..( aici vorbeste studentu din mine nu luati seama :)) ) si mai o chestie..am vazut modelul de pe alfisti si am vazut jentiile de 19 inch ..ma gandeam la ceva mai joase si mai late coroborat cu o scadere a masinii ar da bine ? voi va stiti mai bine ca mine deaia va intreb ...sper ca nu va deranjez cu intrebariile mele :)

Author:  Tupac [ 19 Jan 2007, 16:40 ]
Post subject: 

Pe 19?! :yikes:
Eu zic ca 17 sau 18 este deja mult si de ajuns la o adica :shock:
Dar, eu ca fost posesor de 145 iti spun cateve lucruri: masina este oricum destul de joasa de la mama ei, fara sa fie coborata in vreun fel! Baietii iti pot confirma ca Boxerica (my ex-145 :) ) era cea mai joasa masina din club, in conditiile in care de ex Alexx are 147 coborata. Nu stiu unde stai, dar daca esti din Bucuresti cel putin, cu siguranta nu vei dori sa fie mai joasa! :shock: Daca insa o iei ca masina de weekend si mai stai si in alta zona, atunci ce sa zic..o coborare de 3cm ar fi de mare efect, arata crima. Insa arata beton si stock, asta vreau sa spun. Citeste topicul meu de 145 si daca iti vei lua una, gasesti acolo cateva sfaturi foarte utile, ca de exemplu cum sa adaptezi scutul de SuperNova/Solnitza pe 145 ;), ieftin, usor, de calitate ;) si FOARTE util!
Consumul cred ca in linii mari cam asa este...este marisor in oras, ca la mai toate Alfa benzina. Eu am avut boxer 1.7 16V si cel mai putin am reusit sa scot 11.2% intr-un stil de mers de-a dreptul jenant as spune :D, in rest, condusa in mod mormal (fara excese!) in aglomeratie lua intre 13.5%-14.5%, in functie de trafic. La 1.4-le ala ma astept la un consum de realist in jur de 12% cred...

Author:  arpad [ 19 Jan 2007, 19:19 ]
Post subject: 

pai in site`ul ala are jenti de 19 inch alfa aceea neagra. deci eu m`am indragostit de modelul acesta din cauza unu vecin de bloc.si`a luat la purtator un 145 si m`a inebunit cum merge, cum arata. am vazut defapt observat ca e joasa dar as prefera si mai joasa..de stat nu stau in bucuresti.stau in timisoara..si sunt si la noi gropi dar din cauza reparatiilor la carosabil si modernizare..nu o iau ca masina de weekend ci de zi de zi..trebuie sa ma pun sa citesc mai exact ce ati scris voi de 145.dar acuma din cauza sesiunii :( cat priveste partea estetica eu as prefera nistge jenti de 17 sau 16 ( nu stiu daca merg ) dar late cu guma cu balonas mic si lat.acuma na....nu le prefer mari pt ca si consuma mai mult si e mai `lenesa` masina si se chinuie un pic si motoru sa le invarta..

Author:  firestarter [ 21 Jan 2007, 17:53 ]
Post subject: 

Oka. Am citit ce s-a spus pana acum insa abia acum m-am gandit ca ar fi bine sa intervin. Poti lua vorbele mele ca pe un sfat si daca le urmezi e posibil sa fie de bine :D
Ca sa iti faci o idee trebuie sa stii ca am 2 alfa foaaaarte joase. Adica undeva la inaltimea unui pachet de tigari. Una dintre ele este modificata la partea de articulatii (alfa 33) cealalta este stock (alfa GTV). Oricum ar fi drumurile prin oras o sa ai foarte mari probleme cand ajungi la momentul parcarilor. In sensul ca orice bordura va ajunge la rangul de escaladare oricat de mica ar fi ea. Baia de ulei si galeriile de evacuare vor avea cel mai des de suferit. Spre exemplu la GTV galeriile sunt aplatizate si acum au ramas cam la jumatate din debit. Cu toate astea nu mi-as dori sa fie mai inalte masinile mele pt ca la drum lung sau pe serpentine comportamentul este absolut demential. Un fel de karturi. Dar.... alfa 33 este cu motor 1,7 16V aprox 150cp iar alfa GTV este V6 2000 Turbo 244CP. Aceste date inseamna ca motoarele astea pot trage lejer dupa ele roti mai mari si ca se comporta bine. Un motor de 1,4 este subdimensionat pt niste jante de 19" si ar trebui in primul rand sa te gandesti ca masinile care vin stock cu dimensiuni de genul asta au cel putin 250CP. Pe un 145 dimensiunea maxima pe care o recomand la un motor 1,4 este de 17' cu gume de 215/35/17 insa iti dai seama ca orice groapa este proportionata ca un adevarat crater la talon de 35. Oricum, presupunand ca vei alege calea hard-core :D. Daca pui astfel de jante pe o masina cu articulatii stock iti iei adio da la rulmenti si de la bucse in mazim o luna. Pentru a obtine performante dinamice primele lucruri pe care va trebui sa le faci sunt sa schimbi complet toate bucsele cu unele de polioretan (500 euro kit/masina) sa pui amortizoare si arcuri sport (800-1000 euro/kit) si sa montei un dom bar intre capetele amortizoarelor (60-120 euro). Abia atunci poti sa te gandesti la jante pe 17", conditii in care masina ta va fi un kart cu care sa iti macini pietrele de la rinichi dar cu care esti regele soselelor in conditii de drum virajat. Legat de garda la sol a masinii stock, intradevar este destul de joasa dar este exagerat sa te gandesti ca e comparabila cu un supercar. Este putin mai joasa decat un 147 insa este cangur fata de GTV sau de 33-ul meu. Asa ca ai unde sa lasi masina mai jos cu 3 cm, distanta arhi suficienta. Oricum, la jante pe 17", 3 cm vor pastra masina cam la garda initiala, in conditiile in carea ea vine echipata cu jante pe 14" si gume cu talon de 60. Daca vei lua masina si vei vrea sa faci modificari te ajut cu sfaturi cu placere. Insa ia in calcul ce am spus mai devreme. In plus, daca te dau o tura cu una din masinile mele s-ar putea sa te razgandesti. Nu uita un aspect. O masina nu este un fel de eccesoriu de moda, pe care sa o porti impreuna cu nu stiu ce tzoale. Este o Alfa Romeo, prin definitie o masina sportiva, a carei tehnlogie trebuie respectata ca sa iti aduca performante. Deci nu te gandi la pimp my ride si alte imbecilitati ci la modificari care inseamna in primul rand performante si pe plan secundar look.

Author:  gabrieldima [ 21 Jan 2007, 20:50 ]
Post subject: 

:coolspeak: :clapping:
nice post :D

Author:  arpad [ 22 Jan 2007, 01:08 ]
Post subject: 

wow fara cuvinte...fi sigur cand imi iau alfa te intreb mult mai multe si mai exact...ideea de baza e asta nu pun de 19 ca sunt prea mari ...cele de 17 mai merg dar lasata mai jos ...poate ca nu se vede dar tot imi place sa fie mai jos..cu parcarile ? ...o las in mijlocu drumului :D :twisted: ..acuma na..ai dat multe detalii si e tare ce ai scris aici ..eu m`as orienta spre motoru de 1.6 TS 16v cel de 120 de cai...acuma ca o sa consume nu`i bai :) senzatii sa`mi dea si sa dea ..insa astept nebuna asta de lege sa intre in vigoare in romania legea buna nu asta in care ajungi sa platesi 3.000 de euro pt un motor Euro2 mai vechi de 10 ani e suma care am zis`o ...insa..raman pe alfa 145..pentru inceput...:D...nu ma intereseaza aspectu cat perfomantele masinii ...dar binenteles si aspectu trebuie cat de cat cu gust nu aiurea facuta..cei pe alfisti.net e chiar frumos...acuma na..:) i`m new in the alfa group :)

Author:  arpad [ 22 Jan 2007, 19:49 ]
Post subject: 

o intrebare ..are cineva modele de alfa 145 lasate mai jos ca sa`mi fac o parere ? ms mult ..

Author:  firestarter [ 22 Jan 2007, 20:42 ]
Post subject: 

Pai e deja cea de aici cu motor de GTA :D eventual vezi pe alfaowner.com

Author:  arpad [ 22 Jan 2007, 22:37 ]
Post subject: 

alfa33 Quote:
Pai e deja cea de aici cu motor de GTA :D eventual vezi pe alfaowner.com
pai da...dar GTA`ul asta `mic` are jentiile de 19 . eu vroiam sa vad pe 17 si lasata mai jos sau in caz de jenti pe 15 sau 16 ca sa fie mai jos...cu bordurile si parcariile ..inca nu m`am gandit :)) banuiesc ca o sa am ceva probleme...insa astept legea noua sa fie introdusa in romania ca sa anuleze legea asta ca nu vreau sa dau 3.000 de euro la stat..mai bine bag 3.000 de euro in ea :)..deci in caz ca aveti sau stiti unde as fi recunascator..ms ;)

Author:  Nea Victor [ 09 Apr 2008, 00:17 ]
Post subject:  145 quadrifoglio turbo stage 2 208 hp

eu zic sa va uitati si la asta . acum as pleca dupa ea daca nu ar exista taxa asta nenorocita . va inchipuiti ce fete ar face unii proprietari de bmw seri 5 cand treci pe langa ei si le dai fum cu asa ceva ?

Author:  Nea Victor [ 09 Apr 2008, 00:18 ]
Post subject:  Re: 145 quadrifoglio turbo stage 2 208 hp

eu zic sa va uitati si la asta . acum as pleca dupa ea daca nu ar exista taxa asta nenorocita . va inchipuiti ce fete ar face unii proprietari de bmw seria 5 cand treci pe langa ei si le dai fum cu asa ceva ?

Author:  alexmirica [ 09 Apr 2008, 02:50 ]
Post subject: 

Stiu cum e, asa ma simt si io cu Power! :twisted:

Page 1 of 1 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/