ai mers la un mechanic de tot "cac***l",unul bun verifica tot ce tinea de turbina:furtunurile de la vacum,actuatorul si electrovalva,scotea senzorul map si il verifica de depuneri,chiar si debitmetrul.
abia dupa punea iar testerul.dupa cum a spus si tzzivii trebuia cu masina in sarcina(mergand)
daca spui ca ti-a schimbat ambreiajul(banuiesc ca un "inginer"adevarat)probabil nu a mai pus la loc(sau a atins/smuls) un furtun de la vacuum sau mufa de la electrovalva ce comanda actuatorul de la turbina.
la primul gt cand am schimbat ambreiajul au spart mufa de la senzorul rotatii,dupa ce au terminat nu mai pornea....
_________________ No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit
|