It is currently 09 Feb 2025, 00:59

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 14 posts ] 
Author Message
PostPosted: 05 Dec 2010, 16:00 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2006, 16:14
Posts: 192
Car: GT 2.0JTS Selespeed
Location: Bucuresti
Dupa cum spune titlul de cand a venit gerul porneste foarte greu dimineata. Invarte la automat mult de tot pana o ia, si in ritmul asta cred ca o sa termin si bateria.
Primul gand au fost bujiile (nu au fost schimbate niciodata cred, eu in 4 ani de cand o am nu, si nici in primii ei 4 ani nu cred ca au fost schimbate), le-am inlocuit dar tot la fel se comporta. Stie cineva ce altceva ar putea fi, se apropie zapada si nu prea am curaj sa plec cu ea la munte in starea asta.


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2010, 16:07 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Daca ai schimbat bujiile, ai putea sa verifici si valva de la pompa de inalta presiune... insa asta nu face probleme numai cand e frig afara. Verifica si busonul de la rezervor, poate s-a intamplat ceva pe acolo din cauza inghetului.

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2010, 16:13 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2143
Car: 156 GTA
Nu prea mai sunt alte motive, apa in motorina maybe?

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2010, 16:26 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2006, 16:14
Posts: 192
Car: GT 2.0JTS Selespeed
Location: Bucuresti
Dupa ce porneste greu dimineata in restul zilei porneste normal. Ma gandesc ca daca ar fi apa in motorina s-ar comporta si la restul pornirilor la fel.
Cum nu imi da nici o eroare ma gandesc ca degeaba o pun pe tester ca nu ar avea ce sa arate. O sa merg in service sa verific si valva respectiva.


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2010, 16:27 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2006, 09:24
Posts: 914
Location: Bucuresti
Bateria?
Masoara si vezi ce curent de pornire ai. Sau mai bine incearca cu o baterie de care esti sigur ca e buna.


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2010, 16:46 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2006, 16:14
Posts: 192
Car: GT 2.0JTS Selespeed
Location: Bucuresti
M-am gandit si eu la baterie, mai ales ca e un pic cam mica pentru motorul asta, dar cum invarte automatul fara probleme am zis ca o fi din alta parte. Iarna trecuta nu am avut probleme cu ea si a fost mult mai frig decat acum.


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2010, 17:24 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Daca pui contactul (bujiile) de 2 ori inainte sa o pornesti se schimba ceva?


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2010, 17:31 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2006, 16:14
Posts: 192
Car: GT 2.0JTS Selespeed
Location: Bucuresti
nu stiu, incerc maine dimineata.


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2010, 17:41 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Ar trebui sa verifici cu un aparat de masura si daca ai 12v la bujii, poate era doar releul stricat.


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2010, 19:43 
Offline
User avatar

Joined: 20 Apr 2010, 14:54
Posts: 1465
Car: Alfa Romeo Brera
Location: Bucuresti
IRBabuin Quote:
Daca pui contactul (bujiile) de 2 ori inainte sa o pornesti se schimba ceva?

Asa fac eu dimineata ,ii pun contactul de 2,3 ori si apoi ii dau la automat si n-am probleme. :)

_________________
-Alfa Romeo Brera-
EX: Ducati Monster
EX: Alfa Romeo 159 TI 2.4 Nero'Etna
EX: Alfa Romeo 159 my09 2.0JTDm TI
EX: Renault Twingo 1.2
EX: Fiat Barchetta 1.8
EX: Alfa Romeo 159 my08 1.9JTDm
EX: Alfa Romeo 147 1.9JTD 140cp(soft Tibi)
Ex: Skoda Fabia 1.2 54cp


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2010, 03:48 
Offline
User avatar

Joined: 03 Mar 2006, 03:55
Posts: 498
Location: Brasov / Ploiesti / Bucuresti
Nu pot sa vin cu un post constructiv, dar zic si eu ceva :) La a mea Alfa cu 1.9JTD 8V, am 160.000km, o bujie arsa de peste 2 ani, deci a vazut multe porniri la rece cu 3 bujii, si mere porneste perfect indiferent de temperatura. :)


Top
   
PostPosted: 30 Dec 2010, 13:45 
Offline

Joined: 31 May 2007, 17:01
Posts: 58
Daca al tau nu e constructiv, al meu e de-a dreptul distructiv (sau distractiv).

Masina sta degeaba de pe 5 decembrie, de cand am inceput concediul. Intre timp, pe-aici au fost si -17 noaptea.
Azi, la ora 12:00, erau -10. Am iesit, am pus contactul o data la MAR, stat 30 de secunde, inapoi la OFF, iar la MAR, am asteptat sa se stinga becul de injectoare si i-am dat. A invartit cam 2-3 secunde si a plecat.
Jur ca am ramas masca; nu ma asteptam, cat sunt eu de optimist.

Bateria are fix un an (schimbata anul trecut pe 30 decembrie), bujiile schimbate prin vara asta.

LE: scuze, acum am vazut ca ultimul post e de pe 6 decembrie... n-am vrut sa dezgrop thread-uri moarte.


Top
   
PostPosted: 30 Dec 2010, 22:49 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2006, 16:14
Posts: 192
Car: GT 2.0JTS Selespeed
Location: Bucuresti
am schimbat 2 injectoare si s-a rezolvat... acum pleaca la sfert...


Top
   
PostPosted: 04 Jan 2011, 10:44 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2006, 16:14
Posts: 192
Car: GT 2.0JTS Selespeed
Location: Bucuresti
pai s-au prins aia de la autoitalia ca le-am dus-o dupa ce eliminasem restul - bujii, releu. le-au desfacut pe toate 4 si le-au verificat.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 14 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited