Tot un prieten de-al meu in decembrie 2004 s-a dus sa isi comande prima lui masina la AutoItalia. Visa la un 156 GTA, insa ai lui nu l-au lasat fiindca era prea multa putere, si singura optiune apropiata a fost pachetul "Ti" (Turismo Internazionale), care implica kit exterior si interior stil "GTA", suspensie sport,jante din aliaj pe 17" si sistem audio "Bose". A ales motorul 2.0 JTS, pentru acel plus de putere. La data la care a facut comanda nici nu avea permisul inca, insa masina a ajuns in aprilie, cand a facut si el rost de "carnet"
Din momentul in care a venit masina a urmat o perioada de vis pt el, pana in momentul in care, pe la 8000 de km, a aparut un mesaj destul de neplacut pe computerul de bord "engine failure, go to dealer". Si de aici au urmat vizite saptamanale in service, unde i se reseta calculatorul si mecanicii il reasigurau ca nu are nimic motorul. Totul a culminat undeva prin Vrancea, cand intr- depasire acceleratia (controlata electronic) a cedat si apoi motorul s-a oprit si nu a mai vrut sa porneasca.
Cu 2 saptamani inainte sa ii vina comanda am vazut la o emisiune auto mai obscura de pe TVR2 un caz identic tot la un motor 2.0 JTS.
Pana la urma AutoItalia l-au despagubit (asta nu inainte de "certuri" interminabile) si au pastrat masina si pana astazi ca "masina de serviciu", iar utilizatorul actual se plange de aceiasi problema
De la Alfa Romeo a trecut la Renault Megane 1.9 DCi, miscare care nimeni nu a inteles-o. Macar a inzestrat-o si pe aceasta cu o vopsea albastra de pe BMW M3 si cu jante OZ 17" si un flash-tuning. Dupa 20.000 de km facuti fara probleme cu Renault-ul, a trecut la lucruri mai serioase, si anume un Ford Mustang GT V8 din 2005
Oricum, si astazi are in telefon poze cu Alfa si a spus ca niciodata o masina nu i-a transmis o asemenea stare ca 156-le lui. Pacat totusi
Nici eu nu o sa pot uita noptile in care plecam spre munte doar ca sa ne mai "distram pe curbe" si sa mai incercam o tentativa de top speed pe "turbo-zone" (Ploiesti-Baicoi) (235 km/h)