It is currently 25 Nov 2024, 13:56

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 15 posts ] 
Author Message
 Post subject: implant 2.4JTDm pe 147
PostPosted: 01 Jun 2007, 15:10 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
nu, nu a innebunit lupu :lol:
este o discutie pur teoretica care mi-a incoltit in minte odata cu citirea a 3 topicuri: cel in care se discuta foarte aprins despre "cat de capabil este motorul asta si ce pacat ca trebuie sa traga dupa el povara caroseriei de 159" (nu dati cu pietre, nu sunt neaparat de acord cu aceasta parere, este doar un citat), cel in care se minuna occ-ul cum or fi cei 405cp de autodelta pe o piticanie ca 147, si.. cel in care se dezmembra 159 2.4mjtd in Ungaria :twisted:

So.. cat de viabila este aceasta idee? credeti ca se poate realiza? (stiu ca Petko avea in plan asta, povestea ceva de genul cand au fost la Bucuresti..).
Cam ce modificari sunt necesare?
Cum e cu birocratia (RAR, autentificare etc.)

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2007, 15:14 
Offline
User avatar

Joined: 18 May 2006, 12:07
Posts: 1093
Location: Bucuresti
despre RAR etc..si aia vorbim noi cand ne vedem...
cat depsre 2.4 din moment ce a fost pus pe 156...cred ca s-ar putea pune si pe 147(platforma de 156) un 2.4 dar ideea e de costuri....si ce modificari implica.In teorie e loc...

_________________
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt...so I Am so Clever That Sometimes I Don't Understand a Single Word of What I Am Saying"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2007, 15:19 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
In ultima vreme frecventez mai multe forumuri de GT si majoritatea proprietarilor au diesel si se declara multumiti.Tot ei se intreaba si se minuneaza de ce nu s-a montat 2.4 JTD pe GT,cica ar fi iesit o masina pe cinste.
Se poate sa fie posibil,din moment ce este aceeasi platforma.Trebuiesc verificate si prinderile pe caroserie.Ah,si cineva parca spunea odata ca 2.4 sta mai inalt-s-ar putea sa nu fie adevarat,nu am verificat niciodata 1.9 langa 2.4 sa vad exact deosebirile.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2007, 15:22 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
sunt foarte multe modificari ..... motor, cutie, alimentare carburant, instalatie electrica .....bani multi ......

L.E. am vazut o transformare din benzina in diesel pe un Fiat Brava, s-a muncit la masina aproximativ o luna .... nervi intinsi la maxim .... multe probleme, dar pana la urma a mers :wink:

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2007, 15:29 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
ca sa nu creez confuzii, vbesc de motorul 2.4 de pe 159 (nush in ce masura este similar cu cel de pe 156..)

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2007, 17:52 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
poate traduce cineva partea referitoare la Alfa147 2.4MJTd de aici?

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2007, 18:13 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
Zice ca 147 2.4 20v Mjet (nu o fi fost cumva prea grea :D !??) a castigat 24h Nurburgring la categoria diesel (depasind BMW 330d si VW Bora)si a iesit pe locul 13 din 216 in clasamentul general inaintea a multor masini pe benzina cu putere de doua ori mai mare.
Pe urma 147 1.6 TS a castigat o cursa de 24h pt testare fiabilitate, rezistenta si prestatii in conditii "masacrante" la Adriatico Misano (unde o fi?) unde au concurat atat masini pe benzina cat si diesel la categora "C" (compact) cu putere 115 CP. A fost o intrecere organizata de revista "Auto". Au fost 642 ture si 2607 km cu o medie orrara de 108 km/h. Alfa a schimbat o singura data placutele si de 3 ori pneurile fata. La start au fost 11 case auto cu piloti ziaristi italieni si straini si cu piloti "collaudatore" (de incercare).
Ambele concursuri au avut loc in Mai 2007.
Alte detalii ti le dau daca vrei intr-un internet cafe, pt ca as scrie inca vreo juma de ora si vreau sa plec acasa.
Ciao,

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2007, 19:53 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Multam georgecristian, e cam tot ce am gasit legat de 147 2.4JTDm, din pacate nimic foarte explicit.
deci pana acum nici un nebun sa faca transformarea, doar fabrica pt un model de curse..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Jun 2007, 03:12 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Pai exista 2 piedici.
1. Motorul 5 in linie nu incape in 147, trebuiesc mutate multe ca sa aiba loc, si chiar si atunci iti trebuie alte prinderi, care nu exista, trebuie sa le fabrici tu. Alea de TS nu merg, alea de JTD tot nu merg, alea de GTA nu merg.
2. Cutia care vine pe 2.4 JTDm nou este o cutie noua, nu se potriveste pe 147, iar sa folosesti cutia de pe un 156 2.4 JTD probabil e posibil daca se potrivesc prinderile.
Ca idee, daca ai bani si timp, se poate face cam orice, dar sincer nu cred ca merita, cu banii bagati in asa ceva iti iei 147 GTA si scapi de griji.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Jun 2007, 06:12 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
Cate ganduri negre nu mi-am facut si eu pe tema asta...
Probleme mari, improvizatii multe, transmisie, suspensie, cutie, tampoane, prinderi, spatiu, rezervor, evacuare, etc, etc, etc... toate de mai sus vor trebui improvizate, iar am fost invatat ca improvizatiile oricat de bine ar fi facute, tot improvizatii vor ramane.... toate masinile care au suferit un astfel de implant sunt folosite ca a tzaspea masina, cu scop precis, implicit kilometri putini, chiar si asa stau mai mult prin service decat pe sosea.
Vorba lui Alexandrus, cu o investitie de minim 5000 euro cat te-ar costa transplantul iti iei o masina care a fost gandita de 1000 de ingineri sa functioneze intr-o anumita maniera.
E posibil, dar ar fi pacat...

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Aug 2007, 17:50 
Offline

Joined: 04 Aug 2007, 16:28
Posts: 81
pai eu shtiu ca in primul rand trebuie sa fie de acord r.a.r.-ul, ca sa faca omologarea (apropo 500 lei) si ei iau mai multe chestii in considerare dupa ce analizeaza situatia...

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtdm 8v my 2005
Te nasti, cresti, te joci, inveti, iubesti, traiesti, imbatranesti si la un moment dat mori. Daca din toata povestea asta n-a facut macar o clipa parte o Alfa Romeo, sa stii ca ai pierdut ceva pretios.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Aug 2007, 18:50 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
RAR-ul e chiar ultima problema in cazul asta.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Aug 2007, 16:35 
Offline

Joined: 04 Aug 2007, 16:28
Posts: 81
hmmm nu chiar... pt ca daca ei nu sunt de acord si tu totusi reusesti sa il montezi... sunt ceva batai de cap nu crezi? asa ca ei stiu daca sunt precedente si chiar te pot ajuta spunandu-ti cine a mai facut si pe ce masina asta daca esti ceva pilos pe acolo....

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtdm 8v my 2005
Te nasti, cresti, te joci, inveti, iubesti, traiesti, imbatranesti si la un moment dat mori. Daca din toata povestea asta n-a facut macar o clipa parte o Alfa Romeo, sa stii ca ai pierdut ceva pretios.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Aug 2007, 16:49 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Nu sunt batai de cap, atita vreme cit respecti normele de poluare si asa mai departe, nu au ce sa faca.
Si oricum poti sa pui motorul(evident, daca se poate, ceea ce e foarte greu) apoi sa nu te duci la identificare, doar la ITP, insa e cam ilegal, dar la noi sunt multi in situatia asta, cu masini cu alt motor.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Aug 2007, 08:15 
Offline

Joined: 04 Aug 2007, 16:28
Posts: 81
asta asa este...

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtdm 8v my 2005
Te nasti, cresti, te joci, inveti, iubesti, traiesti, imbatranesti si la un moment dat mori. Daca din toata povestea asta n-a facut macar o clipa parte o Alfa Romeo, sa stii ca ai pierdut ceva pretios.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 15 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited