Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Inca o problema la racirea motorului...misterioasa
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=1466
Page 1 of 1

Author:  spy [ 21 Dec 2006, 23:24 ]
Post subject:  Inca o problema la racirea motorului...misterioasa

Tocmai cand m-am hotarat sa scot masina de la pastrare si s-o mai trezesc putin, au aparut si problemele.
Am avut neplacuta surpriza sa vad ca mi s-a aprins becul de la injectie in mers (in afara localitatii) si in acelasi timp a pornit ventilatorul de la radiator fara sa se mai opreasca, iar temp apei care era la un nivel scazut (55grade) a scazut pana la minim...iar caldura nu aveam mai deloc.
Am oprit si am pornit din nou, becul de la injectie s-a stins, insa dupa ce am mai mers putin s-a aprins din nou. Acu stau si ma gandesc poate a luat-o rau sonda de temperatura din motor...insa eu am mai avut probleme cu temp apei care in conditii de temp mai scazuta (suhb 10 grade) nu urca peste 60 grade decat in traficul din oras. asa imi vine in minte alta defectiune...termostatul.
Ce sa ma fac...e normal sa se aprinda becul de la injectie daca apare o defectiune la sonda de temp..sau e defect doar termostaatul?

Author:  dcmilitaru [ 22 Dec 2006, 01:43 ]
Post subject: 

De la termostat defect nu se aprinde nici un bec. Doar temperatura lichidului de racire ramane scazuta....

Author:  alexmirica [ 22 Dec 2006, 11:00 ]
Post subject: 

Cum se incalzesc cele doua furtune de la radiator unul fata de celalalt la incalzirea motorului?
Ia vezi si baga aici.

Author:  gabrieldima [ 22 Dec 2006, 11:18 ]
Post subject: 

o problema asemanatoare am avut si eu,vina in final purtand o termocupla din radiator numai ca invers, la mine nu racea ci incalzea excesiv,eu am cumparat o termocupla ce deschide mai devreme ventilatorul si am rezolvat problema,eventual vb cu alexmirica sa ti gaseasca o termocupla care sa deschida mai tarziu ceva gen 89-92 treapta 1 si 96-100 treapta 2.
vis a vis de becul de la injectie s ar putea sa fie pur si simplu o eroare din computer sau o problema electrica ,la mine de exemplu se aprindea senzorul de suprapresiune in vasul de apa, la cateva zile a disparut

Author:  spy [ 27 Dec 2006, 16:37 ]
Post subject: 

Incerc sa rezolv problema in 2 pasi...prima data schimb termostatul si apoi vad ce se intampla, daca mai am probleme schimb si senzorul de temperatura...
aveti idee cam cat costa piesele?

Author:  alexmirica [ 27 Dec 2006, 22:11 ]
Post subject: 

Termostatul vine cu tot cu senzor, costa 180-190 ron.

Author:  spy [ 28 Dec 2006, 15:54 ]
Post subject: 

alexmirica Quote:
Cum se incalzesc cele doua furtune de la radiator unul fata de celalalt la incalzirea motorului?
Ia vezi si baga aici.
furtunele au cam aceeasi temperatura, dupa mainile mele...e posibil sa fie cel de jos o idee mai rece.
Apa in bord era pe undeva pe la 80 grade, dupa ce am mers prin oras cu ea si am lasat-o pe loc pornita vreo 10 minute.
Ar trebui sa fac masuratoarea cand apa e la 50 grade?

Author:  dcmilitaru [ 28 Dec 2006, 22:16 ]
Post subject: 

Da.

Author:  spy [ 30 Dec 2006, 03:26 ]
Post subject: 

Am masurat cand avea 50 grade temp in bord. cele 2 furtune erau la fel de calde.

Author:  alexmirica [ 30 Dec 2006, 09:17 ]
Post subject: 

Problem cu termostatul.

Author:  spy [ 06 Jan 2007, 02:23 ]
Post subject: 

Astazi am schimbat termostatul la masina, problema s-a rezolvat, acul din bord sta la 90 grade cu mici oscilati +- 5 grade maxim....nici cand am cumparat-o nu se intampla asa.

Page 1 of 1 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/