It is currently 03 Feb 2025, 01:59

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
PostPosted: 18 Jan 2007, 13:50 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jul 2007, 21:16
Posts: 22
Location: Bucuresti
hello all,

am o mica problema dar care face ca frumoasa mea masina Alfa 145 (1351cc, 65Kw, 90CP) sa stea in fata casei. totul a inceput cateva zile in urma cand intr-o dimineata am observat antigel sub ea, in cantitati nu atat de mari (picura probabil la acel moment). Imediat am intreprins masuri si am cumparat praf lipire fisuri radiator si antigel. Dar nu am facut procedura la acel moment.

Peste cateva zile, cand parcam la unul din hypermarche-urile Bucurestiului, am observat ca imi ieseau niste aburi de sub capota. mi-am dat seama imediat ce era. am iesit sa vad ce are si am fost socat sa constatez ca virgula curgea ca din galeata (poate exagerez, dar in vreo 30 de minute cat am permis motorului sa mai raceasca inainte de a-i da 'remediul' ce-l aveam cu mine de cateva zile au curs vreo 2-2,5 litri de antigel.

am turnat antigel, turnat praful, pornit motorul, caldura la maxim. incet-incet s-a inchis fisura. DAR motorul nu era complet racit asa cum scria pe ambalajul solutiei (nu ptueam permite sa curga totul caci nu aveam toti acei 5 sau 7 litri de antigel la mine).
a doua dimineata observ in parcare inca o pata de antigel sub masina. nu mare (10 x 5 cm). m-am gandit ca inca nu s-a uscat aria din jurul fostei fisuri din radiator (o puteam vedea - in partea stanga jos a radiatorului).

am mai cumparat praf (de data asta de la Elf). de data asta am facut-o ca la carte: motor rece, turnat antigel la nivel, turnat praful in expansiune, pornit motorul turatii minime, caldura la maxim, si pana lapornire ventilator radiator. dar a doua dimineata din nou picaturi de antigel sub masina. ba chiar mai mare suprafata (10x15).

acuma.. banuiesc ca e ceva mai grav ca sa mai ajute jocul cu praful.. si chiar se vede prin sita bara fata ca ies niste fire din radiator in zona ceea (nu mutle dar totusi).

1. ce sfaturi dati, intamplat vreodata asemanator, cum s-a rezolvat
2. unde repara bine si relativ ieftin radiatoare (telefon, adresa, pret estimativ, etc)
3. daca spuneti sa nu repar ci sa cumpar altul, atunci de care: nou sau uzat si de unde anume si cu cat l-ati luat (nou sau uzat)

thx in advance

p.s. am mai avut cam aceeasi problema (cantitati mult mai reduse de antigel) cam o luna in urma. Elf-ul isi facuse lucrul
p.p.s daca tot am scris d/e radiator, vreau sa mai intreb si de tobe esapament: de unde pot lua si cu cat fie una uzata fie una noua? La reprezentanta nu au in stoc, doar la comanda si la 'doar' 11 mln. peste 3 sapt! :)
model toba - 1649 (verificat catalog: sunt doua care se considera una).


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Jan 2007, 01:24 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Vezi la service exact despre ce e vorba. 80% e de la un furtun neetans sau colier sarit.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Jan 2007, 01:40 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jul 2007, 21:16
Posts: 22
Location: Bucuresti
am mentionat faptul ca se vede locul de unde picura. nu insasi prelingerile ci doar ca e umed (inca? sau in continuare?). desi dupa 2-3 zile ar fi trebuit sa se usuce, e fierbinte afteral. ce ma face sa cred 99% ca nu e cauza neetansarii (fie furtun, colier, gaura etc). si ca tb reparatii. dar am hotarat sa ascult opinii in aceasta privinta. le-am enumerat. rog sa va referiti la una sau toate din cele 3..

1. ce sfaturi dati, intamplat vreodata asemanator, cum s-a rezolvat
2. unde repara bine si relativ ieftin radiatoare (telefon, adresa, pret estimativ, etc)
3. daca spuneti sa nu repar ci sa cumpar altul, atunci de care: nou sau uzat si de unde anume si cu cat l-ati luat (nou sau uzat)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Jan 2007, 01:59 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
pai da, doar daca e fierbinte curge, trust me.
Trebuie urcata pe rampa si vazut pe unde curge exact.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Jan 2007, 02:12 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jul 2007, 21:16
Posts: 22
Location: Bucuresti
si la rece curge (peste noapte). si vad locul de unde (stanga jos fata). dar ok o ridic maine sa vad daca nu mai curg pe undeva.

ma mananca palmele sa-i pun niste epoxy in locul unde e umed si unde se vede o fibra scoasa din radiator. ii voi face rau? pare-se asa se repara.. :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Jan 2007, 10:28 
Offline
User avatar

Joined: 17 Feb 2006, 04:03
Posts: 130
Location: Bucuresti
verifica daca e furtun sau ceva daca nu si totusi gasesti radiatorul bulit parerea mea sa te gandesti la unul nou,poti sa il si lipesti dar garantat nu o sa tina mai mult de o saptamana sa nu mai vorbim vara cand temperatura motorului e constant mai ridicata si odata cu ea si presiunea din instalatie.Cat despre praful care l-ai folosit pentru a astupa porul nu prea este recomandat,din cate stiu sunt facute sa le bagi in instalatie pina ajungi la un service sa nu pierzi apa din cinci in cinci KM.Sugestia mea in cazul ca radiatorul este spart cumpara unul nou si inainte de al monta spala-i bine instalatia de racire.

_________________
Anonima Lombarda Fabbrica Automobili


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Jan 2007, 12:47 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
acceasi problema o am si eu doar ca al meu pierde cam 1 litru la 1 luna,nu am descoperit exact pe unde ,doar o pata la un colt din partea de jos a radiatorului,ideea este ca nu curge mereu,am stat cu motorul pornit si bara data jos o juma de ora si nu a curs :evil: ,poti lua un radiator sh dar de undeva unde sa l poti da inapoi daca nu este ok,unul nou este undeva intre 400 si 650 ron,functie de modelul tau si e cea mai buna solutie. tine cont de faptul ca daca cumva ramai fara apa in mers si esti undeva departe decasa sau un service poti strica motorul :?

_________________
0751314197


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Jan 2007, 13:06 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jul 2007, 21:16
Posts: 22
Location: Bucuresti
thx gabriel: si eu vad pata. si la mine nu curge mereu. de cand am turnat praful contra fisuri prima data cam o luna in urma nu a curs deloc! pana recent. o zi picura iar alta nu. pana cand nu a curs ca din galeata. evident voi cumpara unul nou. mai cu seama ca vine vara cu temperaturile inalte. nu e de joaca. cam asa mi-am stricat motorul la un mitsubishi anterior - nu a lucrat ventilatorul la radiator..

si tobe-mi iau, am gasit deja noi cu doar 350 ron.

sensul acestui thread este, dat fiind ca sunt de putin timp stabilit la bucuresti, sa ma indrumati reeritor preturi (thanks gabriel) dar si de unde pot cumpara aceste piese Alfa bune dar si la preturi bune. de ex. acest radiator de unde il iau cu doar 400ron ? (tel, adresa, contact pls)

p.s. mai am un little problem: dat fiind ca e joasa, am lovit-o/atins recent pe burtica (fata) de o iesitura pe asfalt si de atunci cand opresc dar si cand demarez se aude un sunet de ..deplasare a ceva in fata cu vreun centimetru. vi s-a intamplat asa ceva, ce ar putea fi?


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited