Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Sa v-o prezint pe Mona... https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=14378 |
Page 1 of 4 |
Author: | danutmesther [ 10 Aug 2010, 10:58 ] |
Post subject: | Sa v-o prezint pe Mona... |
Salut alfisti, Desi a trecut mai bine de un an de cand Mona a intrat in viata mea, nu am avut pana acum timp sa v-o prezint si voua pe micuta mea . Cred ca mai bine las pozele sa vorbeasca de la sine... Attachment: DSCF3116.jpg [ 190.8 KiB | Viewed 5349 times ] Attachment:
File comment: configuratia initiala, cand am cumparat-o..
scarisoara.jpg [ 120.06 KiB | Viewed 5349 times ] Attachment: 19112009137.jpg [ 72.43 KiB | Viewed 5349 times ] Attachment:
File comment: dupa o usoara restilizare...
DSC_2777.jpg [ 111.39 KiB | Viewed 5349 times ] Attachment: DSC_2778.jpg [ 108.01 KiB | Viewed 5349 times ] Attachment: DSC_2725.jpg [ 106.55 KiB | Viewed 5349 times ] Attachment: DSC_2739.jpg [ 150.4 KiB | Viewed 5349 times ] Attachment: DSC_2852.jpg [ 88.97 KiB | Viewed 5349 times ] Attachment:
File comment: si bineanteles si inculpatul...
DSC_2858.jpg [ 126.53 KiB | Viewed 5349 times ] Attachment: DSC_2611.jpg [ 191.07 KiB | Viewed 5349 times ] Mai urmeaza multe upgrade-uri si reparatii la vopsea dar o sa vin pe parcurs cu detalii si fotografii... Numai bine, Dan |
Author: | istv4n [ 10 Aug 2010, 11:03 ] |
Post subject: | Re: Sa v-o prezint pe Mona... |
Jante misto, frane misto, HU misto, Selespeed.. ce mai. Bine ai venit si felicitari pentru masinuta! |
Author: | danutmesther [ 10 Aug 2010, 11:06 ] |
Post subject: | Re: Sa v-o prezint pe Mona... |
istv4n Quote: Jante misto, frane misto, HU misto, Selespeed.. ce mai. Bine ai venit si felicitari pentru masinuta!
Multumesc frumos, sa ne traiasca alfitele....: Numai bine, Dan |
Author: | mariusvldr [ 10 Aug 2010, 11:52 ] |
Post subject: | Re: Sa v-o prezint pe Mona... |
Faina Mona sa o stapanesti sanatos Marius, |
Author: | Bimm3r [ 10 Aug 2010, 12:41 ] |
Post subject: | Re: Sa v-o prezint pe Mona... |
Frumoasa, s-o stapanesti fara probleme |
Author: | mugurel [ 10 Aug 2010, 12:45 ] |
Post subject: | Re: Sa v-o prezint pe Mona... |
frumoasa Mona cu jantele spitate ... dar totusi i-ai face un bine daca i-ai da jos eleronul si tipsul de la esapament . in rest sa o stapanesti sanatos si fara probleme multi multi km ... |
Author: | johngotty [ 10 Aug 2010, 14:05 ] |
Post subject: | Re: Sa v-o prezint pe Mona... |
foarte frumoasa asa cum este acum.gusturile nu se discuta |
Author: | danutmesther [ 10 Aug 2010, 15:02 ] |
Post subject: | Re: Sa v-o prezint pe Mona... |
Multumesc de urari baieti Proiectul e pe la inceput, urmeaza un cititor de medii Alpine ca HU. Eleronul chiar nu il dau jos baieti nici daca va suparati pe mine , oricum, nu e cocalarie si este fiecare cu gusturile lui, nu? Urmeaza o evacuare dubla pentru noua bara de spate kadamuro pe care o va primi in curand, tips-ul acela fiind instalat momentan numai pentru ca lipsea un ornament pe finala, nu mai comentez subiectul ca ma iau de cineva de pe forum si nu are rost. . Pragurile laterale asteapta sa fie vopsite si montate, va veni si comanda cu noutatile pentru partea de fata... Cred ca o sa va placa rezultatul final... Vedeti rezultatul (Mona reloaded)in septembrie cand voi face si toate reparatiile vopselei, indoituri, ceva rugina, etc... Mentionez ca este totusi o masina din 2001 iar pana acum m-am ocupat mai mult de partea mecanica si mai putin de aspect. Numai bine, Dan |
Author: | zen01 [ 10 Aug 2010, 15:58 ] |
Post subject: | Re: Sa v-o prezint pe Mona... |
Dane, sa fii sanatos mereu ca sa o poti conduce cu cea mai mare bucurie. Astept cand vii acasa sa mi-o prezinti live si nu numai mie. Ai grija de tine pe unde esti! |
Author: | danutmesther [ 10 Aug 2010, 16:45 ] |
Post subject: | Re: Sa v-o prezint pe Mona... |
zen01 Quote: Dane, sa fii sanatos mereu ca sa o poti conduce cu cea mai mare bucurie. Astept cand vii acasa sa mi-o prezinti live si nu numai mie. Ai grija de tine pe unde esti!
Am grija de mine, ca doar am coate ascutite . Abia astept sa o prezint baietilor. Ne vedem la Craiova Dan |
Author: | cristialex80 [ 10 Aug 2010, 19:51 ] |
Post subject: | Re: Sa v-o prezint pe Mona... |
In sfarsit..bravo, si felicitari pt ca stiu ca te ocupi de ea. |
Author: | zen01 [ 10 Aug 2010, 23:12 ] |
Post subject: | Re: Sa v-o prezint pe Mona... |
danutmesther Quote: zen01 Quote: Dane, sa fii sanatos mereu ca sa o poti conduce cu cea mai mare bucurie. Astept cand vii acasa sa mi-o prezinti live si nu numai mie. Ai grija de tine pe unde esti!
Am grija de mine, ca doar am coate ascutite . Abia astept sa o prezint baietilor. Ne vedem la Craiova Dan |
Author: | danutmesther [ 11 Aug 2010, 05:10 ] |
Post subject: | Re: Sa v-o prezint pe Mona... |
cristialex80 Quote: In sfarsit..bravo, si felicitari pt ca stiu ca te ocupi de ea.
Multumesc Cristi. Stiu ca era si cazul sa apar si eu cu topicul acesta
|
Author: | Flor1n [ 17 Aug 2010, 21:47 ] |
Post subject: | Re: Sa v-o prezint pe Mona... |
Sunt foarte frumoase jantele(ambele). Pe cat sunt 17/18? |
Author: | danutmesther [ 18 Aug 2010, 16:56 ] |
Post subject: | Re: Sa v-o prezint pe Mona... |
Flor1n Quote: Sunt foarte frumoase jantele(ambele). Pe cat sunt 17/18?
Primele erau pe 18, spitatele de acum sunt pe 17
|
Author: | antonelcodreanu [ 26 Aug 2010, 08:34 ] |
Post subject: | Re: Sa v-o prezint pe Mona... |
danutmesther, vorbeste cu un moderator sa lipeasca aici si topicul asta: http://forum.alfaclub.ro/viewtopic.php?f=17&t=11797" onclick="window.open(this.href);return false; Nu se fac 2topicuri pentru aceiasi masina! |
Author: | toropik [ 26 Aug 2010, 08:59 ] |
Post subject: | Re: Sa v-o prezint pe Mona... |
sal frumoasa alfa sa o conduci sanatos si fara incidente da-mi si mie niste detalii despre modificarea de interior, acea fibra de carbon cat a costat , unde ai facut-o,daca aveai mai multe optiuni(lemn,al,..)-- am interioru cam varza ms |
Author: | danutmesther [ 26 Aug 2010, 10:08 ] |
Post subject: | Re: Sa v-o prezint pe Mona... |
antonelcodreanu Quote: danutmesther, vorbeste cu un moderator sa lipeasca aici si topicul asta: http://forum.alfaclub.ro/viewtopic.php?f=17&t=11797" onclick="window.open(this.href);return false;
Salut,Nu se fac 2topicuri pentru aceiasi masina! De fapt chiar as ruga un moderator sa stearga topicul http://forum.alfaclub.ro/viewtopic.php?f=17&t=11797" onclick="window.open(this.href);return false; pentru ca e irelevant Numai bine |
Author: | danutmesther [ 26 Aug 2010, 10:10 ] |
Post subject: | Re: Sa v-o prezint pe Mona... |
toropik Quote: sal
Servus,frumoasa alfa sa o conduci sanatos si fara incidente da-mi si mie niste detalii despre modificarea de interior, acea fibra de carbon cat a costat , unde ai facut-o,daca aveai mai multe optiuni(lemn,al,..)-- am interioru cam varza ms Modificari la interior nu i-am facut pana acum. Plansa aceea imitatie de carbon este din dotarea de fabrica |
Author: | danutmesther [ 25 Nov 2010, 09:35 ] |
Post subject: | Re: Sa v-o prezint pe Mona... |
Intre timp, vacanta trecuta (septembrie-octombrie) Mona a mai primit: Un HU Alpine IDA-X311 RR folosit cu iPod Touch-ul din dotarea subsemnatului Retusuri vopsea in zonele afectate (luneta spate, aripa dreapta spate, imbinari praguri) Toba noua Bosal, abia acum reusind si eu sa aud motorul, inainte fiind acoperit de fanfara din partea din spate Roti tabla 15 inch cu cauciucuri de iarna, nemontate inca, le voi monta in decembrie cand ajung acasa. Din pacate am fost asa de preocupat sa fac kilometraj incat nu am facut nici o fotografie. Promit sa recuperez in decembrie. Din pacate, selespeedul a luat-o tot vacanta trecuta razna, pierde lichid. Am gasit un alt robot SH dar cam busit, plasticuri, mufe sparte, etc. Am inlocuit garniturile interioare si deocamdata tine, dar cum din primavara masina va fi condusa de viitoarea doamna danutmesther am dat comanda de robot nou de pe ebspares...Asteptam sa ajunga si sa il montez in decembrie. |
Author: | danutmesther [ 14 Jan 2011, 09:39 ] |
Post subject: | Re: Sa v-o prezint pe Mona... |
Mona a primit: -actuator selespeed nou, cel de pe eb.spares, so we are back on business . Schimbarea am facut-o eu, am facut si calibrarea cutiei cu alfadiag. Multumesc Mirica pentru sfaturile referitoare la schimbarea actuatorului -discuri si placuta fata-spate. -xenon cu lupa ca cel pe care il vinde dima-face toti banii, recomand Numai bine, Dan |
Author: | mitza [ 14 Jan 2011, 09:47 ] |
Post subject: | Re: Sa v-o prezint pe Mona... |
Salut , tu ai montat xenon-ul cu lupa ? Poti sa pui niste poze , sunt curios cum arata . Daca nu ma insel , ti-am vazut masina acum 2-3 saptamani in apropiere de Calimanesti |
Author: | danutmesther [ 15 Jan 2011, 01:55 ] |
Post subject: | Re: Sa v-o prezint pe Mona... |
Da, eu am montat bixenonul. Operatiunea seamana cu cea de modificare a farurilor pentru GTA style. Foto maine ca acum e cam frig in parcare... Acum 2-3 saptamani...nu cred, la momentul acela nu eram in tara Numai bine, Dan |
Author: | danutmesther [ 15 Jan 2011, 16:48 ] | |||||||||||
Post subject: | Re: Sa v-o prezint pe Mona... | |||||||||||
poze, dupa cum am promis...
|
Author: | danutmesther [ 25 Feb 2011, 08:25 ] |
Post subject: | Re: Sa v-o prezint pe Mona... |
Bun, deci, sa revenim. Scuze Cristi, dar nu am avut net cateva zile. Un mic tutorial pentru montarea kitului bixenon: Am mai zis mai demult ca trebuie facuta operatiunea ca pentru faruri GTA: Deci, dat jos scutul, roata din stanga, aparatoarea noroi stanga, desfacute cele 2 suruburi care tin bara fata prinsa de aripa in partea stanga si clipsul. Se demonteaza deasemenea si ornamentele din fata de la sistemul de inchidere al capotei. Se slabesc cele 4 suruburi care tin bara in partea de fata sus. Pentru a avea acces la piulita din dreapta jos a farului din dreapta, este necesara desfacerea celui de-al 3-lea surub care tine fixata bara de aripa in partea dreapta spre far. Pentru a nu mai da jos si roata de dreapta cu aparatoarea de noroi, am descoperit o alta cale de acces la cel de-al 3-lea surub. Daca desfaci proiectorul din dreapta din cele 2 suruburi si ai mainile mele de chirurg, ai suficient loc sa ajungi prin locasul proiectorului cu surubelnita la surubul in cauza (trebuie sa te tavalesti putin dar na, cum consideri, poti sa dai si bara de tot jos). Asa, acum am ajuns la partea in care demontam farurile...4 piulite si mufele electrice la ambele faruri. Atentie la clemele metalice care tin mufele, eu pierdusem 2 la momentul respectiv. Pentru dezlipirea sticlei farului, depinde cu ce le aveti lipite. Eu le-am lipit ultima oara cu silicon sanitar si am avut ceva batai de cap sa le desfac iarasi. Montarea kit-ului: Blocul cu lupa se termina in partea din spate cu o parte filetata, care se introduce prin gaura ramasa dupa inlaturarea becului de faza scurta. Daca vrei sa iti faci si conexiunea angel eyes-ului, e mai dificil, firul nu merge trecut prin santul de pe partea filetata, ca in instructiuni. Atentie, cand montezi lupa, trebuie sa scoti becul din lupa, deoarece mufele becului sunt mai mari decat partea filetata a lupei, deci implicit nu loc prin gaura unde a fost montat becul original. Deci, cu o surubelnita de ceasornicarie, desfaci un mic surub care tine o tablita ce tine fixa baza becului. Va fi montata ulterior. Atentie si la orientarea lupei, are o pozitie de "sus" . Daca te uiti prin lupa, vei vedea ca fascicolul este limitat in partea superioara printr-o parte vopsita. Deci, dupa montarea lupei si strangerea piulitei , se poate introduce becul si fixa cu surubul si tablita mentionate mai sus. Conexiunile electrice: Aici este putin mai "tricky". Alimentarea kit-ului se face direct la bornele masinii. Ai sa observi ca bornele de "+" sunt inegale, unul mai lung, altul mai scurt. Cel lung este pentru montare pe partea dreapta. Bornele de masa poti sa le legi oriunde pe caroseria masinii. Ce mi-a placut la acest kit, este ca tensiunea de alimentare a fazei scurte si lungi serveste la acest kit pentru comanda a 2 relee, care comanda cuplarea alimentarii propriuzise a bixenon-ului. In instructiunile de montaj se specifica ca se poate lasa faza lunga activa, deci practic 4 becuri pe faza lunga pe toata masina...am optat sa las faza lunga decat pe bixenon, pentru a evita consumul prea mare in cazul folosirii a 4 becuri, sau timpii morti de incarcare a xenonului (in cazul folosirii fazei scurte pe bixenon si a fazei lungi pe farul clasic). Conexiunile electrice se fac cu clipsurile care vin in cutie. Sunt niste clipsuri metalice care efectiv strapung cablul care alimenta farul. Nu mai tin minte cum era cu culorile cablurilor, care pe ce faza vin. Asta o poti verifica simplu, dai jos bateria masinii, alimentezi bixenonul, dupa care pui pe bornele bateriei cablurile da comanda a bixenonului. Tinand farul intr-o pozitie orizontala, orientat catre un perete de exemplu, la aprinderea acestuia, in functie de inaltimea fascicolului de lumina poti sa iti dai seama care cablu este pentru faza lunga, si care pentru scurta. Nu se tine cont de poalaritate pentru aceste 4 fire, alimenteaza un releude comanda, nu becul sau balastul. Montarea celorlalte cabluri, mufe, balast si ce mai este in compunerea kit-ului, este usoara, mufele nu se portivesc decat unde trebuie, deci nu ai cum sa dai gres. la conectarea cablurilor, eu am folosit clipsurile din kit, era de preferat sa folosesc papuci si un insertizor, dar timpul nu mi-a permis. Cine are posibilitate sa lucreze profi, go for it, e chiar indicat. In aceeasi cutie, sunt si 2 tuburi de mastic, pentru relipirea sticlei farurului. Daca preferi alt tip de mastic, e optiunea ta. Cel din cutie isi face treaba. Dupa intarirea masticului, urmeaza operatiunea inversa de montare a farului, bara, ornamente, scut, aparatoare plastic, roata, etc. Sper ca nu v-am zapacit, calitatile mele de narator sunt subunitare, chiar nule. Oricum, sper ca a fost de ajutor acest mic tutorial. Cristi, daca nu arde baraca cu montajul sau nu te incumeti, asteapta pana la inceputul lui aprilie si in dau eu o fuga la Buc. Numai bine, Dan |
Page 1 of 4 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |