Problema cu cheia , nu am rezolvat-o.
Asa cum s-a spus si mai sus , e o problema foarte des intalnita la Alfa.
In ultimul timp , insa CODE-ul in bord mi-a aparut o data la 20-30 de chei cam asa. Nu e chiar ceva deranjant.
Cand imi apare CODE-ul blochez masina , o deblochez , deschid usa , blochez volanul , agit putin de el actionand maneta de reglare a inaltimii , si introduc cheia. In 90% din cazuri merge treaba asta , daca nu... tot mai incerc.
In caz ca devine o problema foarte des intalnita chiar recomand schimbarea cheii si a cipului.
Aici postez niste imagini. Scuze de intarziere.
De masina ce sa mai zic ... au mai aparut probleme , insa am si facut 8-9 mii de kilometri de atunci pe drumurile spurcate din tara asta.
Am schimbat tot kit-ul de ambreiaj , intra destul de greu in viteze , mai ales in treapta 1 si marsalier.
Am crezut ca e de la nuca de plastic de sub timonerie , si am schimbat-o si pe aia. Am luat-o cu 1 milion mi se pare de la dezmembrari cu totul. E frustranta daca ti se crapa sau rupe , pentru o piesa atat de marunta si destul de greu de gasit nu prea poti circula.
Pe un drum care nu se poate intitula asa , s-a spart colierul de la radiator si a trebuit schimbat. Pe asta l am luat nou , la un pret de nimic pare-mi-se.
De cand cu nametii astia si cu temperaturile de 20 de grade sub minus , se aude un suierat la masina pe timpul accelerari ( chiar la pornire , si doar cat tii piciorul pe acceleratie...)am mai intalnit problema tot la a 5 masina care trece pe drum. Nu stiu de la ce o fi ... o sa ma interesez si va spun.
De asemenea uneori cand ma duc cu o viteza relativ mare se aud o bataie la roata ... sunt sigur ca e un rulment ceva. Chiar am avut pana tot la respectiva roata , un inapt o lasat fiare pe drum , evident ascunse de apa si zapada.
Numai bine si sper sa nu aveti atatea probleme pe cate am eu.... E drept , ai o senzatie unica in Alfa , dar mintim daca spune ca este o masina fiabila.