@Alex_alfa teoretic s-ar putea obtine ceva putere dintr-o instalatie din'asta, mult mai mica decat dintr-o turbina actionata de gazele arse, dar ma gandesc ca daca acel "uscator de par"
poate avea capacitatea sa mareasca debitul de aer aspirat in mod normal, e si ala un plus!
@Dany ai dreptate, eu am gandit pe dos (am crezut consumul se face prin baterie, si nu direct de la alternator). Dar ca sa-mi fie si mie clar pana la capat:
alternatorul fiind tot timpul antrenat de motor prin curea (numarul sau de rotatii fiind tot timpul direct proportional cu numarul de rotatii al motorului), ma gandesc ca e fabricat de asa natura incat sa duca la ralanti toti consumatorii de pe masina (dotare full) porniti, eventual + o marja de consumatori straini (gen HU aftermarket, sau detector radar la bricheta, sau mai stiu eu ce...). In aceste conditii mai are vreun efect alternatorul asupra motorului, in sensul ca il mai notifica sa ajusteze turatia in functie de consumul de curent de pe instalatie?