It is currently 13 Feb 2025, 22:57

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
PostPosted: 23 Jul 2010, 16:38 
Offline
User avatar

Joined: 20 Sep 2007, 19:11
Posts: 45
Location: Cluj-Napoca, Romania
Salut tuturor. Stiti cumva din greseala care ar fi comportamentul unei baterii defecte sau in scurt ?

Am un 2.4 jtd si in prima faza, cand puneam contactul, unul dintre relee a inceput sa ticaie tare. La o incercare de pornire la cheie, ingheta totul si pica tot curentul. Masina a pornit impinsa si totul mergea ok, dar daca am oprit-o... din cheie tot nu pornea.
Pornita, la borne scotea un 14.8 volti.
Dupa un drum de 15km (catre Rombat, sa schimb totusi bateria), la un semafor, la relantiu, s-a oprit dintr-o data.

Mentionez ca, inainte de prima faza cand a inceput releul sa ticaie, cu 2 ore mai devreme a pornit la cheie. Si ca ... bateria de pe masina e de vreo 66A 8) si f nasoala... dar mergea.

Credeti ca pot fi simtomele de la ea? I s-au terminat zilele exact atunci?

In noaptea asta ma duc sa o aduc langa casa, sau in curte la astia cu bateriile cumva. Oricum o schimb. Dar vroiam sa va intreb si pe voi o parere. Mi sa nu faca tot la fel.

_________________
Image


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2010, 18:35 
Offline
User avatar

Joined: 24 Feb 2010, 23:07
Posts: 304
Car: ALFA 156 1.9 jtd
Location: sf. gheorghe
uitate la borne mi se pare ca nu e stransa sau e oxidata careva dintre borne


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2010, 19:30 
Offline
User avatar

Joined: 20 Sep 2007, 19:11
Posts: 45
Location: Cluj-Napoca, Romania
Pai bornele le-am tot curatat si bazait. Acolo nu cred ca e buba.

_________________
Image


Top
   
PostPosted: 24 Jul 2010, 17:27 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Bateria ta este complet moarta.
Si 14.8 este putin cam mult sa iti bage releul regulator, dupa 14.4 bateria este supraincarcata si fierbe. Masoara tensiunea de incarcare la o diagnoza. Daca indica tot peste 14.4 releul baga prea mult si bateria viitoare o sa faca la fel, trebuie umblat la alternator/releu.


Top
   
PostPosted: 24 Jul 2010, 17:53 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Cred ca oricum alternatorul e pe moarte. 66Ah e prea putin pentru motorul ala de tractor, insa, in mod normal, dupa ce ai pornit masina, poti scoate bornele bateriei si motorul nu ar trebui sa se opreasca.
Incearca o baterie buna, daca tot se opreste in mers ... ai reusit sa distrugi alternatorul din cauza unei baterii proaste, e ceva destul de uzual.


Top
   
PostPosted: 25 Jul 2010, 11:20 
Offline
User avatar

Joined: 20 Sep 2007, 19:11
Posts: 45
Location: Cluj-Napoca, Romania
Salut. Merci de sfaturi.

Pai se pare ca am apucat sa o schimb inainte sa stric alternatorul. Toate simtomele erau de la baterie. Acu am pus una de 75 cu 750. Nu mai face nici o figura si am incarcare de 14.1 :mrgreen:

Destul de importanta bateria asta pe masina. Nu stiam ca se pot intampla atatea de la ea.

_________________
Image


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited