It is currently 30 Jan 2025, 21:45

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
PostPosted: 01 May 2010, 13:25 
Offline

Joined: 25 Apr 2007, 00:13
Posts: 393
Car: 156 1.9 JTDM TRY
Location: Brasov/Edinburgh
Salutare!Cautand pe net un variator la un pret ok am dat peste aceste cale.Pretul a fost foarte bun asa ca le-am luat.Cand am schimbat distributia nu am gasit nici un service cu cale unde am cunostinte.Poate voi avea nevoie la urmatorul schimb al distributiei sau cand voi schimba variatorul.E potrivit ptr motorizarea mea 2.0 TS din 2000?


Attachments:
DSC00780 [].JPG
DSC00780 [].JPG [ 69.01 KiB | Viewed 1337 times ]
DSC00781 [].JPG
DSC00781 [].JPG [ 88.21 KiB | Viewed 1337 times ]
Top
   
PostPosted: 01 May 2010, 15:13 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Vezi ca NU sunt la fel calele de 1.6 cu cele de 2.0!!! Daca pe cutie zice ca e si pt 1.6, forget it! Verifica-le prin comparatie cu niste cale veritabile de 1.6 si de 2.0 sa vezi pentru ce motorizare sunt de fapt...

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 01 May 2010, 16:23 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
Mirica, lasa micu' si halba de bere jos atunci cand postezi :lol: :lol: :lol: :lol: (sa nu te superi frate :oops: :oops: :oops: )
pe cutie scrie Variator Socket 24 mm adica cheie pentru variator. Cutia nu e de la cale.
Daca cei de la care au fost cumparate au spus ca acele cale merg la 2.0 e posibil asa sa fie. De obicei calele aveau gravate pe ele tipul de motor pentru care sunt dar in ziua de azi obiceiurile bune mor.

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Last edited by marian on 01 May 2010, 16:28, edited 3 times in total.

Top
   
PostPosted: 01 May 2010, 16:24 
Offline

Joined: 25 Apr 2007, 00:13
Posts: 393
Car: 156 1.9 JTDM TRY
Location: Brasov/Edinburgh
Cel de la care le-am cumparat mi-au spus ca sunt pentru motoare de 2 litrii.Cutia este ambalajul acelei chei ptr variator(sau cum s-o numi)de aceea are 1.6/1.8/2.0.Este diferenta de dimensiune la cale sau ce anume?
LE: inafara de TB1 TB2 n-au nimic altceva srtantat pe ele


Top
   
PostPosted: 03 May 2010, 17:32 
Offline

Joined: 25 Apr 2007, 00:13
Posts: 393
Car: 156 1.9 JTDM TRY
Location: Brasov/Edinburgh
Dap,am primit confirmarea,au fost folosite pe Spider cu motor de 2.Merci


Top
   
PostPosted: 08 May 2010, 01:08 
Offline

Joined: 25 Apr 2007, 00:13
Posts: 393
Car: 156 1.9 JTDM TRY
Location: Brasov/Edinburgh
Se pare ca nu mai am nevoie de aceste cale.Mi-am luat ieri un kit complet de distributie+variator si avea inclus si calele si restul cheilor necesare schimbarii distributiei.Daca vrea cineva sa le ia la pretul pe care l-am platit eu aici,sa ma contacteze pe pm.Nu deschid un topic la mica publicitate ptr ca voi veni in tara si le voi aduce abia pe 1 august.Daca exista doritori va astept,din cate am aflat,aceste cale pot fi folosite atat ptr 1.8 cat si ptr 2.0 twin spark.
Succese


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited