It is currently 30 Nov 2024, 04:49

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 10 May 2010, 08:59 
Offline
User avatar

Joined: 18 Nov 2008, 23:49
Posts: 91
Car: Alfa 156; GTV 1.8 TS
Location: Bucuresti
Va salut!

Am nevoie de cateva sfaturi. In umra schimbarii distributiei am intampinat urmatoarea problema:

- consum mai mare de carburant;
- lipsa putere dupa 4800-5000 de ture;

Initial am dat vina pe schimbarea incorecta a distributiei. Am dat-o jos si am reglat-o ( de 6 ori =)) );
La o inspectie mai atenta a senzorilor am gasit valva V.I.S. blocata (V.I.S. = variable intake system). Precizez ca in trecut am mai avut probleme cu aceasta valva dar niciodata nu mi-a dat astfel de simptome.
In urma tester-ului am urmatoarele coduri: P1150 P1151:
- P1150 - Lack of Upstream Heated Oxygen Sensor Switch - Adaptive Fuel Limit;
- P1151 - Lack of Upstream Heated Oxygen Sensor Switch - Sensor Indicates Lean;
De aici deduc ca masina ori merge cu mai putin aer ca innainte ori face ardere incompleta.
Poate fi din distributie, sa fie miscata de la punct?
Precizez ca distributia nu a fost schimbata cu ajutorul Tool-urilor speciale ci prin metoda arhaica.

As dorii cateva sfaturi, poate ca s-a mai lovit cineva de aceasta problema.

Multumesc anticipat!

Alfa 156 - 1,8 - 16V
An:2001

_________________
Bobby - Alfa 156 - 1,8 TS - 140 Cp- 2001 / GTV 1,8 TS - 2000
http://www.alfa-romeo.ro


Top
   
PostPosted: 10 May 2010, 09:16 
Offline
User avatar

Joined: 18 Nov 2008, 23:49
Posts: 91
Car: Alfa 156; GTV 1.8 TS
Location: Bucuresti
Problema este ca nu am calele si nu stiu pe unde sa le gasesc la noi......

_________________
Bobby - Alfa 156 - 1,8 TS - 140 Cp- 2001 / GTV 1,8 TS - 2000
http://www.alfa-romeo.ro


Top
   
PostPosted: 10 May 2010, 09:25 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2935
Location: Bucuresti
Eu nu mai inteleg nimic!
Distributia la Alfa a fost mereu o problema! In regulamentul forumului ar trebui facuta o regula, gen: distributia nu se face la semne ci cu cale! Si sa confirme orice forumist ca a luat la cunostinta!

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 10 May 2010, 09:28 
Offline
User avatar

Joined: 03 Jun 2007, 12:26
Posts: 481
Car: Alfa Romeo 155
Location: Bucuresti - Braila
Iti imprumut eu calele de 1.8, daca doresti.
0721. 947954 - portat in cosmote

Cu respect,
Sorin - Marian Popa

_________________
The one and only - Alfa Romeo

- 2017 - Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V TS - "2004"
- 2009 - Alfa Romeo 155 1.8 16V TS - "1996"
- 2007 - Alfa Romeo 33 1.7 8V- "1986" - ex.
- 1997 - Alfa Romeo 1750 Berlina - "1968" - ex.


Top
   
PostPosted: 10 May 2010, 09:40 
Offline
User avatar

Joined: 18 Nov 2008, 23:49
Posts: 91
Car: Alfa 156; GTV 1.8 TS
Location: Bucuresti
Multumesc mult de tot!
Raman dator........

_________________
Bobby - Alfa 156 - 1,8 TS - 140 Cp- 2001 / GTV 1,8 TS - 2000
http://www.alfa-romeo.ro


Top
   
PostPosted: 10 May 2010, 11:18 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Erorile alea sunt de sonda lambda.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 10 May 2010, 11:23 
Offline
User avatar

Joined: 18 Nov 2008, 23:49
Posts: 91
Car: Alfa 156; GTV 1.8 TS
Location: Bucuresti
Cu stima....... in mod normal da, ar fi din sonde dar ele nu au existat innainte de schimbarea distributiei.....daca arderea nu se face compet in cilindrii e normal ca sondele sa inregistreze valori ,,sarace" in oxigen.

_________________
Bobby - Alfa 156 - 1,8 TS - 140 Cp- 2001 / GTV 1,8 TS - 2000
http://www.alfa-romeo.ro


Top
   
PostPosted: 10 May 2010, 11:26 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
"lack of switch" inseamna ca sonda nu schimba destul de rapid intre bogat-sarac(graficul este o sinusoida)
Probabil ai si distributia decalata, dar sigur probleme cu sondele. :wink:

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 10 May 2010, 11:29 
Offline
User avatar

Joined: 18 Nov 2008, 23:49
Posts: 91
Car: Alfa 156; GTV 1.8 TS
Location: Bucuresti
Absolut corect.....insa fac precizarea ca testerele le am de mai mult timp si m-am jucat ceva cu ele pe Alfa mea pana acum, cunosc destul de bine valorile pe care le dadeau sondele inainte de distributie.

_________________
Bobby - Alfa 156 - 1,8 TS - 140 Cp- 2001 / GTV 1,8 TS - 2000
http://www.alfa-romeo.ro


Top
   
PostPosted: 10 May 2010, 11:30 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Bravo, atunci ar trebui sa reusesti sa compari graficele si sa vezi ca sunt total diferite. :)

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 10 May 2010, 11:34 
Offline
User avatar

Joined: 18 Nov 2008, 23:49
Posts: 91
Car: Alfa 156; GTV 1.8 TS
Location: Bucuresti
Povestea defapt este asa.....valorile sondelor acum stau intr-o valoare minima dincolo de care nu au cum sa functioneze, practic ele nu prea mai adapteaza amestecul. Mesajul testerului fiind urmatorul: ,, the fuel control system has reached its maximum compensation".

_________________
Bobby - Alfa 156 - 1,8 TS - 140 Cp- 2001 / GTV 1,8 TS - 2000
http://www.alfa-romeo.ro


Top
   
PostPosted: 10 May 2010, 11:54 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Curata mufele, nu ar strica.
Daca nu merge, cauta sonde de la alta masina, macar imprumut sa vezi ca am dreptate.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 10 May 2010, 12:02 
Offline
User avatar

Joined: 18 Nov 2008, 23:49
Posts: 91
Car: Alfa 156; GTV 1.8 TS
Location: Bucuresti
Prima operatiune pe care trebuie sa o fac este sa pun calele si sa reglez corect distributia, apoi am sa o tin sub observatie si daca mai trebuie voi vedea ce trebuie facut pe la sonde!

_________________
Bobby - Alfa 156 - 1,8 TS - 140 Cp- 2001 / GTV 1,8 TS - 2000
http://www.alfa-romeo.ro


Top
   
PostPosted: 10 May 2010, 22:13 
Offline
User avatar

Joined: 18 Nov 2008, 23:49
Posts: 91
Car: Alfa 156; GTV 1.8 TS
Location: Bucuresti
Gata s-au rezolvat problemele.....
Mii de multumiri Domnului Sorin aka. Alfa Romeo 1750. Am fost la el si binenteles ca avea toate sculele necesare.
Un adevarat profii si extrem extrem de amabil......mi-a explicat pe indelete tot.
Intradevar ca un sfat pentru toti cei ca mine care nu au cale de distributie sau in general sculele pentru orice alta operatiune pe care vor sa o faca singuri la masina. Nu va apucati decat daca aveti sculele necesare si evident stiti ceea ce faceti.
Inca o data Multumesc Sorin!

_________________
Bobby - Alfa 156 - 1,8 TS - 140 Cp- 2001 / GTV 1,8 TS - 2000
http://www.alfa-romeo.ro


Top
   
PostPosted: 11 May 2010, 01:23 
Offline
User avatar

Joined: 02 Oct 2008, 23:50
Posts: 155
Location: Ploiesti
am schimbat si eu distributia la alfa mea 156 2.0 jts, fara cale, si de atunci am un tremurat la relanti. intrebare, ca un necunoscator ( va rog nu fii-ti rai): trebuie sa schimb iar distributia sau e suficient sa o reglez la cineva care are cale? si unde gasesc pe cineva cu cale pentru alfa mea? multumesc si scuze daca sunt offtopic


Top
   
PostPosted: 11 May 2010, 06:43 
Offline
User avatar

Joined: 03 Jun 2007, 12:26
Posts: 481
Car: Alfa Romeo 155
Location: Bucuresti - Braila
Incearca sa o reglezi cu cale si dispozitivele necesare, intreaba pe forum, sunt persoane care dispun de asa ceva, cel mai sigur 'alexmirica'. Nu trebuie sa inlocuiesti nimic.

Spor la treaba.

_________________
The one and only - Alfa Romeo

- 2017 - Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V TS - "2004"
- 2009 - Alfa Romeo 155 1.8 16V TS - "1996"
- 2007 - Alfa Romeo 33 1.7 8V- "1986" - ex.
- 1997 - Alfa Romeo 1750 Berlina - "1968" - ex.


Top
   
PostPosted: 11 May 2010, 09:51 
Offline
User avatar

Joined: 18 Nov 2008, 23:49
Posts: 91
Car: Alfa 156; GTV 1.8 TS
Location: Bucuresti
Din experienta, fara cale, cel mult poti patii ca mine, sa o desfaci de 6 ori degeaba :)
A, si apropo, partea cu ,,nu fiti rai" nu cred ca ar trebuii sa existe pe un forum unde se presupune ca ne-am strans sa ne ajutam unul pe celalalt!

_________________
Bobby - Alfa 156 - 1,8 TS - 140 Cp- 2001 / GTV 1,8 TS - 2000
http://www.alfa-romeo.ro


Top
   
PostPosted: 12 May 2010, 01:29 
Offline
User avatar

Joined: 02 Oct 2008, 23:50
Posts: 155
Location: Ploiesti
multumesc pentru sfaturi, astept oferte (sau indrumari) pentru a regla distributia cu cale, eventual in Ploiesti


Top
   
PostPosted: 12 May 2010, 20:11 
Offline
User avatar

Joined: 18 Apr 2009, 00:24
Posts: 195
Location: Oradea
O intrebare , stiu ca s-a discutat pe forum intr-un alt topic chestia cu calele , dar am ramas nelamurit , cineva scria ca la 1,6 ts fara variator poti schimba distributia fara cale , pentru ca nu are variatorul de turatie , la a mea s-a schimbat distributia prin metoda clasica , fara cale , dar n de mult cineva zicea ca trebuie sa faci aceasta operatiune tot cu cale si la 1,6 ts Eco , care nu are variator , va rog cine stie ,sa precizeze sa stiu , sa ma duc s-o pun la punct cu ajutorul calelor sau pot s-o las asa ...

_________________
*cenzurat*


Top
   
PostPosted: 12 May 2010, 22:06 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 00:33
Posts: 105
bogdanart Quote:
Din experienta, fara cale, cel mult poti patii ca mine, sa o desfaci de 6 ori degeaba :)
A, si apropo, partea cu ,,nu fiti rai" nu cred ca ar trebuii sa existe pe un forum unde se presupune ca ne-am strans sa ne ajutam unul pe celalalt!
Locuiesti cumva prin zona bd. Timisoara?

_________________
Alfa Romeo 156, SW, JTS, 2.0, B31WYS & B111CRP


Top
   
PostPosted: 12 May 2010, 23:05 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
dani147 Quote:
O intrebare , stiu ca s-a discutat pe forum intr-un alt topic chestia cu calele , dar am ramas nelamurit , cineva scria ca la 1,6 ts fara variator poti schimba distributia fara cale , pentru ca nu are variatorul de turatie , la a mea s-a schimbat distributia prin metoda clasica , fara cale , dar n de mult cineva zicea ca trebuie sa faci aceasta operatiune tot cu cale si la 1,6 ts Eco , care nu are variator , va rog cine stie ,sa precizeze sa stiu , sa ma duc s-o pun la punct cu ajutorul calelor sau pot s-o las asa ...
Intreaba-l pe dcmilitaru sa vezi ce s-ar intampla daca nu ai folosi cale la 1.6TS 105cp (eco)...
Si pe edyus eventual.

Succes!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 12 May 2010, 23:46 
Offline
User avatar

Joined: 18 Apr 2009, 00:24
Posts: 195
Location: Oradea
Merci Alex , atunci am sa trec pe undeva unde gasesc cale , difera calele pentru eco fata de 120cp? nu de alta da mie nu imi place cum merge masina mea , parca nu e in toate puterile ei :scratch:

_________________
*cenzurat*


Top
   
PostPosted: 13 May 2010, 10:35 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Ambele fulii au pene care sunt MAI INGUSTE decat fantele din axe, astfel incat se permite repozitionarea fuliilor fata de axe cu +/- 1 dinte, nu sunt 2 curele la fel. De aceea, pentru a pozitiona EXACT axele cu came fata de arbore e nevoie de cale, in caz contrar fie nu porneste, fie merge prost (lipsa putere, da in nas, tremurat, consum ridicat, etc.).

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 14 May 2010, 09:12 
Offline
User avatar

Joined: 18 Nov 2008, 23:49
Posts: 91
Car: Alfa 156; GTV 1.8 TS
Location: Bucuresti
DaJackal Quote:
bogdanart Quote:
Din experienta, fara cale, cel mult poti patii ca mine, sa o desfaci de 6 ori degeaba :)
A, si apropo, partea cu ,,nu fiti rai" nu cred ca ar trebuii sa existe pe un forum unde se presupune ca ne-am strans sa ne ajutam unul pe celalalt!
Locuiesti cumva prin zona bd. Timisoara?


Dap , pe Timisoara stau.......:)

_________________
Bobby - Alfa 156 - 1,8 TS - 140 Cp- 2001 / GTV 1,8 TS - 2000
http://www.alfa-romeo.ro


Top
   
PostPosted: 14 May 2010, 09:14 
Offline
User avatar

Joined: 18 Nov 2008, 23:49
Posts: 91
Car: Alfa 156; GTV 1.8 TS
Location: Bucuresti
Hihi , mi-au revenit erorile pe tester :) , putin aer..........
Precizez ca am curatat corpul clapetei....poate chiar prea bine....

_________________
Bobby - Alfa 156 - 1,8 TS - 140 Cp- 2001 / GTV 1,8 TS - 2000
http://www.alfa-romeo.ro


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited