It is currently 03 Dec 2024, 21:28

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 70 posts ]  Go to page 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 14 Apr 2010, 09:42 
Offline

Joined: 14 Apr 2010, 09:31
Posts: 5
salut
Am o alfa 156 Selespeed cu motor 2000 benzina, si de fiecare data cand calc frana mi -o scoate pe N, indiferent in ce viteza m-as afla. ce parere aveti? de ce sufera?


Top
   
PostPosted: 14 Apr 2010, 12:14 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4280
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Din cate stiu este necesara o recalibrare a cutiei de viteze, intr-un service oficial Alfa Romeo, dat fiind ca au sculele necesare.

_________________
ex: Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 14 Apr 2010, 13:09 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
Mergi pe Bd. Timisoare din Bucuresti la service Autoitalia - ceri test selespeed , costa 70-85 lei maxim , in functie de ce apare la tester poti scapa doar cu recalibrare sau poti ajunge sa schimbi diversi actuatori si senzori ce pot fi defecti. nu mai merge cu masina asa , pompele selespeed sunt foarte scumpe chiar si de pe masini dezmembrate. daca ai nevoie de detalii suplimentare ma poti suna , nr mele sunt in semnatura.

_________________
0751314197


Top
   
PostPosted: 14 Apr 2010, 15:28 
Offline

Joined: 14 Apr 2010, 09:31
Posts: 5
Intre timp am mai descoperit ceva. Vasul de ulei de la cutie era gol. Pana am descoperit ce ulei trebuie bagat in ea a durat ceva, pentru ca tipul asta de masina reprezinta o gaura neagra pentru majoritatea. Pana la urma mi a spus cineva ce ulei sa bag, si m-a sfatuit sa bag cate un litru si sa tin masina in marsarier. problema e ca mai mult de 300 de ml nu imi accepta. Continua sa imi arate eroarea in bord, si daca o pun in secventiala nu merge imi ramen blocata in a doua sau in a treia. Alte solutii???


Top
   
PostPosted: 14 Apr 2010, 15:31 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4280
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Cum am mai spus si mai sus, ti-a recomandat si gabi, du masina cat mai repede la reprezentanta sa vezi macar ce are.Poate fi ceva simplu, gen completat ulei sau recalibrat, sau poti sa o dai in chestii mai grave.Oricum daca stai cu ea asa si ceri raspunsuri nu se va rezolva.

_________________
ex: Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 14 Apr 2010, 15:36 
Offline

Joined: 14 Apr 2010, 09:31
Posts: 5
georgeg Quote:
Cum am mai spus si mai sus, ti-a recomandat si gabi, du masina cat mai repede la reprezentanta sa vezi macar ce are.Poate fi ceva simplu, gen completat ulei sau recalibrat, sau poti sa o dai in chestii mai grave.Oricum daca stai cu ea asa si ceri raspunsuri nu se va rezolva.
Da am inteles numai ca aici in Craiova de unde sunt eu , daca mergi la reprezentanta nici nu stau pe ganduri , te pun direct sa schimbi piesa respectiva, in cazul de fata cutia, iar un service care sa se bage sa repare o alfa nu prea exista, fug toti ca de dracu...


Top
   
PostPosted: 14 Apr 2010, 15:40 
Offline
User avatar

Joined: 03 Feb 2008, 00:10
Posts: 714
Location: Cluj-Napoca
Nu te lua dupa barfe, fa-ti un bine si deplaseaza-te pana acolo. Doar ei au echipament necesar pentru calibrare!! E o procedura normala, nimic special.

_________________
Alfa 156 1.9 JTD M-Jet 16v, 140+ CP
------
When the fast car picks you up, you will weep and smile,
And see Heaven in the headlights,
Mile after mile, after mile, after mile..


Top
   
PostPosted: 14 Apr 2010, 21:25 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
silvia Quote:
Intre timp am mai descoperit ceva. Vasul de ulei de la cutie era gol. Pana am descoperit ce ulei trebuie bagat in ea a durat ceva, pentru ca tipul asta de masina reprezinta o gaura neagra pentru majoritatea. Pana la urma mi a spus cineva ce ulei sa bag, si m-a sfatuit sa bag cate un litru si sa tin masina in marsarier. problema e ca mai mult de 300 de ml nu imi accepta. Continua sa imi arate eroarea in bord, si daca o pun in secventiala nu merge imi ramen blocata in a doua sau in a treia. Alte solutii???

Mda , din pacate dupa cele descrise de tine pozibil sa fie deja tarziu pentru calibrare , mai mult ca sigur este rupta o tija in forma de furca din interiorul selespeedului sau cautatorul de pe cutia mecanica blocat ,in orice situatie trebuie demontat de catre cineva care stie exact ceea ce face. nu pot decat sa iti recomand sa aduci masina in Bucuresti , la serviceul mai sus mentionat si ca sa fiu si mai exact , la Nea Florin .
ca ultima sansa dar sperante mici , schimba mufele de pe actuatori intre ele , sunt perechi diferite de cate 2 deci nu poti sa provoci nimic rau ,in cel mai rau caz tot nu merge , oricum este nevoie de un tester sau laptop cu diagnoza instalata care sa comande actuatorii.
povestile alea cu bagat ulei cate un litru - nici nu intra un litru , si in anumite trepte de viteze....... no comment :censored: , vezi ca ai pe joja de la uleiul de selespeed un semn chiar jos la baza ei , pana acolo trebuie ulei , orice surplusva fi scos afara prin tevusca de supraplin
daca mai ai nevoie de alte info vb la telefon.
Bafta

_________________
0751314197


Top
   
PostPosted: 04 May 2010, 16:01 
Offline

Joined: 14 Apr 2010, 09:31
Posts: 5
Dupa cum ma asteptam si voi nu m-ati crezut cei de la reprezentanta ma pun sa cumpar cutia, au zis ca este grupul de supape dus, iar cutia costa 150 de milioane.............
Stiti pe cineva care vinde piese second pentru alfa 156 selespeed??????


Top
   
PostPosted: 04 May 2010, 16:15 
Offline
User avatar

Joined: 15 Jan 2010, 09:48
Posts: 742
Car: 156 JTD/ Giulietta
Location: Londra/Iasi
Cauta un site de dezmembrari ceva sau cauta alfe accidentate.

_________________
Mercedes E250 coupe
ex: Mercedes CLS 320
ex: Giulietta 2.0 JTDM-2
ex: 156 1.9JTD 8v
ex: 156 1.9JTD 16v
ex: 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 05 May 2010, 01:46 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Dar de ce alta cutie?
Problema este selespeedul sau cutia?
Cutia selespeed NU este automata!din cauza asta se si strica multe, sunt tratate ca automate

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 12 May 2010, 20:07 
Offline
User avatar

Joined: 01 Aug 2007, 09:07
Posts: 191
Location: Tecuci
Tocmai ce mi-am intregit sufletul si cu un 156 selespeed, pe langa al meu 156 1.8ts. Sa trec direct la problema/e ca sa nu plictisesc; A fost schimbat ambreiajul si acum cand imi ajunge temperatura apei in jur de 90grade la plecarea din loc sau la turatii foarte mici, sub 100rpm, imi fluctueaza turatia, merge in suturi, pana depaseste 1000-1500rpm. La un service (de cartier) mi-au spus ceva legat de o problema la niste senzori de pe la ambreiaj. Daca stie cineva mai multe detalii despre acest lucru, poate facem lumina impreuna. Cutia merge normal, schimba normal, nu sare din viteze, etc. Si nu face nici un fel de figuri pana nu ajunge apa pe la 90grade.

_________________
Alfa 156, 1.8 TwinSpark, azzuro-gabbiano, nr CB-639-LB (Italia)
Alfa 156, 2000, 2.0 selespeed

Ex. Alfa 155 1995, 1.7ts
Ex. Opel Kadett gsi


Top
   
PostPosted: 13 May 2010, 08:03 
Offline
User avatar

Joined: 15 Mar 2009, 18:42
Posts: 522
Location: cluj
Cred ca ii vorba de senzorul de rotatie de pe volanta. Cica ar fi in jur de 100 ron si dureaza maxim 20 min inlocuirea lui.


Top
   
PostPosted: 13 May 2010, 10:43 
Offline
User avatar

Joined: 01 Aug 2007, 09:07
Posts: 191
Location: Tecuci
Detin un Examiner Smart cu care pot face diagnoza completa. Ajut pe oricine din club GRATIS cu o diagnoza. Numai ca.....stau in Tecuci si pentru unii dintre voi e mai greu cu drumul.
Oricum, ce vroiam sa spun e ca imi voi face o diagnoza computerizata la selespeedu' meu dupa care voi posta aici erorile aparute pe Examiner si poate ma ajutati cu sfaturi.

_________________
Alfa 156, 1.8 TwinSpark, azzuro-gabbiano, nr CB-639-LB (Italia)
Alfa 156, 2000, 2.0 selespeed

Ex. Alfa 155 1995, 1.7ts
Ex. Opel Kadett gsi


Top
   
PostPosted: 17 May 2010, 09:59 
Offline
User avatar

Joined: 05 Aug 2009, 09:43
Posts: 244
Car: Civic 5D
Location: Turda
Buna,

Pentru toti din Dolj care au nevoie de diagnoza, am eu alfa diag cu licenta. Sint in tara in perioada 9 iunie-3 iulie, asa ca daca aveti nevoie de citit erori si orice mai tine de diagnoza, va ajut cu mare placere, bineinteles moca, ca si asa suntem putini cu alfite :naughty: . ID-ul meu de mess este jan_daniel_enea@yahoo.com si in perioada respectiva pot fi gasit la 0730264767.

Referitor la "reprezentanta" de la Craiova, no comment, am avut si eu de a face cu ei si sunt satul pana peste cap de profesionalismul de care dau parte.
Masina mea e tot selespeed si am avut si eu ceva probleme cu ea dar la mine s-a dus pompa. Oricum o sa o reconditionez (acumulator care pierde presiunea>pompa functionand mai mult timp decat normal>carbunii de la motorul electric propriuzis dusi dar se pot schimba)

Cu respect,

Dan

_________________
Honda Civic 5D 2008 Executive 1.8 i-VTEC
E90 320d tractor (masina de naveta zilnica)
Ex: V6 Q-S
Ex: Alfa 2.0 TS selespeed : Mona


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2010, 00:26 
Offline

Joined: 23 Jun 2010, 19:01
Posts: 1
Ca sa fiu ontopic , mi-a ramas o cutie completa selespeed spre vanzare, daca e cineva interesat pm :)


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2010, 08:33 
Offline

Joined: 05 Nov 2010, 16:18
Posts: 15
Location: Bucuresti
silvia Quote:
Intre timp am mai descoperit ceva. Vasul de ulei de la cutie era gol. Pana am descoperit ce ulei trebuie bagat in ea a durat ceva, pentru ca tipul asta de masina reprezinta o gaura neagra pentru majoritatea. Pana la urma mi a spus cineva ce ulei sa bag, si m-a sfatuit sa bag cate un litru si sa tin masina in marsarier. problema e ca mai mult de 300 de ml nu imi accepta. Continua sa imi arate eroarea in bord, si daca o pun in secventiala nu merge imi ramen blocata in a doua sau in a treia. Alte solutii???
Pana la urma ce ulei ai bagat ???

_________________
Polishare Faruri


Top
   
PostPosted: 24 Nov 2010, 16:03 
Offline
User avatar

Joined: 05 Aug 2009, 09:43
Posts: 244
Car: Civic 5D
Location: Turda
andreycosmin Quote:
silvia Quote:
Intre timp am mai descoperit ceva. Vasul de ulei de la cutie era gol. Pana am descoperit ce ulei trebuie bagat in ea a durat ceva, pentru ca tipul asta de masina reprezinta o gaura neagra pentru majoritatea. Pana la urma mi a spus cineva ce ulei sa bag, si m-a sfatuit sa bag cate un litru si sa tin masina in marsarier. problema e ca mai mult de 300 de ml nu imi accepta. Continua sa imi arate eroarea in bord, si daca o pun in secventiala nu merge imi ramen blocata in a doua sau in a treia. Alte solutii???
Pana la urma ce ulei ai bagat ???
Cred ca pana la urma masinuta a fost vanduta... :scratch: proprietara nu a mai postat mai postat de mult pe aici, din aprilie(4 post-uri pe threadul asta si probabil inca 2 la mica publicitate-dezmembrari masini).

In legatura cu ce ulei a bagat, daca a fost sfatuita de mecanic sa bage cate un litru...e clar ca tipul a si auzit de Tutela CS Speed sau de grupul selespeed din parti, probabil a recomandat utilizarea de 75W90 :censored:
Referitor la grupul sele, trebuie sa imi vina si mie unul din anglia, nou nout, 981 de lire cu transport si taxe inclus pentru ca al meu a decedat. Instalarea si calibrarea le face subsemnatul :mrgreen: . Am invatat dupa ce m-am lovit ca aceeasi problema ca silvia, fug mecanicii cand aud de alfa de nu se vad.

_________________
Honda Civic 5D 2008 Executive 1.8 i-VTEC
E90 320d tractor (masina de naveta zilnica)
Ex: V6 Q-S
Ex: Alfa 2.0 TS selespeed : Mona


Top
   
PostPosted: 25 Nov 2010, 00:39 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
danutmesther Quote:
fug mecanicii cand aud de alfa de nu se vad.
Aia nu sunt mecanici, sunt agarici.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 25 Nov 2010, 05:02 
Offline
User avatar

Joined: 05 Aug 2009, 09:43
Posts: 244
Car: Civic 5D
Location: Turda
alexmirica Quote:
danutmesther Quote:
fug mecanicii cand aud de alfa de nu se vad.
Aia nu sunt mecanici, sunt agarici.
Bine zis Alex...

_________________
Honda Civic 5D 2008 Executive 1.8 i-VTEC
E90 320d tractor (masina de naveta zilnica)
Ex: V6 Q-S
Ex: Alfa 2.0 TS selespeed : Mona


Top
   
PostPosted: 25 Nov 2010, 06:49 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Ce-i aia fugi bah de acilea cu alfa ta? Nu exista. Mie desi imi displace VW, la mine la service mai vin si bamve, folsfagan si haudi. No problem. Tot fiare sunt pana la urma si principiul de functionare ramane 99% acelasi! Sunt diferente minore gen ca unu are un T si S in spatem, celalalt are un T argintiu si un D si I rosu, etc... :P

Mergi la cineva care stie cu ce se mananca si poate diagnostica in mod corect problema ta!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 25 Nov 2010, 08:59 
Offline
User avatar

Joined: 05 Aug 2009, 09:43
Posts: 244
Car: Civic 5D
Location: Turda
alexmirica Quote:
Ce-i aia fugi bah de acilea cu alfa ta?
La tine nu o exista Alex expresia asta, dar in zona noastra este folosita cam pe la toate service-urile...

_________________
Honda Civic 5D 2008 Executive 1.8 i-VTEC
E90 320d tractor (masina de naveta zilnica)
Ex: V6 Q-S
Ex: Alfa 2.0 TS selespeed : Mona


Top
   
PostPosted: 25 Nov 2010, 12:56 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Trist...

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 06 Sep 2012, 23:31 
Offline

Joined: 16 Aug 2012, 10:37
Posts: 23
Car: selespeed
salutare. am si o alfa156 selespeed,care mi face ceva probleme cu cutia,in sensul ca daca merg ceva mai mult cu ea(in oras si maxim 15-20km) si in special cand e cald, mi se aprinde in bord becul aferent uleiului si nu-mi mai ntra in viteze(pana cand nu se raceste uleiul,in medie 10-15min,dupa care intra din nou in viteze).la reprezentanta n-au putut sa mi spuna nimic,ambreajul are 1000km,uleiul(cs speed)schimbat de trei zile.a mai patit cineva ceva de genu,are cineva vreo idee,sugestie?multumesc.


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2012, 08:52 
Offline

Joined: 02 Mar 2012, 09:40
Posts: 25
Car: alfa romeo 156 TS
Location: Ardeal
Incearca sa -i faci o recalibrare la cutie, deasemenea la ambreiaj (ma cu seama ca a fost schimbat recent), acestea doua se fac prin tester ori la reprezentanta ori de catre o persoana care stie ceea ce inseamna si are cele necesare, s-ar mai putea sa fie vorba de acuatorul de presiune al pompei selespeed cel ce zumzaie in momentul in care deschizi portiera la sofer, in mod normal zumzaie timp de 30 de secunde (isi face presiunea pentru a putea intra in viteze de rulare), pe partea de senzori nu stiu caci slava Domnului nu am avut probleme, sper sa te ajute cu ceva postul meu, in orice situatie o diagnoza tester te va ajuta cel mai mult, o zi frumoasa.

_________________
A.R. 156 TI, 2.0 TS Selespeed


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 70 posts ]  Go to page 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited