It is currently 05 Dec 2024, 06:18

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
PostPosted: 25 Feb 2010, 22:10 
Offline
User avatar

Joined: 25 Feb 2010, 11:29
Posts: 10
Location: Iasi
Salutare Tuturor,
Am si eu o problema cu masinuta mea 147. 1.6 16v 2001, Twin Spark

Uneori, nu tot timpul mi se aprinde un bec in Bord, Becul acela galben, in carte zice ca e avarie la motor sau componente, e acel bec galben care in mod logic se stinge cand pornesti motorul, cand acest bec imi ramane aprins cu motorul pornit se aude ca si cum motorul ar fi mai turat, am fost la service iam facut diagnoza si miau zis ca computerul de Bord nu arata nici o problema,
Stie cineva ce ar putea fi?
Multumesc anticipat


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2010, 19:16 
Offline
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 02:06
Posts: 527
Location: Sebes-Alba
Din descrierea ta, posibil sa fie îmbâcsit debitmetrul de aer, de regula asa se manifesta un debitmetru murdar, apare check-ul, dar nu se vede la tester si motorul merge mai neregulat.

_________________
Eee...vulpea cand nu ajunge la struguri, zice ca sunt acrii!!!
I am not discriminating anybody! I hate everybody equally!


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2010, 20:44 
Offline
User avatar

Joined: 25 Feb 2010, 11:29
Posts: 10
Location: Iasi
Salut,
Debimetrul l-am scimbat de putin timp, deci tind sa cred ca nu e asta problema,
oricum merci pt ajutor.


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2010, 21:06 
Offline
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 02:06
Posts: 527
Location: Sebes-Alba
Mai poti verifica sondele lambda si clapeta de acceleratie.

_________________
Eee...vulpea cand nu ajunge la struguri, zice ca sunt acrii!!!
I am not discriminating anybody! I hate everybody equally!


Top
   
PostPosted: 27 Feb 2010, 12:48 
Offline
User avatar

Joined: 25 Feb 2010, 11:29
Posts: 10
Location: Iasi
AHA.. stii cumva daca e greu de verificat, as putea sa le verific eu fara sa ma duc la service, sau trebuie neaparat sa se uite un mecanic cu experienta?
Merci!


Top
   
PostPosted: 27 Feb 2010, 13:33 
Offline
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 02:06
Posts: 527
Location: Sebes-Alba
Trebuie sa se uite un tester si sa vada daca valorile inregistrate de sondele lambda mai sunt in grafic. Desi, de regula erorile de sonda lambda se cam vad la tester. Curioasa problema ta totusi, poate fi de la altceva, tot electric, desi dupa cum spui tu ca se manifesta...
Explica mai bine te rog fraza asta:
Quote:
cand acest bec imi ramane aprins cu motorul pornit se aude ca si cum motorul ar fi mai turat
Ai turometru pe bord, verifica, motorul chiar e mai turat sau ti se pare tie? Nu prea are sens...

_________________
Eee...vulpea cand nu ajunge la struguri, zice ca sunt acrii!!!
I am not discriminating anybody! I hate everybody equally!


Top
   
PostPosted: 27 Feb 2010, 17:05 
Offline
User avatar

Joined: 25 Feb 2010, 11:29
Posts: 10
Location: Iasi
Deci incerc sa explic mai bine:

1. E o problema care o am de ceva timp, de vreun an jumate , dar in ultima periada apare tot mai des.
2. Se aprinde becul respectiv (portocaliu, cel care in mod logic ar trebui sa se stanga cand se porneste motorul)
3. Becul respectiv nu mi se prinde de fiecare data, uneori da si uneori nu , cand nu e aprins masina merge perfect, pe liber motorul stand la 900 turatii, iar cand becul e aprins motorul sta la 1000 1100 turatii.
4. Cand becul e aprins daca opresti muzica si inchizi geamurile poti auzi ca motorul face un zgomot mai puternic, nu foarte tare dar mai mult decat ar trebui sa faca normal.
5. Becul se stinge singur dupa ce merg 50 100 km si opresc motorul de vreo 2 3 ori.

P.s Este cumva posibil sa fie de la benzina? am incercat cu toate tipurile de benzina si nu sa schimbat nimic, mam gandit sa nu am vreun gunoi in rezervor. este pozibil asa ceva?

P.s Distributia: Am schimbat cureaua doar cand masina avea 80.000, acum are 145 si nu iam mai schimbat nimic la distributie de atunci, si ma gandeam sai schimb distributia acum si sa vad poate e de la asta?

Merci


Top
   
PostPosted: 28 Feb 2010, 12:18 
Offline
User avatar

Joined: 18 May 2006, 12:07
Posts: 1093
Location: Bucuresti
Lucian88 Quote:


P.s Distributia: Am schimbat cureaua doar cand masina avea 80.000, acum are 145 si nu iam mai schimbat nimic la distributie de atunci, si ma gandeam sai schimb distributia acum si sa vad poate e de la asta?

Merci
Oricum esti cu muuult peste termenul de 40.000 km la distributie....deci trebuie sa o schimbi cu ocazia asta ii vei face si un test riguros.E greu de spus ce are daca nu indica nimic cand pui testerul.

_________________
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt...so I Am so Clever That Sometimes I Don't Understand a Single Word of What I Am Saying"


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited