Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

ambreiaj si lichid
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=13087
Page 1 of 1

Author:  eliH [ 22 Feb 2010, 14:08 ]
Post subject:  ambreiaj si lichid

Salut
Am o alfa 147 (60000 km)
Foarte des ambreiajul ramane in podea si nu pot schimba vitezele decat cu motorul oprit.
Am adaugat lichid de frana, pana la maximum si dupa 50 de km am observat ca scazuse, dar era totusi spre maximum.
Deasemenea am sesizat ca furtunul care pleaca din vasul de lichid de frana in sus, este umed (pare ca pierde pe undeva dar nu stiu sa verific).
Cam care credeti ca ar fi buba? Amreiajul, placutele de frana (sunt cam uzate si trebuie sa le schimb) sau pompa ?????
Poate imi recomandati si un service care lucreaza cu alfa va rog, fiindca la autoitalia nu mai merg. Sunt neseriosi tare.
Multam mult

Author:  nae [ 22 Feb 2010, 14:25 ]
Post subject:  Re: ambreiaj si lichid

Salut, cel mai probabil rulmentul de presiune a vazut zile mai bune.
Este cazul sa il schimbi, asta implica kit nou de ambreiaj+rulment de presiune, lichid de frana pentru aerisirea sistemului hidraulic si 2 litrii de ulei de cutie.
Cutia de viteze trebuie data jos pentru inlocuirea pieselor.
Bafta!


Nu ai postat la aria 147, mai mult atentie pe viitor. :)

Author:  eliH [ 22 Feb 2010, 14:35 ]
Post subject:  Re: ambreiaj si lichid

multumesc pentru raspuns
un service in bucuresti unde pot schimba kit-ul de ambreiaj fara probleme, cunoasteti?

mercic

Author:  Dann2002 [ 04 Mar 2010, 13:14 ]
Post subject:  Re: ambreiaj si lichid

Stai linistit nu e rulmentul de presiune, am patit aceasi treaba, problema e pompa de la ambreiaj, a scazut lichidul din vas si pompa a prins aer, si sincer sa fiu si mie mi-a dat foarte multa bataie de cap cu aerisitul, dar in primul rand trebuie sa gasesti pe unde este pierderea de lichid, si apoi te apuci de aerisit dupa ce ai rezolvat aceasta problema.
Faptul ca tie iti ramane pedala jos este exact din motivul ca nu este lichid in pompa, verifica in primul rand, furtunul de la vasul cu lichid care vine la pompa de la ambreaj, apoi restul de circuit pana la parghia de debraiere problema nu este de la conductele de frane sau din alta parte, problema este aici pe acest circuit, pentru ca chiar daca ramai fara lichid in vas, daca nu este scurgere pe acest circuit, furtunul fiind mai sus nu se goleste si tu ai avea ambreaj, pentru ca lichidul din acest circuit nu are unde sa se piarda, in cel mai rau caz ai de schimbat garniturile care se gasesc in pompa de la ambreiaj, si cele de la pistonul care impinge parghia de debraiere.
Nu este o problema asa mare sa te apuci de schimbat kit-ul de ambreiaj
Mult succes.

Page 1 of 1 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/