Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Supermasinile de Grupa B https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=12821 |
Page 1 of 1 |
Author: | marius [ 21 Jan 2010, 23:55 ] |
Post subject: | Supermasinile de Grupa B |
Enciclopedie pe un forum,intr-un singur subiect de discutii. Enjoy. |
Author: | Dany [ 22 Jan 2010, 11:08 ] |
Post subject: | Re: Supermasinile de Grupa B |
poate are cineva timp sa bage informatia aia intr-un .pdf... LE: gasiti aici un articol despre masinile de strada produse pentru a fi omologate pentru grupa B. |
Author: | TwinTwin [ 22 Jan 2010, 11:16 ] |
Post subject: | Re: Supermasinile de Grupa B |
Mi-ai facut ziua mai buna! Interesante si linkurile spre youtube. Merci Marius! |
Author: | KALI [ 22 Jan 2010, 15:04 ] |
Post subject: | Re: Supermasinile de Grupa B |
Excelente !!! Erau vremurile in care spectacolul era total, servodirectia si alte "ajutoare" electronice erau inexistente, iar mana pilotului isi punea in mult mai mare masura amprenta asupra rezultatului final. |
Author: | Alexandrus [ 22 Jan 2010, 18:06 ] |
Post subject: | Re: Supermasinile de Grupa B |
Da, numai ca la fel de total si spectaculos si mureau pe capete. |
Author: | KALI [ 23 Jan 2010, 07:01 ] |
Post subject: | Re: Supermasinile de Grupa B |
E adevarat, sporturile cu motor nu au fost si, din pacate, nu vor fi niciodata 100% lipsite de riscuri, si in F1 a trebuit sa moara A.Senna ca monoposturile sa devina mult mai sigure, si chiar si in aceste conditii ne amintim cu totii de accidentul lui H.Surtees si de cel al lui F.Massa de anul trecut ... Nimeni nu cred ca vrea sa vada spectacolul sportiv al curselor motorizate din zilele noastre ca pe unul in care "gladiatorii" moderni trebuie sa moara pe circuite, pe de alta parte insa (si) din cauza masurilor de securitate spectaculozitatea lor a scazut si organizatorii campionatelor mondiale cauta solutii care sa le aduca din nou spectatorii de altadata, din tribune sau de pe marginea traseului. Este cu atat mai mult de apreciat ceea ce faceau pilotii din anii '80, in conditiile in care se expuneau la fiecare cursa si efectiv "se luptau" sa tina pe trasee bolizi de 4-600 CP fara asistenta electronicii prezenta azi pe masinile de raliu si nu numai. Nu cred ca actualul (de sase ori !) campion mondial S.Loeb la volanul unei masini de grupa B ar reusi sa obtina timpi similari pe probele speciale cu cei pe care ii faceau pilotii acelei epoci... |
Page 1 of 1 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |