Problema rezolvata!
A fost mai darnic mosul cu mine decat credeam si nu am scapat doar cu ceva furtun fisurat
.
Problema a fost turbo - si mai exact "ceva" a lovit intr-o paleta (sau cum s-o numi) si mi-a indoit una din acele lamele care le rotatie freca si genera acel fluierat.
Rezolvare: inlocuit acea "paleta" plus kitul de service pentru turbina costuri 1200 RON piese (1000) si manopera (200) totul a fost facut in timp util datorita unui domn care desi a lucrat pe masina pana in 23 dupa masa mi-a terminat-o ca sa pot pleca de Craciun.
Acum, ce a cauzat aceasta problema nu stiu si nici mecanicii nu au putut sa imi spuna, deoarece nu au gasit acolo nici un obiect care sa fi putut provoca asta. Ce ma gandesc eu si mie mi se pare cel mai plauzibil este ca pe acel furtun de jos s-a facut condens fiind foarte foarte frig afara , apa rezultata a inghetat, iar cand i-am dat cheie s-a desprins si turbina a tras-o inauntru lovind acele palete care de altfel mie mi s-au parut foarte firave - alta explicatie nu am.