Totusi, daca faci un calcul sumar, adica aduni 19% TVA si 1,5% accize ajungi la 8032Euro. Daca la asta mai adaugi drumul cca 400Euro, ajungi undeva la 8500Euro in RO, ceeace e deja plauzibil gandindu-te ca samsarii isi mai pun si ei cam 1000-1500Euro la masina. Pretul de achizitie ajunge undeva in jur de 10000Euro, care suna deja cunoscut pt o astfel de masina achizitionata de pe plaiurile mioritice. (fara garantia ca odata ajunsa aici n-a fost manarita la km)
Eu spre exemplu mi-am luat masina de la o firma care mi-a adus-o pe tir impreuna cu alte cateva masini si am dat pe ea 10500Euro (1,9JTD 140CP 02/2003 cu aceleasi optiuni 100K-km). Cand m-am uitat pe factura de achizitie am inteles cum traiesc firmele astea (samsarii). Pretul ei in Belgia a fost de 7200Euro (pret export adica scutita de TVA).
Trebuie sa adaug insa ca macar stau cu inima impacata pt ca mi-au oferit posibilitatea sa contactez fostul proprietar care era un director de sucursala de banca din BE, iar masina are garantie un an.
Cred ca asta a fost cea mai buna alegere pt cineva ca mine care nu are timp sa se duca pana afara si nici inconstienta sa-si ia masina din targ.
Deci nu, nu ma mira f. tare pretul. Poate fi pe bune, insa
mare atentie ca <mobile.de> este plin de tepe!!!! Am exemple de intepati intre cunostintele mele.
Teapa functioneaza simplu: contactezi vanzatorul care iti cere cateva sute de Euro ca sa-ti rezerve masina si gata banii sunt dusi. Daca cumva ii propui un cont escrow sau factura pt avans incepe sa te duca cu vorba ca nu are timp de asa ceva si ca "doar e neamt ce naiba"
si ca deja are mai multi clienti... daca musti excelent pt el (care binenteles nu e neamt, e polonez, turc, rus sau roman in cel mai bun caz - cu rezidenta in Germania) daca nu musti gaseste alt fraier.
Daca te hotarasti s-o iei (ca e super oferta) tine-ne la curent cu evolutia lucrurilor. Insa cantareste-o bine ca presupun ca nu-ti iei masina ca si cum ti-ai lua blugi.
Bafta,
Stefan