Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Racord flexibil evacuare https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=1243 |
Page 1 of 1 |
Author: | lynxul [ 29 Nov 2006, 00:48 ] |
Post subject: | Racord flexibil evacuare |
Salutare! Vreau sa va intreb daca stiti de unde as putea sa gasesc si eu un astfel de racord. Azi la AI mi-au cerut 12.5 mil. De unde se poate comanda un racord dupa dimensiuni? |
Author: | Alex_Alfa [ 29 Nov 2006, 00:58 ] |
Post subject: | |
Si eu am aceeasi problema.. Vezi la astia care se ocupa de evacuari sport.. Trebuie sa aiba si ei asa ceva. E maxim 3 mil. |
Author: | dcmilitaru [ 29 Nov 2006, 01:03 ] |
Post subject: | |
Orice magazin de piese sau atelier care repara esapamente. Pret de la 80 la 200 ron |
Author: | Alexx [ 29 Nov 2006, 08:24 ] |
Post subject: | |
Incearca la baietii de la Borla, au service-ul pe langa Cora Pantelimon, lucreaza bine, rapid si oarecum ieftin. |
Author: | profir [ 29 Nov 2006, 14:02 ] |
Post subject: | |
te referi la racordul dintre turbina si intercooler cumva? |
Author: | Silviu [ 29 Nov 2006, 14:51 ] |
Post subject: | Re: Racord flexibil evacuare |
lynxul Quote: la AI mi-au cerut 12.5 mil. se gaseste si separat numai racordul insa nu stiu cat costa.oricum muuuult mai ieftin. |
Author: | lynxul [ 29 Nov 2006, 14:59 ] |
Post subject: | |
ma refer la racordul de la evacuare, dupa turbina. Trebuie taiat racordul, cumparat unul nou si apoi sudat in argon. La AI mi-au spus ca nu se poate cumpara separat racordul. Poate pentru ca ei nu incurajeaza schimbarea modulara. |
Author: | Silviu [ 29 Nov 2006, 15:06 ] |
Post subject: | |
lynxul Quote: ma refer la racordul de la evacuare, dupa turbina.
Posibil.Poate pentru ca ei nu incurajeaza schimbarea modulara. Si la mine s-a nasolit racordul flexibil, dar nu l-am schimbat. Daca reusesti alta combinatie fara sa schimbi tot ansamblul, posteaza cum ai rezolvat. ma intereseaza. multumesc. |
Author: | profir [ 29 Nov 2006, 17:06 ] |
Post subject: | |
Dar apropos a avut cineva probleme cu furtunul sau racordul de jos dintre turbina si intercooler? Cat costa si daca exista solutii gen racorduri de silicon mai rezistante? E o problema intalnita la 156JTD? Eu am avut un SAAB 93 si imi scosesera peri albi racordurile pe care a trebuit sa le schimb si m-au costat 1500RON amandoua (si cel de la intercooler la galeria de admisie) Merci si scuze daca este off topic Stefan |
Author: | Alexx [ 29 Nov 2006, 20:44 ] |
Post subject: | |
Problema asta o am si eu.... Imi picura destul de serios acolo, dar un mecanic bun prieten mi-a spus sa nu-mi fac mari probleme pt ca este oarecum de asteptat la dieseluri dupa un anumit nr de kilometri. M-am interesat despre o tubulatura ranforsata din silicon, cica se pot inporta (*sunt universale) dar ar putea exista niste probleme de montaj cu adecvarea diametrului tubulaturii de racord. |
Author: | Soul_assassin [ 30 Nov 2006, 01:46 ] |
Post subject: | |
Si eu am avut probleme cu racordul flexibil , tot la un JTD.Eu am cumparat unul exact pe masura potrivita cu 170 ron.Se gaseste destul de usor pe la magazinele de piese auto.Mie mi l-a adus un prieten mecanic. |
Author: | georgecristian [ 30 Nov 2006, 22:27 ] |
Post subject: | |
Atentie la solutia inlocuirii doar a racordului flexibil , pentru ca din pacate , pe Alfa 156 acesta poate fi doar sudat , in varianta pastrarii partii de evacuare (saxofon). Atentie, pentru ca racordul sudat trebuie sa aiba exact aceleasi dimensiuni si caracteristici. Eu am incercat o asemenea varianta si aveam vibratii serioase la 2000 rpm. Am renuntat in final si am procurat o evacuare cu tot cu racord (producator Bozal) , cam 10 milioane lei vechi. Cam stupid sa nu poti inlocui doar piesa defecta, that's life with Alfa ! |
Author: | dcmilitaru [ 01 Dec 2006, 00:01 ] |
Post subject: | |
Vad ca e o mica confuzie aici. Unii vorbesc despre racordul flexibil de la evacuare(pe care eu l-am schimbat la 156 fara probleme cu unul de la un magazin oarecare, luat pe dimensiuni si asa am vandut masina, fara sa mai am probleme); iar altii vorbesc de furtunele de aer de la turbina, care sunt din cauciuc/silicon care sunt alta mancare de peste. |
Author: | profir [ 01 Dec 2006, 17:46 ] |
Post subject: | |
Eu sunt de vina pt ca am strecurat ideea racordului de aer de la intercooler. Imi cer scuze inca o data pt off topic. Problema mea insa ramane... v-ati lovit de problema asta la JTD? Stiti costuri sau solutii alternative? |
Author: | IRBabuin [ 05 Dec 2006, 13:55 ] |
Post subject: | |
Alternativa cea mai la indemina este Borla, preturi rezon, baietii stiu sa sudeze k lumea in argon. Partea proasta e ca s-au mutat la dracu cu carti in Stefanesti, pina ajungi acolo dai in primire. |
Author: | 15624jtd [ 09 Dec 2006, 00:27 ] |
Post subject: | |
ce este acest racord flexibil evacuare? ca si mie mi-au zis cei de la AI ca l-am indoit (cica) dar n-au stiut sa-mi spuna daca dauneaza cu ceva sau nu. Asta undeva prin vara, si nu pare sa comenteze ceva masina, de atunci... |
Author: | alexmirica [ 09 Dec 2006, 11:12 ] | ||
Post subject: | |||
Vezi poza de mai jos, ala e racordul flexibil, este situat intre galerie si toba intermediara si are rolul de a atenua vibratiile produse de motor. De la "datul cu burta de asfalt" ala se rupe/fisureaza si necesita inlocuirea ei. Din pacate se inlocuieste cu tot cu teava la AI de obicei, dar eu pot da numai racordul propriu-zis (poza e din catalog) si nu costa mult, costa, depinde de model, intre 50 si 285 ron.
|
Author: | Alex_Alfa [ 09 Dec 2006, 19:40 ] |
Post subject: | |
Pt 1.6 TS cam cat ar fi? |
Page 1 of 1 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |