It is currently 05 Feb 2025, 17:10

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
PostPosted: 30 Apr 2012, 11:28 
Offline

Joined: 06 Apr 2012, 11:55
Posts: 4
Car: Alfa Romeo 147
Buna ziua . Am o Alfa 147 Selespeed din 2001 si de cateva zile cutia de viteze imi face cateva probleme ( nu mai intra in R , cand schimba vitezele trece din 1 in 3 ).Mentionez ca a fost bagata pe tester si nu a fost gasita nici o eroare.Ciudat este ca am lasat-o parcata si in ziua urmatoare cand am dat sa o pornesc toate probleme disparusera.... Am fost la Bucuresti , am fost pana la Busteni (totul ok ...),am ajuns acasa si am lasat masina in parcare iar azi cand am coborat la ea problemele au reaparut :( .

Nu stiu ce sa ii fac ...este bine primit orice sfat. Multumesc !


Top
   
PostPosted: 30 Apr 2012, 12:22 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3803
Car: Valeria/Carla
Location: Tim/Buc
In caz ca nu ai facut-o deja, poti incerca o recalibrare, o reinvatare a capetelor de cursa. Asta se face cu un tester, de cele mai multe ori intr-o reprezentanta.

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 30 Apr 2012, 12:27 
Offline

Joined: 06 Apr 2012, 11:55
Posts: 4
Car: Alfa Romeo 147
Valak Quote:
In caz ca nu ai facut-o deja, poti incerca o recalibrare, o reinvatare a capetelor de cursa. Asta se face cu un tester, de cele mai multe ori intr-o reprezentanta.

am facut o recalibrare acum vreo 5 luni ....


Top
   
PostPosted: 30 Apr 2012, 17:24 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3803
Car: Valeria/Carla
Location: Tim/Buc
In situatii asemenatoare stiu ca s-a mai inlocuit cu succes cate un amortizor de pulsatii, sau acumulator de presiune, nu stiu exact cum se numeste, care vine montat pe unitatea de comanda. Inteleg ca e o membrana acolo care imbatraneste si se sparge, se pierde etanseitatea interna. Din cate stiu si vad si din ePer, se pare ca nu vine separat, cel putin nu original, dar raman variantele aftermarket si sh. E vorba de piesa din chenarul rosu.


Attachments:
Selespeed.JPG
Selespeed.JPG [ 24.06 KiB | Viewed 1293 times ]

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”
Top
   
PostPosted: 01 May 2012, 17:46 
Offline

Joined: 06 Apr 2012, 11:55
Posts: 4
Car: Alfa Romeo 147
Valak Quote:
In situatii asemenatoare stiu ca s-a mai inlocuit cu succes cate un amortizor de pulsatii, sau acumulator de presiune, nu stiu exact cum se numeste, care vine montat pe unitatea de comanda. Inteleg ca e o membrana acolo care imbatraneste si se sparge, se pierde etanseitatea interna. Din cate stiu si vad si din ePer, se pare ca nu vine separat, cel putin nu original, dar raman variantele aftermarket si sh. E vorba de piesa din chenarul rosu.
multumesc mult o sa verific


Top
   
PostPosted: 09 May 2012, 21:15 
Offline

Joined: 06 Apr 2012, 11:55
Posts: 4
Car: Alfa Romeo 147
Am bagat masina pe tester nu a aparut nici o eroare , presiunea uleiului ok . Am schimbat uleiul la cutie si am facut o recalibrare iar masina parca e de vis .... Momentan au disparut toate probleme ( schimba repede vitezele , merge si in R , nu mai scoate zgomot la schimbarea vitezelor ) .


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited