It is currently 03 Oct 2024, 11:32

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: Display Kilometri
PostPosted: 28 Oct 2009, 15:09 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2007, 16:33
Posts: 26
Location: Iasi
Am si eu o noua problema ... Am avut o problema electrica (alternator busit si ceva pe la electromotor) si de atunci displayul care indica nr de kilometri, temp, etc nu se mai aprinde. Imi indica tot insa nu mai este luminat. Mentionez ca am un MK1. Tot de atunci am si becul aprins la airbag si pe tester apare eroare la "centralina airbag". Poate aveti ceva sugestii.

_________________
Expensive? Naturally! What else would you expect a hand-built Alfa to be?


Top
   
 Post subject: Re: Display Kilometri
PostPosted: 29 Oct 2009, 09:44 
Offline

Joined: 28 Oct 2006, 16:59
Posts: 244
Car: ALFA156 2.5V6/GIULIA
Location: campina
Decupleaza bornele de la baterie si cupleaza-le din nou.Asa am patit si eu si in modul acesta am rezolvat problema.Ma refer in special la becul de la km.


Top
   
 Post subject: Re: Display Kilometri
PostPosted: 06 Nov 2009, 12:50 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2007, 16:33
Posts: 26
Location: Iasi
Am rezolvat cu becul indicatorului de kilometraj (multumesc madkat). Era ars. :)

Legat de centrala de airbag nu a mers nici macar cu resetare. In schimb, am reusit sa o "remaiez". De fapt nu eu, am aflat de niste baieti de la mine din oras care sunt "guru" pe probleme electornice. M-am dus la ei (la coada asteptau septari, optari, tuaregi) si foarte natural au luat centrala de airbag, au "intrat" in ea si au reparat-o. Asa ca daca mai sunt colegi de suferinta cu astfel de probleme ii recomand cu caldura.

Pe un topic anterior mentinonam si problema mea cu indicatorul de benzina (am peste un an de cand merg doar cu ochii pe kilometraj si tot fac plinul din cand in cand). In sfarsit misterul s-a rezolvat : pompa de benzina nu era corect pozitionata si plutitorul ramanea blocat - concluzia asta a aparut dupa ce s-a verificat instalatia electrica de la bord, circuitul electric pana in pompa, potentiometru sonda. Astfel, "relieful" rezervorului de benzina este putin ondulat si daca pompa este montata de cineva care nu a mai facut operatiunea asta se risca blocarea plutitorului si astfel indicatorul ramane blocat pe 0 si becul galben aprins etern. Aviz celor care isi schimba pompa de benzina.

Am rezolvat cu aceasta ocazie si problema capacului de la airbagul pasagerului, "smuls" de niste "profesionisti" care au incercat sa-mi schimbe filtrul de polen. Saracii, credeau ca pe acolo se inlocuieste. Baietii din service mi-au inlocuit clemele albe rupte cu altele asemanatoare (provenite tot de pe o Alfa insa din alt sector).

Capacul de la sigurante, care de asemenea este dislocat urmeaza a fi prins zilele astea asemanator cu cel de pe MK2 (eu am un MK1 si se pare ca e o problema frecventa care a fost rezolvata la MK2). E vorba de o tja care se introduce prin compartimentul de depozitare.

Now I'm Happy! :)

_________________
Expensive? Naturally! What else would you expect a hand-built Alfa to be?


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 3 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited