It is currently 20 Nov 2024, 19:26

All times are UTC+03:00




Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 5 posts ] 
Author Message
PostPosted: 27 Oct 2009, 23:14 
Offline

Joined: 18 Oct 2009, 23:35
Posts: 7
Sal! Am o mare problema...am o alfa 156 1.8,de 98,si am o problema...la relanti se aprinde beculetul de ulei....cum accelerez putin,se stinge...am uleiul la nivel,l-am si schimbat cu selenia 20k,ce recomanda producatorul,dar degeaba.....am pus si un ulei mai gros....tot degeaba...am pus si aditivul ala,slick50,dar tot degeaba...cum temp motorului ajunge la 80,se aprinde....inainte sa-i pun slick50,se aprindea si cu motorul rece.....unii mecanici zica ca e pompa de ulei...altii zic ca sunt capele(bronzurile) arborelui cu came si ai bielelor.....ce sa fac???????nimeni nu stie nka.....am masina doar de 2 saptamani si nu stiu cum a fost tratata inainte....pana sa-i schimb uleiul,nu mi-a facut nici o problema...adica vreo 700km de cand am luat-o pana i-am facut o revizie.....


Top
   
 
PostPosted: 28 Oct 2009, 05:54 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Daca te oboseai sa dai search, gaseai, dar deh, e greu.

Desfaci capac axe cu came, pornesti motor. Daca ajunge ulei pe axe, e de bine, asteapta insa sa se aprinda martorul inainte sa opresti motorul, sa vezi ce se intampla. Posibil sa fie mizerie adunata.
Daca nu ajunge ulei pe axe, nasol, prima incercare, engine flush. Nu garantez ca merge sau ca face ceva, dar e ieftin si merita incercat. Te costa solutia propriu-zisa, plus inca un schimb de ulei si un filtru de ulei. Dupa ce pui uleiul si filtrul nou, daca tot face asa, vei fi nevoit sa desfaci baia de ulei sa vezi daca e ceva infundat acolo. Sau, in cel mai rau caz, pompa de ulei, desi daca nu se aprinde martorul de la bun inceput, nu cred sa fie pompa.


Top
   
 
PostPosted: 28 Oct 2009, 16:22 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Cel mai simplu pui un manometru in locul sondei de ulei si masori presiunea de ulei. Ori nu ai presiune suficienta (cauza: pompa defecta, circuit ungere infundat, sau cuzineti pe duca), ori e sonda defecta.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 
PostPosted: 28 Oct 2009, 22:28 
Offline

Joined: 18 Oct 2009, 23:35
Posts: 7
Va multumesc mult baieti....si credeti-ma ca am cautat,dar nu am qasit nimic...


Top
   
 
PostPosted: 29 Oct 2009, 01:13 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Cautat = ? in viziunea ta ??

http://forum.alfaclub.ro/viewtopic.php?f=21&t=9743" onclick="window.open(this.href);return false; Intricate sunt caile forumului.


Top
   
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 5 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited