It is currently 08 Feb 2025, 15:18

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 15 posts ] 
Author Message
PostPosted: 25 Aug 2009, 09:47 
Offline

Joined: 28 Oct 2007, 15:13
Posts: 14
Location: Cluj-Napoca
Stie cineva daca e normal ca la motoarele Diesel (1.9 JTD) sa apara o depunere neagra pe galeria de admisie???
Un praf aparent imbibat cu ulei.....


Top
   
PostPosted: 25 Aug 2009, 13:12 
Offline
User avatar

Joined: 15 Mar 2009, 18:42
Posts: 522
Location: cluj
Depunerea aia se poate sa fie de la valva egr. Pana acum la toate diesel-urile am vazut depunerea aia. Nu e nimic grav,daca daca poti si vrei, fa o mica curatenie pe acolo.


Top
   
PostPosted: 25 Aug 2009, 15:56 
Offline

Joined: 28 Oct 2007, 15:13
Posts: 14
Location: Cluj-Napoca
pe interior


Top
   
PostPosted: 25 Aug 2009, 17:53 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
se desface clapetul gura admisie si valva egr, se dau jos de pe masina si cu niste benzina sau diluant, ajutat si de o periuta, se curata bine. se monteaza la loc si gata. maxim 2 ore de lucru murdar :lol:
aceste depuneri sunt intalnite la toate diesel-urile asa ca nu e cazul sa te ingrijorezi.

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 25 Aug 2009, 18:13 
Offline

Joined: 28 Oct 2007, 15:13
Posts: 14
Location: Cluj-Napoca
Treaba este ca eu ash da jos si galeria de aluminiu. As vrea sa curat tot (inclusiv turbina si intercooler). Scoate putin fum negru la sarcina sa zicem mai mare de 80%. Nu mult, dar se vede in spate cand o calc ca lumea in vitezele I si a II-a.
trebuie sa dau jos rampa injectoarelor si multe altele din cate am vazut.
E cam mult de lucru...... cred ca imi ia o zi buna poate chiar 2 tinand cont ca trebuie sa merg si la munca.


Top
   
PostPosted: 25 Aug 2009, 18:15 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2009, 21:18
Posts: 880
Car: KamiKaze 147
Location: Bucuresti
someshanul Quote:
Treaba este ca eu ash da jos si galeria de aluminiu. As vrea sa curat tot (inclusiv turbina si intercooler). Scoate putin fum negru la sarcina sa zicem mai mare de 80%. Nu mult, dar se vede in spate cand o calc ca lumea in vitezele I si a II-a.
trebuie sa dau jos rampa injectoarelor si multe altele din cate am vazut.
E cam mult de lucru...... cred ca imi ia o zi buna poate chiar 2 tinand cont ca trebuie sa merg si la munca.

Interesant ce vrei tu sa faci....Ma tot gandeam si eu la o curatenie generala dar eu nu sunt foarte priceput la mecanica.Daca te apuci de treaba pana la urma sa faci te rog si niste poze ca sa le postezi. Bafta!

_________________
(O=v=O) - 147 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 25 Aug 2009, 20:27 
Offline

Joined: 28 Oct 2007, 15:13
Posts: 14
Location: Cluj-Napoca
sincer sa fiu.... sunt pasionat de motoare (am terminat anul acesta Autovehicule Rutiere la Cluj).
Si daca mi se pune pata... ma apuc de treaba.... Sambata sunt liber si cred ca o sa incep
Intr-un weekend intreg sigur rezolv treaba si sunt absolut convins ca se va simtzi mai bine Alfutza...
Acu realizez ce prostie era sa fac cu vanzarea ei.....


Top
   
PostPosted: 25 Aug 2009, 22:55 
Offline
User avatar

Joined: 15 Mar 2009, 18:42
Posts: 522
Location: cluj
Fumu' ala e ceva normal. Nu ai ce sa ii faci. Asa sunt diesel-urile. Si din astea mai noi fac asa.


Top
   
PostPosted: 26 Aug 2009, 08:46 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Nu e normal nici un fum. Altfel n-ar mai respecta normele de poluare. Probabil ai un furtun de admisie crapat daca zici ca iti scoate fum in sarcina mare. Iar depunerile alea sunt ulei (de la turbo) si funingine (de la EGR) combinate cu mersul tip oras, turatii mici, mult relanti etc.


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2009, 17:16 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2006, 09:24
Posts: 914
Location: Bucuresti
am facut eu operatiunea asta recent. e munca multa. impropriu spus eu(a fost curatata in service).
Nu stiu daca e ca la mine. Desi e acelasi motor nu stiu cum e galeria. La mine datorita unghiului prezoanelor nu era loc si a trebuit desfacut mult. Cu periuta nu vei putea curata decat depunerile din camera mare unde nu sunt o pb. important e sa cureti pe tevile subtiri care se pot obtura. Daca vrei sa faci treaba corect dai jos galeria si o speli,eventual o si inmoi. cu ea montata risti ca mare parte din clei sa ajunga in motor unde face mai mult rau.
LE
daca te ajuta pot atasa cateva poze. acum nu ma descurc,scriu de pe mobil,insa sapt viitoare ma intorc din concediu


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2009, 07:28 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 22:02
Posts: 1403
Location: IASI
din cate am inteles ca sa poti curata toata admisia trebuie data jos pompa de inalta presiune de motorina si o rola de la distributie asa ca e mult de treaba.
am vorbit la un service sa -mi faca acelasi lucru la a mea si mi-a dat un pret de era sa lesin 5 -6 milioane si scap.
poate nu e mult dar nici putin nu e cand nu-i ai. si mai ales cand simti ca asta e doar un moft.
oricum intr-o zi o sa trebuiasca sa-mi fac acest moft.

_________________
SEXY, BUT NOT PORNO!
http://www.gars.ro/


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2009, 11:44 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2006, 09:24
Posts: 914
Location: Bucuresti
Probabil la GT esti norocos si poate sa treaca de prezoane fara sa fie nevoie sa misti motorul. :)

Revin cu pozele promise:


Attachments:
File comment: E nevoie de elevator.
Pe_elevator.jpg
Pe_elevator.jpg [ 233.79 KiB | Viewed 1697 times ]
File comment: Datorita pozitiei si apropierii de habitaclu este mult de desfacut pentru a se scoate galeria.
Acces_la_galerie.jpg
Acces_la_galerie.jpg [ 293.26 KiB | Viewed 1697 times ]
File comment: Galeria murdara.
Galerie_murdara.jpg
Galerie_murdara.jpg [ 217.54 KiB | Viewed 1697 times ]
File comment: Fara galeria, dupa eliberarea locului.
Acces_la_galerie.jpg
Acces_la_galerie.jpg [ 293.26 KiB | Viewed 1697 times ]
File comment: Galeria la curatare.
Galerie_la_curatat.jpg
Galerie_la_curatat.jpg [ 228.98 KiB | Viewed 1697 times ]
File comment: montarea galeriei curate
Montare_Galerie.jpg
Montare_Galerie.jpg [ 278.16 KiB | Viewed 1697 times ]
Top
   
PostPosted: 06 Oct 2009, 22:51 
Offline
User avatar

Joined: 10 Jul 2007, 21:47
Posts: 521
Location: Sibiu
Depunerea aceea de ulei si fum e rezultatu mersului in oras sun 2000 de ture. "Turbo" trebuie turata altfel ea se imbacseste pt ca uleiul ajunge tot timpul acolo el isi face treaba dar daca tu nu ii dai in gura"ture" el se depune si nu este eliminat
Sfat.. baga motorina aditivata si rupei fasul pana aproape de limitare si nu o sa mai faca depuneri doar daca o lasi moale din nou! :D O sa obesrvi ca daca mergi prin oras sub 2000 de ture si la un momentdat ajungi in 4000 de ture o sa scoata fum negru- ala e depunerea si uleiul de ungere din turbo-EGR- tobe!

_________________
ALFA GT "RELOADED" 1,9 JTDm 150 CP
SB 66 PUF


Top
   
PostPosted: 06 Oct 2009, 23:52 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2143
Car: 156 GTA
Nu e ala depunerea. :)
Motorina nu arde complet in ture inalte, nu are timp, de aici fumul.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 07 Oct 2009, 12:33 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Fumul de care vorbeste quasar ala e, mergi mult sub 2000 si cind o arzi brusc in ture (nu e nevoie de 4000) da un puf de fum. Dupa aia, scoate mult mai putin. E adevarat si ce spui tu.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 15 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited