Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
GTV 2.0 TB https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=11686 |
Page 1 of 16 |
Author: | mobyle [ 08 Aug 2009, 23:43 ] | |||||||||
Post subject: | GTV 2.0 TB | |||||||||
Dupa o participare la Alfafestul de la Suceava cu o teutona (motivele fiind obiective, bineinteles), a fost sa fie sa nu treaca luna mai, fara o alta AR in ograda. Este ceea ce mi-am dorit dintotdeauna, GTV cu motorizarea 2.0 tb. Preferam sa fie neagra dar e rosie. Poate mai statea si acum in garaj in asteptarea unui trai (a se citi taxa) mai decent, daca in urma discutiei cu un prieten de pe forum (se stie dansul care), m-am gandit sa scot masina de la naftalina. In afara de "paramecii" motorului care sunt cunoscuti, mai adaug anul fabricatiei 1996 si km la bord 142 k. Mentiune: interiorul arata impecabil. Acum, ce-ar mai fi de spus, sunt problemele masinii: inexplicabil barile au capatat pe partea expusa o culoare rozee, e o mica problema de tinichigerie la aripa dreapta spate si este nevoie de mici retusuri pe capota. O alta problema e carenajul la roata din fata dreapta care prezinta o spartura si faptul ca telescoapele de la capota si portbagaj nu sunt destul de ferme. Un minus al masinii erau jantele de 16" modelul stock cu multe gaurele (care apropo, arata nesperat de bine pe 156), dar l-am remediat cu doua plusuri: un rand de jante pe 17" si unul pe 18". Cum masina mai sta inca in garaj, pana voi face rost de o hartie de la producator pentru atestarea omologarii acestor dimensiuni pentru masina, mi-am permis excentritatea de a avea pe o parte 225/35/18 si pe alta 245/40/17. Bineinteles ca nu voi pastra doua randuri de jante, cea de 18" inclin sa o vand (scz de offtopic), dar asa cum fiecare dintre noi are "rotitele" lui, ale mele cred ca au forma de jante. Ce-ar mai fi de spus aici, inainte de postarea pozelor? Da, distributia. N-am gasit nicaieri role, doar curele. Stie cineva o sursa pentru role? In ceea ce priveste modificarea esteticii masinii sunt deschis oricarei sugestii de bun gust. Cam atat pentru inceput.
|
Author: | arvadangabriel1 [ 09 Aug 2009, 09:52 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Ce mult imi place .... daca as avea ceva mai multi banuti mi-as cumpara o masina de week ca a ta - aceiasi motorizare. |
Author: | firestarter [ 09 Aug 2009, 11:14 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Role pentru distributie vei gasi la Italoparts. Rola intinzatoare am gasito la ei anul trecut la 250 RON fata de 1100 la AI. Nu vei gasi rola intinzatoare decat pe original pentru ca au avut italienii ambitia sa o faca diferita de celelalte motoare V6 TB de pe 166 si 164. Cat despre modificari estetice... sunt doar cateva pe care le recomand. 1. Grila fata cu rama cromata de pe mk2. O gasesti cu tot cu sigla pe la 50 euro noua. 2. Arcuri sport eibach (aprox 150 euro) 3. eleron GTV Cup (intre 100 - 300 euro pe ebay) 4. praguri, splitter si aripi cu prize de aer Zender (se gasesc extrem de greu si doar prin UK pe la 600 lire toate) Ca sa iti faci o idee vezi ca gasesti pe forum poze cu a mea. In afara de eleron masina e stock. A, si mai e vopseaua Rosso Ferrari plus amortizoare Biltein B6 cu arcuri eibach care o trantesc serios la pamant GTV-ul este o caroserie careia nu ai de ce sa i aduci modificari, altele decat ce s-a gandit fabrica sa faca. Kit-ul Zender de care aminteam este de fapt acelasi kit pus de fabrica pe versiunile GTV Cup. Este singurul care merge "uns" pe masina. Orice altceva o da in kitch. |
Author: | ALXege [ 09 Aug 2009, 23:15 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Sa o stapanesti sanatos, frumos exemplar! Hehe, pare-se ca ai ajuns si la problema cu distributia, ah ce-mi aduc aminte de-o discutie la Fest Daca nu rezolva, da-mi un semn sa te pun in legatura cu cineva care a tinut sa ma contrazica spunand ca nu a fost nici o problema in gasirea distributiei. Daca imi permiti o parere, jantele tot nu-s o fericire, insa intre cele doua modele parca cele 18" mai pica cumva, cele 17" tot mici pari din cauza buzei. Eu sunt adeptul modelelor de fabrica, in sensul asta Razvan a facut o alegere excelenta, poate intr-un viitor (desi stiu ca acum asta e ultima ta problema) urmezi si tu drumul asta Succes, sa te vedem cat mai repede cu ea pe strada! |
Author: | ibiza [ 10 Aug 2009, 01:01 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
frumoasa masina, superba motorizarea PS: imi place mai mult cum da partea dreapta |
Author: | marius [ 10 Aug 2009, 08:53 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
E mandra foc omule ! Am citit mesajul tau inainte sa vad topicul asta,dar acum m-am dumirit ! Ca si modificari estetice,pe langa elementele de Cup si grila enumerate de Razvan,eu as mai vopsi si partea inferioara a masinii in aceasi culoare cu restul caroseriei,la tine chiar cea mai potrivita dintre ele : Rosso Alfa.Atat doar ca aceasta culoare are tendinta de a deveni Roze Alfa,dupa cum ai observat. |
Author: | mobyle [ 11 Aug 2009, 00:14 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
In primul rand va multumesc pentru sfaturi si urari. M-am gandit pe viitor la un eleron, modelul care mi se pare interesant e cel situat la 1/3 jos in spatele lunetei. In ceea ce priveste kitul de distributie, sunt interesat de sursa. Insa ce ma "arde" acum e hartia de la AI pentru a ma putea duce linistit la RAR si obtine o CIV cu dimensiunile de jante dorite. Daca puteti da o mana de ajutor, cu prima ocazie e loc de Azi am inceput cu vopsitul etrierelor fata. Maine sper se rezolv, in functie de timpul disponibil etrierele spatele. |
Author: | mobyle [ 08 Dec 2009, 23:45 ] | ||
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB | ||
revin cu o poza care m-a facut sa zambesc: a mai ales cineva, in afara de mine jante de 164 pentru Gtv. ma gandesc ca le foloseste doar cu anvelope M+S, ca asa de rau dau pe masina. cred ca, la ingustimea lor si la deschizatura dintre cauciuc si aripa masinii, pot cu usurinta sa schimb placutele de frana, fara sa mai dau jos roata.
|
Author: | marius [ 10 Dec 2009, 01:12 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Alea din poza de mai sus par a fi capace. 164 n-are 4 prezoane ?! |
Author: | mobyle [ 10 Dec 2009, 21:42 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
marius Quote: Alea din poza de mai sus par a fi capace.
nu sunt capace si sunt cu 5 gauri. eu am folosit jantele de 164 cu anvelope de iarna pe 156. problema la jantele astea sunt prezoanele
164 n-are 4 prezoane ?! |
Author: | andreiblitz [ 10 Dec 2009, 22:08 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Eu am cautat pe google si am vazut ca exista si cu 4 gauri si cu 5 gauri. |
Author: | mobyle [ 29 Jan 2010, 23:06 ] | |||
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB | |||
Revin cu vesti despre masinuta: de azi e inmatriculata. Maine montez numerele si pun rotile de iarna. Asta cu gandul la cele de vara, pe care le-am vazut puse pe un Gtv de pe mobile.
|
Author: | marius [ 29 Jan 2010, 23:33 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Preferatele mele raman cele de pe Mk3. |
Author: | mobyle [ 30 Jan 2010, 01:14 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Arata bine, mai ales in mers. Insa, trebuie discuri de frana mai mari, ca apare prea mult gol, mai ales la rotile din spate. |
Author: | mobyle [ 01 Feb 2010, 00:18 ] | ||
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB | ||
In sfarsit cu numere, dupa asteptare fara numar. La zapada de afara, am incaltat-o cu botosei marimea 164 si talpici BF Goodrich 185/65R15 Winter.
|
Author: | adisoru [ 01 Feb 2010, 01:21 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Si cum ai facut pana la urma sa o inmatriculezi? |
Author: | mobyle [ 01 Feb 2010, 19:46 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
adisoru Quote: Si cum ai facut pana la urma sa o inmatriculezi?
Urmand calea dreapta: dai un ban, dar stai in fata.
|
Author: | zmarius [ 01 Feb 2010, 22:05 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
marius Quote: Preferatele mele raman cele de pe Mk3.
Alea par Mak - Variante Mirror, cele de pe gtv phase 3 sunt putin altfel: http://robson.m3rlin.org/cars/wp-conten ... _black.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
|
Author: | mario_17r [ 02 Feb 2010, 00:31 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
CU CAT VINZI JANTELE? PE 18' |
Author: | Cristi84 [ 02 Feb 2010, 10:35 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Frumoasa Alfa si mai ales frumos motor! S-o "porti" sanatos si voios! Ca o pura curiozitate, tie cat iti consuma mediu? Bafta! |
Author: | mobyle [ 04 Feb 2010, 01:08 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Jantele de 18" le-am vandut. Consumul inca nu l-am facut, pentru ca sunt alte prioritati: toba dubla, vopsit bari + praguri si schimbat distributia. M-a impresionat ce am citit despre creatorul lui V6: Giuseppe Busso (April 27, 1913 - January 3, 2006) was an Alfa Romeo and Ferrari technical designer. Born in Turin, he graduated as an industrial designer, and In 1937 began working for Fiat in its aviation engine department. In January 1939 he moved to Alfa Romeo where he worked under guidance of Orazio Satta Puliga. His main responsibility was racing car engines. In 1946 he became technical director for Ferrari and took part in developing the Ferrari 125 Sport 1.5 L V12 engine. Busso was back at Alfa in 1948 and worked there until 1977. He was in charge of mechanical engineering for all of the Alfa Romeos. He took part in creation of the Alfa Romeo 1900, Giulietta, Giulia, 1750, 2000 and Alfetta. With the 1900, Busso introduced the 4 cylinders Alfa Romeo Twin Cam engine. Another creation of his was the Alfa Romeo V6 engine which was designed in the early 70s and introduced in the 1979 Alfa 6.[1] He died in Arese, Milan, just 3 days after the stop of the production of his V6 engine. |
Author: | mobyle [ 28 Mar 2010, 19:42 ] | ||||||
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB | ||||||
Dupa aproape o luna in care am vizitat tot felul de meseriasi, am "produs" urmatoarele: - schimbat distributia, discuri de frana, placute; - vopsit bara fata+spate si praguri (meseriasul a spus ca e prima si ultima AR pe care o vopseste); - montat evacuare dubla tobe inox; - montat pedale alu; - montat huse de piele schimbator si frana de mana; - colantat elemente interior. Rezultatul arata asa:
|
Author: | TwinTwin [ 28 Mar 2010, 20:32 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Frumoasa! Despre mecanici si vopsitori... ar trebui sa fie recunosctori ca o asemenea alfa le-a trecut pragul! |
Author: | marius [ 29 Mar 2010, 08:37 ] |
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB |
Un sfat pe care sunt sigur ca il vei aproba daca vei avea cum : nu te mai du pe la toti meseriasii, cauta-ti unul mai rasarit si ramai cu el, va invata masina si pretentiile tale etc. Apreciez totul mai putin colantarea cu imitatie fibra de carbon, poate in realitate arata mai bine. Parerea mea este ca elementele de carbon, sau chiar si imitatie de carbon, se potrivesc pe masinile mai hard-core, facute chiar pentru curse. In orice caz, abia astept sa o vad in realitate. Ah, si o curatare profi a mochetei nu i-ar strica. |
Author: | mobyle [ 18 Apr 2010, 23:18 ] | |||
Post subject: | Re: GTV 2.0 TB | |||
Meseriasii de care vorbeam, sunt buni si au specializari in domenii diferite: mecanic, vopsitor, tobosar (cred ?!?), tabacar. Nu sunt convins inca, dar cred ca va urma la masina un interior pe piele neagra, cam asa:
|
Page 1 of 16 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |