nu stiu daca noile propulsoare sunt neaparat o problema, cat greutatea enorma a masinii!
Si sincer, cred ca pierzi din vedere un lucru: odata cu sporirea greutatii a sporit si puterea motorelor, incercandu-se pastrarea unui echilibru intre greutate/putere.. De ex, daca pe 156, luand motorizarile diesel sa zicem, intalnesti 1.9 de 115cp, pe 159 acesta are 150cp, iar in timp ce 2.4 pe 156 are 140cp, pe 159 are 200cp. Nu sunt la curent cu toate motorizarile, dar stiu ca am mai facut odata comparatia asta si cam la fel stateau lucrurile si la benzinare: singurul exemplu care imi vine acum in minte este ca pe 156 intalnesti si 1.6 de 120cp, in timp ce pe 159 minumul este undeva la 150cp daca nu ma insel (1.
. Iar 3.2ul de care vbesti tu pana acum era motorizarea de varf, pe 147GTA si 156GTA, gandeste-te ca acum este o motorizare de serie.. 159GTA va dispune de un propulsor mai nervos de-atat. Daca faci o comparatie stricta intre vechea generatie si noua generatie eu zic ca stau cam la fel la capitolul performante.
Tu razvan vbesti din perspectiva celui care a condus mereu motorizarile cele mai nervoase si ai astfel de pretentii de sportivitate de la alfa, dar ai mers si cu 1.6le meu si ai vazut ce lipsit de vlaga e.. Incearca un 3.2 pe 159 (si nu il compara cu un 156GTA, ca nici aici nu conduci un GTA) si tare sunt curios ce parere ai dupa.. Sau condu un 156 2.4JTD (stock) inaintea testdriveului cu 159 2.4JTD si again sunt curios ce parere ai