zveroboy78 Quote:
O bijuterie care vad c-a ajuns pe maini bune. Piese OE, bravo.
Cand ai timp si chef (probabil acum prioritatea sunt lucrarile), poate ne spui ceva de istoria ei, macar anul de fabricatie.
Salut,
Ca sa povestesc un pic despre ea: productie 2004, vanduta de noua in Germania si apoi cumparata de cineva in Franta.
Aici la mine din pacate motorizarile V6 Busso sunt foarte rare, personal cunosc doar 2 masini 147 GTA (una alba si una rosie). Deci singura sansa sa cumpar ce doream era din afara. Am vazut anuntul pe net pe un site din Franta, am primit cateva fotografii si atat. Deci a fost prima data cand am cumparat masina de la distanta fara sa o vad live.
Am primit masina undeva in nordul tarii, si am facut in prima zi cu ea pana acasa aproximativ 500km. Cu ocazia asta am putut sa o testez (daca pot spune asta) si sa simt pe ce am dat banii.
Inainte, prin Ianuarie, am facut test-drive cu un Gtv 3.0 din 1999. Si un GT 3.2 din 2005. Imi doream un coupé sau hatchback V6 Busso si dintre aceste 3 modele m-am decis sa iau 147 GTA.
In ultimii ani am obstervat o crestere a preturilor la modele mai sus amintite chiar si prin tari unde alta data erau chiar ieftine. Pe langa asta si aici sunt deja multe restrictii de poluare si se prevede ca pe viitor sa fie mai rau (spun mai rau din punctul de vedere a unei persoana "petrolhead" dacapot scrie asta, altfel masinile care polueaza foarte putin sau deloc sunt bine venite). Asadar era acum sau niciodata.
Cat despre piese, daca pot pune OE Alfa nu stau pe ganduri prea mult. In cazul pieselor de shimb pentru 3.2 chiar am gasit spre exemplu mai ieftin termostatul original decat o alta marca aftermarket.
Deci trebuie cautat putin si chiar nu mi se par preturile mari in comparatie cu alte marci si motorizari asemanatoare.