Sincer sa fiu, la semafor m-au provocat prea multi, mai ales de cind cu GTA-ul, dar nu m-a tentat niciodata. Nici de plecat mai tare nu am plecat, ca deh, am ramas cu sechele de cind cu accidentul si sunt deosebit de calm la volan, desi nici inainte nu eram eu un mare vitezoman.
Amicii imi zic "melcul cu GTA", daca te ajuta cu ceva
Pe de alta parte, cind mai prinde frate-miu masina, in rare ocazii, ii face pe toti(cu mine in masina sau nu, nu are jena, daca zic ceva o da cotita ca ii place cum suna motorul, sa ma imbuneze
), dar el conduce mai bine ca mine si e vitezoman din nastere.
Cit despre cunoscut personal anumite .. persoanje, am avut neplacerea, dar nu e subiectul topicului ci era doar un exemplu exemplificator, care este.
Alexx, ce anume se uzeaza la o masina pe un circuit ?
Iti spun eu, gume, ulei, si frine. Motorul e in regim de exploatare OK, la fel si cutia de viteze.
La masinile pentru liniute in schimb...vai de motoarele alea si de cutii. Oricum gumele conteaza prea putin, sunt consumabile. Nu mai puntem la socoteala masinile pregatite special pentru liniute, cu starter kit-uri si alte prostii, care au un efect dulce asupra multor componente ale masinii.
Cunosc multi care "se dau la liniutze" si imi mentin parerea ca majoritatea sunt retarzi din nastere, habar nu au sa conduca decent, nu zic bine, sunt viteji pe sosele si baga pe altii in spitale, dar au masini jmekere, "de te baga in scaun", chiar daca habar nu au ei sa ia o curba ceva mai tare, linia dreapta e de baza, simpla si fara prea multe complicatii, sa o priceapa si "creerele" lor.
Sincer, sper sa nu se simta nimeni ofensat, persoanele de pe forum sunt excluse, si nu stiu pe nimeni de pe aici care sa se dea pe 400m.
Dar discutia degenereaza, nu e aici vorba despre persoanele ce participa la liniutze, e vorba despre Alfa.
Nu cred ca in toata istoria Alfa Romeo sa exista o performanta notificabila a marcii in "renumitul" sport, in schimb Mille Miglia si alte premii de grand prix sa se tot numere printre succesele Alfei.