Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Probleme Alfa 147 https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=108 |
Page 1 of 2 |
Author: | ALXege [ 06 Jan 2006, 01:35 ] |
Post subject: | Probleme Alfa 147 |
Imi expun si eu aici problema. Inainte de asta salutare tuturor, cause i`m newbie ![]() ![]() Voua vi s-a intamplat vreodata asa ceva? Aveti idee ce ar putea fi? |
Author: | aiculedtzu [ 06 Jan 2006, 21:00 ] |
Post subject: | |
In primul rand trebuie sa-ti spun ca DE MASINA NU SE TRAGE CAND MOTORUL ESTE RECE, mergi frumos cu maxim 2500-3000rpm pana apa ajunge la 90 C. In caz contrar vei nenoroci motorul in scurt timp. In legatura "led-ul galben" , ma gadesc ca ,(virgula) catalalizatorul era inca rece (care functioneaza optim doar la temperaturi ridicate) iar cand ai calcat-o nu a avut timp sa arda toate gazele iar senzorul ce se afla montat dupa catalizator a simtit acest lucru si de aceea s-a aprins ledul galben. Probabil cand catalizatorul a ajuns la temperatura optima s-a stins led-ul. |
Author: | alexmirica [ 06 Jan 2006, 21:08 ] |
Post subject: | |
Exact asta e posibilitatea. Am cuplat tester-ul pe Alfa si am generat o eroare din asta cum ai avut tu, la rece. E de la catalizator, ca nu lucreaza corect la temperaturi joase si sonda de dupa el a detectat o concentratie anormala de gaze nocive. NU MAI CALCA MASINA pana cand nu are 90° fix! Omori motorul garantat in cel mai scurt timp posibil. Mergi si tu normal, nu prea subturat, dar nici prea turat (maxim 3000rpm) pana se incalzeste, dup-aia poti sa ii dai cox cat vrei! Aicule, ai vazut ca ai avut dreptate cu tendonul ala? ![]() |
Author: | ALXege [ 06 Jan 2006, 21:29 ] |
Post subject: | |
Oameni buni.. nu ma intelegeti gresit.. nu ma apuc sa dau forje cu motorul rece.. Cand am zis ca merge impiedicat m-am referit ca abia o misc de pe loc si pe masura ce calc pedala parca mai rau o innec si o impiedic in loc sa accelereze lin.. si atunci imi da si eroarea respectiva! (uneori am patit chiar imediatr dupa ce am pornit-o, ledul se aprinde cand pui contactul si ar trebui sa se stinga dupa ce pornesti motorul, la mine a ramas aprins + a afisat eroarea pe calcul de bord!)... |
Author: | Tupac [ 07 Jan 2006, 02:01 ] |
Post subject: | |
Mie mi se intampla cateodatra, cand e rece afara si motorul rece, sa plec de pe loc si masina sa tinda un pic a da in nas, dar nu se aprinde nimic si "problema" se rezolva dupa 200m maxim. Asta cand plecam imediat cu ea dupa ce o porneam. Acum cand e rece afara, stau macar 1 minut pana sa plec. Cand e mai frig, stau si 2 minute poate... Poate asa e si la tine, fiind rece motorul si foarte frig afara, motorul da un pic in nas. Mi se pare destul de normal, desi ati putea spune ca computerul ar trebui sa rezolve problema... |
Author: | alexmirica [ 07 Jan 2006, 11:54 ] |
Post subject: | |
O fi de la benzina. Cu benzina de la Agip, dau la cheie si plec dupa 10 secunde, masina nu da in nas deloc! Ei, cum bag de la Petrom sau MOL de exemplu, da in nas cand e rece motorul. Am bagat la ei o singura data, am vazut ca merge prost si nu mai bag a doua oara de la ei. Poate si la voi e asa. |
Author: | Tupac [ 07 Jan 2006, 18:01 ] |
Post subject: | |
Mda...recunosc ca si eu bag numai de la Petrom ![]() |
Author: | ALXege [ 07 Jan 2006, 19:28 ] |
Post subject: | |
guilty too ![]() |
Author: | alexmirica [ 07 Jan 2006, 19:32 ] |
Post subject: | |
Pai vedeti?:bored: Va mai si mirati de ce va mai apar tot felul de erori si alte chestii. Bagati si voi de la Agip, pretul e FIX ACELASI! Si o sa vedeti ca si consumul scade!!! ![]() |
Author: | ALXege [ 07 Jan 2006, 19:34 ] |
Post subject: | |
Yes master ![]() ![]() ![]() ![]() 10x alot |
Author: | alexmirica [ 07 Jan 2006, 19:36 ] |
Post subject: | |
Te invit sa vii la intalnire, cuplam testerul pe masina si vedem ce zice. E OK asa? |
Author: | ALXege [ 07 Jan 2006, 19:56 ] |
Post subject: | |
i agree! maine, ora 13, Piata revolutiei, right? Merci mult! |
Author: | alexmirica [ 08 Jan 2006, 22:41 ] |
Post subject: | |
La intalnirea de azi am cuplat testerul la alfele lui ALX-EGE, alfa 147 si al lui 15624jtd. Rezultatele au fost asa: ALX-EGE: No. of errors: 2 P0302 = Cylinder 2 misfire detected Asta inseamna ca bujia de la cilindrul nr. 2 (cilindrul 1 e intotdeauna cel de langa distributie) nu da scanteie uneori. Cauze: electrozi uzati, contact imperfect la fisa ori bobina de inductie defecta (mai putin probabil). Daca nu ai schimbat bujiile demult, asta e. Bujiile trebuiesc schimbate la fiecare 50,000-60,000km, asa e recomandat, desi in manual scrie ca se schimba la 100,000km. U1600 = Immobilizer - No signal Asta inseamna ca ori s-a incercat pornirea cu o alta cheie, ori nu a fost citita corect codul din cheie. Fiecare cheie are un transponder, un cip ce are inmagazinata in memorie un cod unic. In jurul butucului cheii exista o antena prin intermediul caruia se citeste codul de pe cheie. In momentul in care pun contactul, pe bord afiseaza "CHECK ACTIVE", ceea ce inseamna ca este in curs de autentificare, se verifica corespondenta codului de pe cheie cu unul din cele 2...7 coduri inmagazinate in memoria imobilizatorului. Daca acest cod nu corespunde cu cel din memorie sau nu s-a citit nici un cod (lipsa transponder sau transponder defect), motorul este oprit automat, pentru a preveni furtul autovehiculului. alfa 147: U1600 = Immobilizer - No signal Vezi explicatia de mai sus. P0606 = microprocessore - INVALID SIGNAL - Internal ECM Processor Error Asta inseamna ca la un moment dat s-a intrerupt comunicatia intre ECU motor si periferice facand ca procesorul intern din ECU sa se blocheze ori sa dea rezultate eronate. Este cauzat de un contact imperfect. Ai scos tu vreodata una din mufele alea 2 de la ECU, sunt in compartimentul motor, langa vasul pentru lichidul de frana? Sau ai umblat la firele din panoul de sigurante? Ai scos vreo mufa de acolo? Daca da, asta e. In mod normal nu se intampla asta. 15624jtd: No failures. ![]() Bafta! |
Author: | ALXege [ 09 Jan 2006, 01:03 ] |
Post subject: | |
![]() PS: super intalnirea de azi ![]() |
Author: | 15624jtd [ 09 Jan 2006, 01:23 ] |
Post subject: | |
multam si eu de testare 'nea adminu asteptam si niste poze de la pozari totusi (cu nerabdare) |
Author: | Alex [ 17 Jan 2006, 14:55 ] |
Post subject: | |
pe cat posibil incercati sa bagati benzina CO100 macar un plin din 3 si un aitiv de curatat injectoare nu strica niciodata...La Megane-ul de la servici se intampla exact la fel la rece si chiar si dupa ce se incalzea dadea in nas;intr-un drum la Severin am facut plinul cu OMV 100 si cu aditiv de curatat si a mers breton.Muulte probleme apar de la sonda(sondele) lambda pentru ca daca nu ii citeste exact ce iese din motor nu stie centrala ce sa bage in el si se aiureste toata injectia... |
Author: | 15624jtd [ 17 Jan 2006, 14:58 ] |
Post subject: | |
io bag numai motorina import Austria marca OMV, si cand eram pe benzina, OMV super 100 all the time (cu care nu aveam niciodata probleme si motorul suna mai bine) |
Author: | MilleMiglia [ 17 Jan 2006, 15:01 ] |
Post subject: | |
din ce am testat eu so far..: MOL '98 ok AGIP '98 better OMV 100 - even better ![]() |
Author: | aiculedtzu [ 05 Feb 2006, 17:42 ] |
Post subject: | |
Iar eu as adauga, Shell V-Racing 99+ the best. Pacat ca nu se comercializeaza, asa ca am trecut la OMV 100. BTW, a incercat cineva noua benzina EVO de la MOL ? Eu cand l-am intreabat pe baiatul de la statia MOL (de acolo alimentez masina de servici) ce cifra octanica are benzina EVO mi-a raspuns ca: "masina va accelera mai bine cu benzina evo". Asa ca l-am intrebat din nou ce cifra octanica are iar el mi-a raspuns: "consumul de carburat va scadea usor". Asa ca m-am lasat pagubas. |
Author: | Tupac [ 05 Feb 2006, 18:31 ] |
Post subject: | |
Pai nu a putut sa-ti spuna saracul, pentru ca variaza cantitatea de galeti de apa adaugate in rezervoarele benzinariei ![]() ![]() |
Author: | Babacu [ 18 Feb 2006, 18:55 ] |
Post subject: | |
Chestie d'asta am patit si eu si baietii dela service mi-au schimbat bujiile si dupa aceea nu s-a maiintimplat. Cit despre carburanti nu stiu ce sa spun. La noi in Tirgoviste avem Mol, Agip, Lukoil, Petrom si Rompetrom si bineinteles mici statii private. De regula alimentez de la Petrom (99 Top + sau cum ii zice) si/sau Rompetrol (tot de 99 desi e mai scumpa ca la Petrom), mi se par cei mai buni. De la Mol am alimentat prima data si exact atunci am au inceput problemele si cei de la service mi-au zis ca si asta e o cauza. In principiu Molul si Lukoil au o faima proasta la noi in oras. Nu pot sa spun nimic de Agip. Nu am alimentat niciodata de acolo si nic nu am curaj. E o chestie cotoioasa asta cu carburantii. Nu prea mai stii in cine sa ai incredere mai ales ca vad ca in Ardeal Molul e in carti. Ca o anecdota: am un prieten care a lucrat la o statie Shell si-mi spunea ca aditivarea carburantilor o faceau ei in statie, aveau niste bidoane cu aditiv si turnau in tancurile cu carburanti. Spunea ca nu prea respectau nici o proportie in sensul ca nu mai masurau si turnau la ochi sau ca se ma intimpla sa mai incurce aditivii. Probabil e o doza de adevar in ce spunea, desi asta se intimpla acu vreo 5-6 ani. |
Author: | MilleMiglia [ 08 Mar 2006, 19:46 ] |
Post subject: | |
Fratzilor, help! De cateva zile incoace se aude un scarztait ciudat, ca de cauciuc ud. ![]() ![]() vreo idee ce-ar putea fi? |
Author: | Tupac [ 09 Mar 2006, 00:11 ] |
Post subject: | |
Hehe...3 luni in Bucuresti e destul ca sa iti puna bucsele pe butuci ![]() |
Author: | MilleMiglia [ 09 Mar 2006, 13:29 ] |
Post subject: | |
come on! nici la dacie nu se duc in 3 luni... ![]() mai degraba un amortizor? poate un amortizor dus sa scartzie? anybody? |
Author: | Alex_Alfa [ 09 Mar 2006, 14:00 ] |
Post subject: | |
da, e posibil sa fie de la un amortizor apasa-te pe masina pe fiecare roata si vezi daca se aude sunetul |
Page 1 of 2 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |