dand Quote:
Primul plan mai realist prezentat de Marchionne
Desi anticipeaza acelasi numar de modele (8) desfasurate tot pe acelasi numar de ani (4) planul asta e mai credibil decat cel prezentat acum doi ani pentru ca intre timp am vazut ca se poate. Ne-au aratat Giulia. Acum au o platforma, motoare, testeaza puternic. Una e sa pleci de la zero si alta sa diversifici cand ai o baza.
DanS Quote:
albesc pana vad urmatorul model de Alfa in showroom-uri...
Giulia anul asta, suvul 949 la anul. Daca albesti, nu cred ca e din cauza asteptarii.
ALXege Quote:
Nu stiu in ce stadiu sunt cu SUV-ul ala, dar 2016-2017 nu suna sa de rau...
Designul a fost definitivat de mai bine de un an. 500L ciopartite (mai late si pe roti mai mari) au tot fost reperate, am vazut si eu unul acum cateva luni cand fusesem ultima oara in Bologna, in curtea Magnetti Marelli in acelasi loc in care pozasem mai demult Ghibli-ul frankesteinizat. In lumina ultimelor informatii iese din discutie (din pacate) prezentarea la Geneva de anul asta, dar o premiera la Paris cu startul vanzarilor peste 6 luni este plauzibila.
toshy Quote:
El crede ca o sa ii salveze Levante, fara sa ia in calcul ca fabrica Maserati a fost in somaj luni intregi, de bine ce se vand QP si Ghibli, sau faptul ca nu poti sa intri in segmentul ala cu un produs facut ca sa fie cum au fost cele de pana acum. Intre timp, din 2009, de cand au fuzionat (sau ce naiba au facut cu Chrysler) si pana acum, BMW a vandut peste 600.000 de X6-uri. Da, peste sase sute de mii de unitati dintr-o masina de nisa. Pana si Volvo a vandut aproape 800.000 de XC90-uri.
Zici bine. Adica pui o problema si tot tu o explici. Berlinele chiar si de lux pierd teren in fata suvurilor (de lux). Da, tocmai ca Levante trebuie sa salveze Maserati. Si da, si Levante a avut parte de un proces lung de pregatire, in ideea ca nu poate veni pe piata cu deficiente. Asa cum au venit berlinele, cu infotainment cam invechit. Dar sincer acum nu poti compara BMW cu Maserati, nici chiar cu FCA. Cum spuneam mai sus, una e sa vii cu un produs total nou pe care sa-l dezvolti de la zero si alta e sa ai deja o platforma si o gama de motoare completa cu care sa incerci nise noi.
toshy Quote:
Ce mi se pare cu adevarat fascinant, este ca prezinta planurile asta in fata unor investitori care il crediteaza inca cu incredere. Ori e o disperare crunta, ori sunt o adunatura de dobitoci.
Nu ai impresia ca esti singurul treaz la o petrecere unde toti ceilalti sunt deja beti? Poate e invers.