Am zis sa ne mutam aici, sa nu stricam topicul cu Tonale.
yux_mm Quote:
vezi ca Genesis are niste preturi ok la frigidere, ca tot iti vine vremea sa schimbi steluta. Sincer m-as baga la un drive test daca te intereseaza
Pe site-ul oficial cam pe acolo e rata, 500+ la ceva echivalent cu Mercul tau. La salary sacrifice, daca este, ar trebui sa fie si mai bine. Arunca o geana.
Daca te lipsesti de pedigree, Genesis astea pot fi o optiune foarte buna la capitolul calitate si confort.
Am fost putin sceptic cu privire la Genesis, intrucat ptr a programa online un test drive, trebuie sa iti uploadezi carnetul scanat si mi s-a parut o chestie mult prea grea. In plus, au o gramada expuse in mall la Westfield, dar nici o electrica, mi s-a parut ca oamenii pur si simplu nu vor sa vanda EV-uri. Chestie de perceptie insa.
Am fost ieri la Battersea Power station ca nu ajunsesem inca de cand s-a deschis acum o luna si ceva. Doamna a dat iama prin magazine, eu am descoperit rapid showroomurile Polestar si...Genesis. La Genesis, proportia era alta decat in mall, aveau 3 EV-uri expuse si doar un benzinar, un Shooting brake G80 (cred). Arata dragut masinile privite pe viu (mai bine decat in poze), chiar si GV60-le sta foarte bine calitativ la materialele din interior. GV70-le mi-a luat insa ochii, interiorul e foarte misto si face spre exemplu EQC-ul sa arate ca o imitatie ieftina. Ajuta si ca pielea din interior e alba la masinile expuse, dar si asa, nu am remarcat multe plastice, oamenii chiar nu au facut rabat la calitate. Daca e sa fiu cusurgiu, o singura chestie mi-a displacut la GV60, faptul ca in fata e cam mult loc gol, putin cam futuristic gen nava spatiala, eu prefer mai degraba ceva mai comfortabil. La GV70 e foarte bine din punctul asta de vedere, acolo se vede ca segmentul la care se adreseaza e luxury.
Am zis sa intreb si de test drive, spre suprriza mea nu trebuie sa ma deplasez undeva anume, vin Genesis people la tine acasa ptr test drive la o data si ora confirmata la telefon cu o zi inainte:) Wow, asta da serviciu. Am stabilit ptr saptamana asta, intai cu GV60-le, apoi GV70. Mi-au lasat o impresie foarte buna Genesisurile, incat am zis ca ma uit la preturi si daca e doar cu 50, hai 70 lire mai mult pe luna decat la 'teutone' merita, Genesis is the way!
Din pacate insa, la preturi, mi-a disparut entuziasmul. LA GV60, trebuie considerate doar modelele cu dual motor in 3 versiuni. Am ales la configurare Sport Innovation Auto intrucat daca tot e entry level-ul am zis sa aiba de toate. A dat cu putina virgula, 671 pe luna (all inclusive, fara avans) pe 4 ani si 5000 mile/an. Comparat cu Q4 e-tron si iX1 la acelasi grad de echipare nu e totusi cu mult mai scump, Q4-le vine la 625, iX1 depaseste 700 cu all extras. Deci s-ar incadra inca la max 70 plus pe luna:)
Cum eu am ramas fixat insa pe GV70 (deh, om care merge pe 50 de ani in curand:), am indraznit o configurare si la gama de sus. Nu a dat asa rau cum ma asteptam, 782 pe luna all inclusive fara avans, insa cu tot extras (am pus si sistemul Luminix or somethng care cica anuleaza tot zgomotul exterior chiar si la viteze de 70mph pe autostrazi denivelate). Totusi concureaza cu iX3 si EQC si o face bine de tot la interior. Si 490 de cai, instant torque, what's not to like?:)
Insa cum am observat ca Merc-urile au revenit in lista de masini (au fost cateva luni indisponibile ptr ca dealerul renegocia contractele), am dat de curiozitate pe EQE. Si aici s-a cam temrinat jocul ptr coreene. Nu stiu sincer cum reusesc baietii astia de la Merc sa ofere astfel de rate. Deci EQE 350+ cu pret de catalog 77k e 572 pe luna in rate. Fara avans, all inclusive:) Si aproape 400 de mile autonomia.
Am pus de curiozitate cel mai scump EQE 350+, Luxury exclusive model, autonomie mai mica (356, inca cu peste 100 mai mult decat la EQC!:) dar jante de 21, piele, briz brizuri and all that jazz si inca da la aceleasi rata cu GV60, in conditiile unui pret de catalog de aproape 90k. Si insurance group 50, cea mai scumpa asigurare, aia care face praf Teslele la Salary sacrifice. Deci Merc people fac ceva ce altii nu reusesc inca. Evident ca si dezbaterea pe teme de cu ce EV sa inlocuiesc EQC-ul in martie anul viitor s-a terminat brusc. O sa fac un test drive si cu EQE-ul, dar ma indoiesc ca va fi atat de nasol incat sa ma faca sa reconsider:)