Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Planurile Alfa Romeo https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=425 |
Page 37 of 59 |
Author: | yux_mm [ 15 Oct 2015, 16:38 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Adevarul e ca de mult imi doream un interior american de 2 lei... Sa vina plasticul cel mai ieftin si formele desenate de un orb ciung si partial surd... |
Author: | AndreiMR [ 27 Oct 2015, 12:43 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Alt articol despre planurile Alfa: http://www.automarket.ro/stiri/alfa-rom ... 67051.html" onclick="window.open(this.href);return false; Autorul articolului zice ca 4C nu va avea un succesor, pentru ca nu este un succes de vanzari...de-aia listele de asteptare pentru unul sunt mai mari de 1 an |
Author: | goldfinger [ 27 Oct 2015, 12:50 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
s-au pierdut in traducere autocar.co.uk/ Quote: We have to find more customers, and the way to do that is by providing what they want. Fancy niche models will not contribute very much to our stability.” He does not say “like the 4C” but it is clear this is what he’s thinking.
oricum, declaratiile astea ale FCA trebuiesc citite printre randuri...
[...] The mid-engined four-cylinder 4C will continue for now, but there is no indication that it will be replaced. |
Author: | AndreiMR [ 27 Oct 2015, 12:54 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Pai normal ca la cateva mii de unitati vandute pe tot ciclul de productie, ala nu e un model care sa sustina economic o marca intreaga. Dar capitalul de imagine pe care l-a adus, in special in conditiile in care de la 8C Alfa nu mai venise cu nimic care sa rupa gura targului...e nepretuit In plus, cand compania nu mai face fata comenzilor, e clar un succes. Mi se pare ciudat ca renunta la Mito, segmentul de mini-uri premium nu cred ca va muri, chiar daca multi se reorienteaza catre cross-overe de oras. Si nicio vorba despre Giulietta...desi probabil ca si urmasa ei se incadreaza in cele 8 modele. |
Author: | goldfinger [ 27 Oct 2015, 13:29 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
4C aduce imagine, dar nu stiu insa cat este de profitabil pentru companie. Sasiu fibra de carbon au, de regula, doar supercarurile. Iar alea au niste preturi... In mod sigur este vorba de profitabilitate. Iar acum in auto este o moda tampita, nu mai conteaza nimic in afara de bani. "Cand tragi linie, cum este? alba sau neagra !?" Este nevoie de 4C ca de aer, indiferent daca genereaza pierderi sau nu. Pana una, alta, e singura alfa OK in vanzare la acest moment. PS. Nu as lua in seama prea mult acel articol. E asa, sa fie...mai bifam o aparitie in presa, crestem notorietatea brandului etc |
Author: | Valak [ 27 Oct 2015, 14:13 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
E putin haotica strategia lor de marketing. Pana la urma poti sa vinzi chiar si in pierdere o masina ca 4C-ul (serie limitata), atata timp cat e un vector remarcabil de imagine si iti genereaza vanzari importante pe segmentele de volum. Totusi, atunci cand nu ai modele in gama care sa beneficieze de pe urma hype-ului creat... Eu l-as fi lansat undeva pe la mijlocul intervalului asta de 8 modele, dar nu sunt vreun strateg in vanzari, poate ca ar fi fost gresit. |
Author: | Razvan29 [ 27 Oct 2015, 15:19 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
4C-ul nu este un vector de imagine si in nici un caz nu este o serie limitata. E o masina sportiva MR care rivalizeaza cu Elise si Cayman, that`s it. Ca e cea mai scumpa si/sau sportiva masina din gama de 3 masini oferite momentan de AR e altceva. Referitor la profit, mi-e greu sa cred ca face cineva intre 1000 si 3500 masini pe an doar ca sa fie vector de imagine. La naiba Bugatti au facut 450 de masini in aproape 10 ani, ca exemplu comparativ. Quote: Production of 4C began May 2013 at Maserati's plant in Modena, with an expected production of up to 2500 units per year.[28] It will be the first mass-produced Alfa Romeo car for re-entry into the US market.[29]
Production of Alfa Romeo 4C was originally estimated to be over 1000 units per year,[30] with an upper limit of 3500 units per year, depending on the quantity of carbon fiber chassis that can be built by the supplier Adler Plastic.[31][32][33] Within the 3,500-unit quota, 1,000 units of which are earmarked for Europe.[ Quote: Iar acum in auto este o moda tampita, nu mai conteaza nimic in afara de bani. "Cand tragi linie, cum este? alba sau neagra !?"
A contat vreodata altceva? |
Author: | yux_mm [ 28 Oct 2015, 00:21 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Din capul locului 4C-ul s-a vrut produs intr-o cadenta scazuta ca sa ii pastreze exclusivitatea. Apoi cand clientii s-au inghesuit la poarta mai mult de cat se asteptau, au vazut oportunitatea unui venit suplimentar si au marit productia. Cu siguranta ca vanzarile 4C nu vor imbogatii firma, dar cu siguranta nu merge pe minus. In alta ordine de idei, mi se pare o idee foarte buna sa dublezi modelele de volum cu modele exclusiviste. Pana la urma, o ciurda de 316i cu pachet M produc mai mult venit decat 3 M-uri autentice. Mito: in perspectiva viitoarei Giulietta cu tractiune spate, Macaronarul a afirmat ca Mito va avea un urmas care sa satisfaca si buzunarele subtiri ale tinerilor doritori de Alfa (era un interviu postat in paginiile anterioare cu mai marele mahar FCA). |
Author: | marius [ 28 Oct 2015, 16:08 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Uitati ca in urma cu cateva luni a fost marit pretul de lista pentru 4C cu aproximativ 10.000. Planurile astea se schimba de la o sedinta a actionarilor la alta, si e normal sa fie asa. Nu a spus nimeni ca 4C nu va avea un urmas. Mai are cel putin 5 ani de viata in forma actuala, deci timp berechet pentru a se hotara daca vor continua pe linia asta sau nu. Iar in momentul de fata numarul de unitati produse este limitat de 1-capacitatea fabricii ce produce sasiurile; 2-omologarea speciala pe care a avut-o cand a inceput comercializarea. Giulietta va fi clar rwd, platforma Giorgio este modulabila si se poate extinde de la C la E, iar in segmentul C vor avea si un al doilea model (suv?). Cat despre Mito, au spus in repetate randuri ca o masina de genul ei nu se prea se asorteaza noii imagini pe care vor sa si-o creioneze. Si apoi o masina mica, cu tractiune fata si doar doua usi isi gaseste clienti cu preponderenta in Europa. In ultima vreme nici aici. Articolul din automarket preia unele informatii din interviul cu Wester recent publicat in revista Car. Intr-adevar ingrijoratoare mi se par insa combinatiile de doi lei, sau ma rog... facute pentru a economisi doi lei in departamentul de design. Pe langa neamtul de era responsabil de interioarele Chrysler de care va spuneam mai devreme ca fost promovat la sefia tuturor marcilor europene, peste grupul de lucru specializat pe Alfa Romeo au pus sef un american ce mai desenase niste pick-up-uri, tot in cadrul Chrysler. Analistul lui peste de pe automotive news spune ca schimbarile astea arata dorinta de internationalizare a designului, eu insa sunt de parere ca daca exista o excelenta italiana in lume, aceea este in design. Si nu ma refer la pasaportul detinut, ci la scoala unde a fost format, ambientul unde a crescut. |
Author: | yux_mm [ 28 Oct 2015, 17:05 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Pai sunt pusi sefi americani pentru a introduce o drastica reducere de costuri. Asta se traduce printr-o simplitate structurala de 2 lei tipica americana si materiale ieftine. Anticipand ca pentru Alfa piata preponderenta este SUA, este de inteles acceptarea unei calitati sub ceea ce se cere in Europa. Plus, designul specific destinat obezilor de peste ocean. Cel putin asa vad eu treaba... |
Author: | Valak [ 28 Oct 2015, 17:20 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Pai atata timp cat doar piata americana e cea care poate scoate Alfa din anonimat nu e perfect logic ca preferintele lor sa primeze ? Apoi, nu cei ce apar in poze sunt si cei care deseneaza masinile, ajuns intr-o pozitie atat de inalta te iei cu altele, nu cred ca mai petreci prea mult timp in fata plansei. Probabil tot Giovanni, Giuseppe, Roberto si Alessandro vor desena masinile, Jack nu va face altceva decat sa decida care dintre ei e mai inspirat, atata tot. Plus ca mai e si il consigliere Ramaciotti pe-acolo sa-si dea cu parerea si s-ar purea ca parerea lui sa cantareasca greu in fata lui Don Sergio. Ca Giulia arata sau nu bine e discutabil, ca Ramaciotti stie cu ce se mananca designul auto nu e. |
Author: | yux_mm [ 28 Oct 2015, 18:08 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Valak Quote: Pai atata timp cat doar piata americana e cea care poate scoate Alfa din anonimat nu e perfect logic ca preferintele lor sa primeze ? ...
In opinia mea, nu.
|
Author: | marius [ 29 Oct 2015, 13:45 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Nu cred ca designul italian sau scoala italiana de design sa fie rau vazute in State. Aici insa e vorba de o delimitare a sferelor de influente. Ambii designeri nou numiti in posturi cheie sunt oamenii lui Ralph Gilles. Ramaciotti a iesit la pensie. De doua ori deja. Cred ca va mai ramane si pe postul de consilier 2-3 ani maxim, atat cat sa vada unele (nu toate) modele din cele 8 anuntate. Apropo de Giulia, am auzit ca varianta finala cel mai aproape de ceea ce s-a inaugurat ar fi fost propusa de o femeie. Mai multe detalii deocamdata nu stiu. Ar fi foarte interesant sa avem si un design story, sunt foarte curioa sa vad si celelalte versiuni refuzate. Tot din auzite, unele propuneri ar fi fost intr-adevar fanteziste rau, mai turbate decat chopurile alea super agresive. |
Author: | marius [ 30 Oct 2015, 00:18 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Post dublu dar sunt vesti noi de la Marchionne din S.U ale A. Quote: Marchionne said the continued weakness of imported luxury vehicles in China -- including FCA’s Maserati brand -- had forced a reassessment of FCA’s Alfa Romeo strategy. He said the automaker would still spend the same amount on developing Alfa Romeo and stood by a 2018 sales projection of 400,000 units globally. But he said that a large portion of the volume projection that had been assigned to China would have to be absorbed by other regions, including North America and Europe. He also said that all of the planned Alfa Romeo vehicles would still be developed, but they may come in a different order to satisfy consumer tastes in Europe and North America
Deci nimic nu mai e sigur pe lumea asta. Nici macar previziunile de vanzari ale FCA. Mai sa fie...
|
Author: | marius [ 12 Nov 2015, 14:39 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Triplu. Alfa Romeo Product Announcement - Live Stream. Mai mult ca sigur este vorba de prezentarea Giuliei Quadrifoglio US Spec in cadrul Salonului Auto de la Los Angeles dar este posibil sa aflam si alte detalii despre celelalte modele anuntate, indeosebi despre suv-ul 949. |
Author: | Valak [ 13 Nov 2015, 11:56 ] | ||
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo | ||
Unii vorbesc de o viitoare Giulietta QV cu motorul Giuliei QV. Daca o sa fie asa...o sa fie bine. Daca o sa fie in 2017 si nu in 2027 o sa fie si mai bine. http://www.auto-moto.com/nouveautes/sco ... tml#item=1" onclick="window.open(this.href);return false;
|
Author: | marius [ 13 Nov 2015, 15:46 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Alfa Romeo e noul sex. Adica nu sexul mai vinde, ci Alfa Romeo. Orice articol despre Alfa Romeo aduce clickuri. Nu exista nicio declaratie oficiala, niciun hint in privinta asta. Dar trebuie sa admit ca ideea imi place. Pana la urma 156/147/GT imparteau aceeasi platforma si acelasi motor varf de gama la vremea respectiva, asa ca 147 GTA poate fi considerat un 156 GTA fara doua usi si un portbagaj separat. De ce n-ar face si o compacta pe platforma Giorgio cu motorul V6? In your face BMW Seria 1 cu tractiune fata si motoare 4L... Doar ca, realistic vorbind, vremea hot hatch-urilor nebune a cam apus, iar o astfel de masina nu prea si-ar mai gasi locul pe piata la ora actuala. |
Author: | Razvan29 [ 13 Nov 2015, 16:08 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Cat hype pe tine azi. Din pacate, BMW vinde, Alfa doar se uita momentan. |
Author: | lucianm [ 13 Nov 2015, 16:17 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
marius Quote: Alfa Romeo e noul sex. Adica nu sexul mai vinde, ci Alfa Romeo. Orice articol despre Alfa Romeo aduce clickuri.
Nu stiu daca va semana cu masina din poza, dar, in mod cert, asta e masina ce mi-ar place. O varianta mai cuminte (?), gen 2l cu cca 200 de cai si 400 Nm, ar fi visul meu. Dar, pana in 2017, sau cine stie cand, ce vor vinde in clasa asta? Aceeasi Giulietta, lansata in 2010 si deja expirata (dpdv comercial, marketing, oarecum si tehnic), cu deja un facelift de ochii lumii si niste "versiuni" oarecum penibile?
Nu exista nicio declaratie oficiala, niciun hint in privinta asta. Dar trebuie sa admit ca ideea imi place. Pana la urma 156/147/GT imparteau aceeasi platforma si acelasi motor varf de gama la vremea respectiva, asa ca 147 GTA poate fi considerat un 156 GTA fara doua usi si un portbagaj separat. De ce n-ar face si o compacta pe platforma Giorgio cu motorul V6? In your face BMW Seria 1 cu tractiune fata si motoare 4L... Doar ca, realistic vorbind, vremea hot hatch-urilor nebune a cam apus, iar o astfel de masina nu prea si-ar mai gasi locul pe piata la ora actuala. |
Author: | marius [ 13 Nov 2015, 21:42 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Articol de sinteza ce prezinta codurile interne ale viitoarelor modele Alfa Romeo: link autoevolution. Din cate stiu eu, lucrul la suv-ul de categorie D e gata, designul inghetat de ceva vreme. Din nou, renderingul lui Masera e cel mai apropiat de realitate, dupa cum spun cei care au participat la teste clinice. Apoi cel mai avansat proiect este berlina de clasa mare-E, in timp ce suv-ul de clasa mare-E a cedat prioritatea suv-ului compact-C, datorita scaderii vanzarilor automobilelor de lux in China. |
Author: | Valak [ 13 Nov 2015, 23:22 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Respect mafiot pentru Sergiu ! http://www.motorsport.com/f1/news/ferra ... omeo-plan/" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | yux_mm [ 14 Nov 2015, 00:13 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Personal, as prefera o reintoarcere in campionatele de touring decat in F1. Vor sta vesnic in umbra celor de la Ferrari. "Ordinele de echipa" vor fi la ordinea zilei si oricat de mult se vor stradui, vor ramane pe locul 2. Prin diverse mijloace. Si nu vi se pare ironic ca sa ajunga Alfa in F1 sa concureze cu motoare Ferrari in conditiile in care Mister Ferrari a plecat de la Alfa sa isi faca echipa? |
Author: | dand [ 14 Nov 2015, 00:50 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
yux_mm Quote: Personal, as prefera o reintoarcere in campionatele de touring decat in F1.
Din ce stiu, Ferrari va fi vanduta de FIAT cel mai tarziu in 2016 deci ordine de echipa mai greu. Poate Marchionne pe post de Mister Alfa Romeo plangand atunci cand Alonso, ca si prim pilot 'Red Bull powered by AR' il va fi invins pe Vettel:) Cu Hamilton si Rosberg ocupand primele 2 pozitii, 'course Vor sta vesnic in umbra celor de la Ferrari. "Ordinele de echipa" vor fi la ordinea zilei si oricat de mult se vor stradui, vor ramane pe locul 2. Prin diverse mijloace. Si nu vi se pare ironic ca sa ajunga Alfa in F1 sa concureze cu motoare Ferrari in conditiile in care Mister Ferrari a plecat de la Alfa sa isi faca echipa? F1 aduce spectatori deci mai multa expunere mediatica decat touring oricum. |
Author: | yux_mm [ 14 Nov 2015, 05:04 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Da. Si Lotus a revenit in F1 dupa trecutu-i glorios, numai ca acum au facut rahatu' praf. Dupa mine logica spune ca tre sa o iei treptat din loc. Da mno, poatem ne zbatem degeaba aici ca pestii pe uscat ca probabilitatea ca Alfa sa reintre in F1 acum e si nu e... |
Author: | adriand78 [ 14 Nov 2015, 13:40 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Nea Sergiu va aduce mereu in discutie numele Alfa Romeo, insa cred ca e doar ca sa mai faca ceva brand awarness.Alfa Romeo in F1 e ceva mai intangibil decat planurile lui Sergiu de a vinde 400 k de masini AR. Sper sa fi retinut bine prima cifra |
Page 37 of 59 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |