Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa Romeo GT https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=19863 |
Page 36 of 48 |
Author: | bluecar [ 22 Oct 2015, 13:49 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
PixieWoo Quote: Ai un buton in bord, langa luminile de ceata, sub suportul de pahar. Din cheie chiar nu stiu ...
multumesc,Sper sa te ajute cu ceva. stiu de butonul acela,se inchide/deschide de acolo si din cheie fara probleme.cand am cumparat masina usile se blocau automat dupa ce porneam si plecam cu ea.de cand am incercat sa activez bipu-rile alarmei vechi la inchidere/deschidere a disparut aceasta functie si nu stiu de unde sa o activez. probabil imi trebuie o interfata ceva mai buna decat elm327. |
Author: | tzzivii [ 22 Oct 2015, 15:04 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
daca ai avut alarma viper inainte montata de autoitalia, inchiderea se facea prin ea. nu am auzit de aceasta functie la 147/GT fara ceva montat auxiliar. |
Author: | bluecar [ 22 Oct 2015, 15:30 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
tzzivii Quote: daca ai avut alarma viper inainte montata de autoitalia, inchiderea se facea prin ea.
dupa viper a fost montata meta system si dupa ce am descoperit instalatia originala a a alarmei am pus alarma originala.nu am auzit de aceasta functie la 147/GT fara ceva montat auxiliar. daca inchiderea automata a usilor se facea prin alarma viper inseamna ca se facea si prin cea meta system.dupa ce am umblat prin b/c nici cu meta system nu sa mai inchis. |
Author: | nesquick [ 22 Oct 2015, 15:50 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Am avut 3 147 si un GT... La nici una nu se blocau ușile cand masina era in mișcare. Posibil sa fie cum zice tzivii Sent from my mobile |
Author: | bluecar [ 03 Dec 2015, 18:33 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT | ||
salut, o sa incerc sa activez alarma cu unul din cablurile adaptoare din foto,mai exact cel violet care imi da acces la pinul 11 (alarma). cu suspensia nu am rezolvat mare lucru,am incercat cu unele arcuri novitec -40mm de pe alfa 156 2.4 jtd/2.5 v6 dar masina sta la fel (BZ-76-DIA ma avertizat ca nu o sa fie diferenta)de jos.au fost comandate din Germania bineinteles sh,chestia este ca tipul a gresit sau le-a vandut dupa cum spune el si nu a trimis arcurile de 2.4 jtd ci cred ca de 1.6 sau 1.8 ts.de aceea probabil nu se simte diferenta. imediat ce I-am trimis mesaj ca a gresit neamtul a returnat banii integral inapoi si am ramas cu arcurile. setarea este ok,dar imi este frica sa nu ating baia de ulei.ziua stau cu ochii pe ele dar noaptea este posibil sa nu vad vreuna. are cineva pe masina aceste arcuri?oare daca ar fi sa cumpar sa le iau pe cele de gta -20mm sau cele de 1.9 jtd de -25mm? http://www.ebay.de/itm/391073307463?_tr ... EBIDX%3AIT" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.ebay.de/itm/391286964249?_tr ... EBIDX%3AIT" onclick="window.open(this.href);return false;
|
Author: | bluecar [ 03 Dec 2015, 18:59 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
madkat Quote: adica astea 4 mufe fac ce face interfata normala cu switch de schimbare pin?
interfata nu da acces chiar la toti pinii,practic aceste cabluri adaptoare inlocuieste switch-ul.http://www.ebay.de/itm/281402884957?_tr ... EBIDX%3AIT" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | BZ-76-DIA [ 03 Dec 2015, 19:19 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Da-i un telefon lui Coman, vezi daca mai are ceva arcuri in plus, iti mai dau si eu cateva seturi si, cu ce mai cumperi si tu pana la sfarsitul anului, iti dechizi o archerie in primavara. Sau iti construiesti o saltea ortopedica, tot te vaitai de spate, acum ai din ce face.... |
Author: | bluecar [ 03 Dec 2015, 19:31 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
da,asta e buna. pai cu arcurile originale era prea cocotata si la franare se lasa fata mult(intr-un cuvant cam moi).jumatate o rezolvasem cat de cat schimband arcurile spate dar ramasese fata. am pus novitec-urile de la tine prea joasa,am pus novitecurile de pe ebay tot joasa dar putin mai dura(imi place) comanr cum este saritor mi-a dat doua arcuri(aproape noi) de fata alfa 156 2.4 jtd ca il incurcau prin garaj. as putea deschide un magazin cu ele 4 ale masinii+2 spate cumparate+4 de la tine+2comanr + 4 de pe ebay si daca mai cumpar inca 4 eibach.........este posibil intr-un final trebuie sa gasesc setarea corecta. problema este ca se duce cricul de cate ori am ridicat-o si lasat-o...tot la tine apelez dar sa cauti unul nou.. |
Author: | ALXege [ 04 Dec 2015, 02:01 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
O vorba din popor spune ca suntem prea saraci sa ne permitem lucruri ieftine.. Ia odata niste arcuri corecte pentru motorizarea ta, noi, si ai incheiat povestea! Cred ca n-are rost sa zic cum se numeste treaba asta cu arcuri de 2.4... |
Author: | bluecar [ 04 Dec 2015, 08:08 ] | |||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT | |||
lunga perioada fara un loc de munca ma afectat foarte mult financiar,acum muncesc 28/28 zile pe un salariu din care agentul imi ia jumatate. am incercat cu bani putini cum spunea si comanr undeva pe topicul meu sa o aduc cat de cat intr-o stare buna.arcurile novitec de la BZ-76-DIA proveneau de pe un 147 si m-am gandit ca unele de 2.4 ar ridica masina cu un cm,de atat era nevoie sa arate cum trebuie. cele de 2.4 de la comanr nu le-am pus pe masina,sunt mai lungi decat cele originale ale gt-ului.el a vrut doar sa ajute. intr-un final o sa cumpar eibach prokit pentru alfa gt gta 20/25mm care sper sa nu coboare mai mult de 30mm dupa ce le montez. cateodata ma gandesc sa nu mai postez chiar totul pe forum ci doar rezultatul final,asa poate unii colegi de pe forum nu repeta greselile mele. important este ca motorul functioneaza cum trebuie,nu au mai aparut erori sau mcsf.nu mai bate nimic la suspensie cu toate ca ar trebui niste brate inferioare si bucse bara stabilizatoare spate. pentru vara ma gandesc la o revopsire si ceva tinichigerie la praguri unde a aparut rugina. am mai cumparat 4 capace jante 60mm pe care am dat 15 euro:
|
Author: | nesquick [ 04 Dec 2015, 08:25 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Bai Mitica, nu e ma mai usor sa dai 120euro pe un set de eibach-Uri noi de pe shop.alfisti.net pentru GT 1.9 jtdm? ( nu gta, 2.4, 1.8, etc ) Sent from my mobile |
Author: | bluecar [ 04 Dec 2015, 08:38 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
cristianmiu Quote: Bai Mitica, nu e ma mai usor sa dai 120euro pe un set de eibach-Uri noi de pe shop.alfisti.net pentru GT 1.9 jtdm? ( nu gta, 2.4, 1.8, etc )
pe alfisti.net sunt -30mm si costa 140+transportul:Sent from my mobile http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :1351.html" onclick="window.open(this.href);return false; as prefera sa cumpar 20/25mm sau 25/25mm sa ajunga la -30mm,imi este frica ca cele -30mm dupa montare sa nu coboare ca novitec-urile. |
Author: | nesquick [ 04 Dec 2015, 09:26 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Ti-am explicat cateva posturi mai sus. Poti vedea fostul meu GT cat si GT-ul lui ege cu eibach pro kit -30mm ( care defapt sunt -25mm cf fisei tehnice ) |
Author: | BZ-76-DIA [ 05 Dec 2015, 16:19 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Front suspension vers. 4.1.0 sau vers. 4.1.1 sau naiba stie ce versiune or fi si cate vor mai urma... Adica, in traducere libera, dupa ce s-a jurat ca nu ma umbla la masina Mitica a comis-o din nou. Era clar ca masina nu sta cum trebuie cu arcurile Novitec de 147 pe care i le-am dat eu. Nu statea cum trebuie din punct de vedere al garzii la sol, in rest era super ok ca si confort si raspuns pe sosea. Au urmat arcurile Novitec din Germania. Dupa cum se vede in foto, nici astea nu schimba cu nimic garda la sol, din pacate nici pe drum nu sta cum trebuie cu ele pentru ca topaie. Attachment: GT.jpg [ 385.62 KiB | Viewed 2308 times ] Attachment: Arcuri fata.jpg [ 336.48 KiB | Viewed 2308 times ] |
Author: | ALXege [ 05 Dec 2015, 16:31 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Presupun ca stiti ca nu doar lungimea conteaza ci si spring rate-ul... Spor la citit, poate va trece de experimentele astea: https://www.eatondetroitspring.com/spri ... load-rate/" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | BZ-76-DIA [ 05 Dec 2015, 16:45 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
ALXege Quote: Presupun ca stiti ca nu doar lungimea conteaza ci si spring rate-ul...
Stim asta, am apreciat cat de cat si rezistenta la comprimare, precum si garda la sol a 156-lui pe care au fost montate.Mie unul mi-a trecut de experimente de mult, Mitica s-a angajat sa le puna singur, eu doar i le-am oferit. L.E.: Si da, parca am mai auzit undeva faza ca nu doar lungimea conteaza... nu mai retin exact in ce context, dar sigur am auzit. |
Author: | bluecar [ 05 Dec 2015, 17:44 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
o sa pun numai unul de proba sa vad cum sta,daca sta bine il pun si pe celalalt. mai bine spune ce vreau sa fac cu gt-ul tau |
Author: | BZ-76-DIA [ 05 Dec 2015, 19:04 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
bluecar Quote: mai bine spune ce vreau sa fac cu gt-ul tau
Poti sa faci cel mult cateva poze sa-ti treaca piticii. Revenind, pune maine un arc si daca se ridica macar centimetrul ala buclucas dai vreo 5 km cu ea ca sa se aseze suspensia in pozitia finala de lucru. Dupa aia montezi si partea cealalta si faci poze sa vedem ce a iesit. Bineinteles faci si tura de drum prost sa vezi cum (re)actioneaza sistemul, ce ai acum pe ea n-are nicio treaba cu realitatea. |
Author: | bluecar [ 05 Dec 2015, 19:29 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
daca este fleasca din prima nu mai fac nici o proba,pun novitecul inapoi.alte arcuri la vara. ma gandesc ca pe viitor sa vopsesc masina si ceva tinichigerie pe la praguri ca a intrat rugina in ele si dupa un calcul cred ca ajung undeva la 1500 de euro. nu este mai usor sa cumpar o caroserie goala in stare buna fara interior si motor si sa o recarosez?caroseria lui BZ-76-DIA arata mult mai bine decat a mea. |
Author: | bluecar [ 06 Dec 2015, 19:13 ] | |||||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT | |||||
salut, bineinteles astazi un nou experiment: am pus arcuri fata eibach de pe o alfa 156 1.8 ts,acum mi se pare prea inalta primul a fost cel de pe stanga dupa care am lasat masina jos.distanta intre roata si aripa cam 20mm,exact ce vroiam. dupa ce l-am pus si pe celalalt si am lasat masina distanta a crescut pe ambele parti la 30mm aproape ca cele stock,am mers doar 2km si mi se pare ok tinand cont ca pe spate sunt cele novitec.dupa ce o sa pun si pe spate o sa fac ceva mai multe probe. eu zic ca o sa se aseze si mai coboara putin,acum sta urat pentru ca spatele este mai jos.diferenta intre arcurile novitec si eibach nu este foarte mare la lungime difera probabil duritatea.eu ma asteptam sa coboare ceva mai mult tinand cont ca cele eibach sunt de pe o benzinara. pun si ceva foto:
|
Author: | tomi_alfa [ 06 Dec 2015, 19:28 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Pentru toata joaca asta la suspensie cred ca deja ai trecut de suma unui kit Eibach specific pentru masina ta. Eibach Pro = -30 mm, Novitec = -40 mm. Eu am Eibach -30mm si sunt alegerea buna si ca tinuta de drum si ca garda la sol. P.S. Capacelele alea de la jante nu par a fi originale si ai dat cam mult. Nici forma usor bombata parca n-o au, asa cum vad din fotografia ta. Albul ala e cam roz. |
Author: | bluecar [ 06 Dec 2015, 19:57 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
nu am dat nici un ban pe arcuri cu exceptia celor comandate din Germania si pentru ca neamtul a trimis un alt set de arcuri mi-a returnat banii inapoi inclusiv transportul. capacele originale costau mai mult decat imi puteam permite si am optat pentru unele aftermarket: http://www.ebay.de/itm/251706379108?_tr ... EBIDX%3AIT" onclick="window.open(this.href);return false; cele originale:(dupa ce o sa reconditionez jantele o sa cumpar unele oem) http://www.ebay.de/itm/251485875073?_tr ... EBIDX%3AIT" onclick="window.open(this.href);return false; sa cumpar arcuri noi trebuia sa renunt la haine pentru copil,nu am putut sa fac asta tinand cont ca este si ziua ei pe 28 decembrie. o sa ramana arcurile acestea,cel putin nu stau cu frica ca sparg baia de ulei.daca aveam drumurile din west in oras pastram primele novitecuri si jante pe 18. |
Author: | bluecar [ 07 Dec 2015, 08:42 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
topaiala apare la cele novitec (ultimele)dar la viteza de peste 120 km/h,la cele eibach montate ieri nu am avut timp sa fac un drum lung sa vad cum se comporta.plus ca spatele are inca arcuri novitec. |
Author: | nesquick [ 07 Dec 2015, 09:06 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Eu zic ca eibachurile alea de 1.8 ts, sunt ce trebuie. Capace de AR oem au in târg la Vitan, 50 lei setul sh, INTR-o stare f buna. Sent from my mobile |
Author: | bluecar [ 08 Dec 2015, 06:03 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT | ||
au sosit cablurile adaptoare pentru interfata,astazi o sa incerc sa activez alarma.sper ca nu am dat banii degeaba Introduction: Four ODB cable adapters to allow additional diagnostic options for Italian cars. These include ENIGINE, ABS, POWER STEERING, ELECTRIC HOOD and CAN ECU's. Specification: Green Adaptor Lead (MultiECUScan / FiatEcuScan Adaptor 1) = Engine, ABS, Power Steering Red Adaptor Lead (MultiECUScan / FiatEcuScan Adaptor 2) = Airbag Yellow Adaptor Lead (MultiECUScan / FiatEcuScan Adaptor 3) = CAN Purple Adaptor Lead (MultiECUScan / FiatEcuScan Adaptor 4) = Electric Hood Pin Configurations: Green Adaptor Lead = Female pin 7 to male pins 1,7,9,12. Red Adaptor Lead = Female pin 7 to male pin 3 Yellow Adaptor Lead = Female pin 6 to male pin 1 / Female pin 14 to male pin 9 / Female pin 7 to male pin 12 Purple Adaptor Lead = Female pin 7 to male pins 7,8,11,13 Additional Items Required: An ELM327 or KKL (VAG COM) diagnostic cable to connect to these adaptors. MultiECUScan / FiatEcuScan software (free or full version).
|
Page 36 of 48 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |