Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa Romeo Giulia https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=4560 |
Page 35 of 178 |
Author: | toshy [ 25 Jun 2015, 18:37 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Mai Razvane... In primul rand o masina trebuie sa fie usor de utilizat, faptul ca ii lipsesc butoanele nu o fac mai usor de utilizat, ba dimpotriva. De asta controalele HVAC sunt mari si fizice la aproape toate masinile (mai putin ratarea aia de Tesla). Iar UConnect este cel mai tare infotainment de la ora actuala, nu mai spune prostii. Sper doar sa nu-l castreze cum au facut-o pe Maserati. Si as vrea sa imi spui cum (pe baza unei poze) ai ajuns tu la concluzia ca este superior fata de restul. Chiar am pretentii de la tine, ca doar nu esti ca aia de pe 4tuning... De exemplu mie mi se pare un mare cacat butonul de start/stop de pe volan. Nu are absolut nici un fel de logica sau justificare. |
Author: | firestarter [ 25 Jun 2015, 18:57 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
toshy Quote: Mai Razvane... In primul rand o masina trebuie sa fie usor de utilizat, faptul ca ii lipsesc butoanele nu o fac mai usor de utilizat, ba dimpotriva. De asta controalele HVAC sunt mari si fizice la aproape toate masinile (mai putin ratarea aia de Tesla).
Nu am spus că fără butoane este mai ușor de utilizat și nici că este un interior superior. Iar UConnect este cel mai tare infotainment de la ora actuala, nu mai spune prostii. Sper doar sa nu-l castreze cum au facut-o pe Maserati. Si as vrea sa imi spui cum (pe baza unei poze) ai ajuns tu la concluzia ca este superior fata de restul. Chiar am pretentii de la tine, ca doar nu esti ca aia de pe 4tuning... De exemplu mie mi se pare un mare cacat butonul de start/stop de pe volan. Nu are absolut nici un fel de logica sau justificare. Din imagini pare superior datorită ergonomiei planșei de bord însă punctam că experiența de utilizare va depinde mult de funcționalitatea infotainmentului. În privința UX-ului, UConnect este la ani lumină distanță de Android Auto și de Apple Carplay. E un fel de Windows Vista prin comparație. În general în materie de UX, interfețele sistemelor infotainment sunt din evul mediu al tehnologiei, cam la toate mărcile auto. Volvo Sensus Connect de pe noul XC90 pare cel mai aproape de adevăr. Butonul start/stop este probabil amprenta înrudirii cu Ferrari și în contextul ăsta face sens. Altfel de acord, e doar un gimmik. PS. Și eu am pretenția să citești toate cuvintele înainte de a reacționa. |
Author: | toshy [ 25 Jun 2015, 19:10 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Hai sa nu ne luam de semantica, ca stii foarte bine ce ai zis. Tu ai zis ce (tie) iti pare, ca nu vorbesti in numele meu, nu? Eu astept sa vad mai mult, inainte sa-mi dau cu parerea. Android Auto si Apple Car Play au nevoie de un telefon si sunt un piggyback, nu o interfata de sine statatoare, iar intre UI-urile dedicate masinilor, UConnect (II) este mult mai bun decat ce ofera celalalte concerne auto. |
Author: | firestarter [ 25 Jun 2015, 19:39 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
toshy Quote: Hai sa nu ne luam de semantica, ca stii foarte bine ce ai zis. Tu ai zis ce (tie) iti pare, ca nu vorbesti in numele meu, nu? Eu astept sa vad mai mult, inainte sa-mi dau cu parerea.
Îmi era dor de dezbaterile astea despre partea prin care se bagă ața în ac Android Auto si Apple Car Play au nevoie de un telefon si sunt un piggyback, nu o interfata de sine statatoare, iar intre UI-urile dedicate masinilor, UConnect (II) este mult mai bun decat ce ofera celalalte concerne auto. a părea = a fi probabil, a presupune Nu am decretat ceva, mi-am exprimat o părere pe baza unei imagini și o susțin. Tu decretezi că UConnect este absolutul, eu am fundamente profesionale să consider altfel. Ai aici un articol care te va ajuta să înțelegi, iar pe mine să nu îmi pierd timpul. PS. Și ca să îmi mai diluez aroganța (provocată) spre un dialog constructiv; întreaga industrie auto a trăit într-o bulă de săpun în privința experienței de utilizare a interfețelor. Companiile de tehnologie care adresează informație prin UI/UX către miliarde de oameni (Apple, Google, Microsoft etc) își extind interesele spre industria auto pentru a transforma automobilul în urmotorul gadget integrat conceptului Internet of Things. Sergiu al nostru, băiat deștept, e printre primii pe fază și a ieșit deja la discuții cu companiile de tehnologie pentru o eventuală preluare a FCA. Industria auto nu va supraviețui în forma actuală decât prin integrarea cu companiile de tehnologie. Care dealtfel sunt de zeci de ori mai mari decât cele mai puternice grupuri auto. |
Author: | toshy [ 25 Jun 2015, 19:46 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Nah, e ok. Cred ca doar ti-ai pierdut timpul |
Author: | Mustafa [ 25 Jun 2015, 20:06 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Pacat ca in plansa de bord nu se regasesc cele 3 ceasuri/guri de aerisire, orice, dar 3 la numar, pe care le-au scos incepand cu Mito/Giulietta. Inc-o tusa de rafinament/eleganta Alfa Romeo pe care as fi vrut s-o regasesc. Mai nou vad ca Mercedes a preluat ideea cu 3 guri centrale de aerisire pe majoritatea modelelor. |
Author: | Kicsi_147 [ 25 Jun 2015, 20:40 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Mustafa Quote: Pacat ca in plansa de bord nu se regasesc cele 3 ceasuri/guri de aerisire, orice, dar 3 la numar, pe care le-au scos incepand cu Mito/Giulietta. Inc-o tusa de rafinament/eleganta Alfa Romeo pe care as fi vrut s-o regasesc.
Adica de ce asa si nu rotunde toate...in felul asta doar cu cel din stanga volanului arata ca nuca-n perete, probabil mai e o gaura de ventilare si in dreapta tot rotunta dar si asa parca tot nu e de acolo
Mai nou vad ca Mercedes a preluat ideea cu 3 guri centrale de aerisire pe majoritatea modelelor. Attachment: 2015-06-25_20.35.06.jpg [ 304.48 KiB | Viewed 1099 times ] |
Author: | sneaker [ 25 Jun 2015, 20:42 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Citisem undeva că va fi într-adevăr UConnect, dar generația următoare—Giulia fiind prima mașină care îl primește. |
Author: | Razvan29 [ 25 Jun 2015, 20:43 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia | ||
Pana la lansare banuiesc ca o sa mai lucreze la interior, momentan pare plasticareala ( ca sa il citez pe coman) indiferent de cate bucatele de fibra de carbon sunt pe acolo comparativ cu Merc care este in alta liga - dpdv al materialelor. Nu stiu cum o fi la Jag, ultimul in care am stat a fost un XKR, si sa fiu sincer ma miram ce plastice de proasta calitate erau acolo, inclusiv padelele. Ca ergonomie, ramane de vazut. ---------------------------------------------- LE: https://twitter.com/hinloopendesign/sta ... 00/photo/1" onclick="window.open(this.href);return false;
|
Author: | alfa146 [ 25 Jun 2015, 22:07 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia | ||
Kicsi_147 Quote: probabil mai e o gaura de ventilare si in dreapta tot rotunta dar si asa parca tot nu e de acolo
|
Author: | marius [ 25 Jun 2015, 22:34 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Eu imi vedeam viitorul pe plan auto ca posesor de bus pentru familie si o Alfa veche de pus pe platforma pentru sufletul meu. Dar Giulia asta ma emotioneaza din nou cum nu a mai facut-o nicio masina in ultima vreme. Mi-o doresc, si e o motivatie in plus sa muncesc mai mult si sa fac mai bine ceea ce fac. E conceputa in Modena de oameni tineri si pasionati, ofera ce are Italia mai bun la ora actuala! Mie imi ajunge! Aerodinamica activa, torque vectoring... astea nu erau delicatese tehnice cu care se mandrea LaFerrari? S-a tot discutat despre stilul deloc avangardist sau deosebit de concurenta dar va aduc aminte cuvintele lui Marchionne: "Degeaba facem cea mai frumoasa masina din lume daca nu o cumpara nimeni!". Da, merita din nou citat, sunt sigur ca la un moment dat va ajunge sa fie studiat in scoli omul asta. |
Author: | Cypy [ 25 Jun 2015, 22:51 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Sa analizam un pic si competitia zic , pretul o sa fie ultima piesa pe care o sa se joace totul . Ar trebui sa iasa sub competitie ca si pret ... http://www.superstreetonline.com/cars/n ... 3s-review/ |
Author: | toshy [ 25 Jun 2015, 22:55 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
marius Quote: Aerodinamica activa, torque vectoring... astea nu erau delicatese tehnice cu care se mandrea LaFerrari?
Si Audi. Pe masinile de strada. De aproape 10 ani de zile. Quote: Da, merita din nou citat, sunt sigur ca la un moment dat va ajunge sa fie studiat in scoli omul asta.
Si eu sper ca v-a ajunge sa ii fie studiat cazul in scoli. La criminalistica.
|
Author: | Freccia [ 25 Jun 2015, 23:16 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Krief interviu. http://www.quattroruote.it/news/novita/ ... ideo_.html |
Author: | tudyniuz [ 25 Jun 2015, 23:26 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Cypy Quote: Sa analizam un pic si competitia zic , pretul o sa fie ultima piesa pe care o sa se joace totul . Ar trebui sa iasa sub competitie ca si pret ...
Acel Mercedes arata mai mult a Mercedes decât arată Giulia a Alfa Romeo.
http://www.superstreetonline.com/cars/n ... 3s-review/ |
Author: | Valak [ 25 Jun 2015, 23:47 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
@toshy: Din cate stiu eu, pana acum s-a obtinut Torque Vectoring doar cu ajutorul diferentialelor Torsen sau al celor cu pachete de discuri. A mai folosit cineva un diferential cu dublu ambreiaj, sau doar ziceai si tu, asa ? |
Author: | toshy [ 25 Jun 2015, 23:52 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Ce inseamna "dublu ambreiaj* pentru tine? Termenul e folosit la altceva. "Pachetele de discuri" tot ambreiaje sunt. Cu Torsen sunt aproape sigur ca nu poti sa faci vectoring decat daca-l modifici pana nu mai are sens. Si asa ca idee, nu mai face nimeni lucruri de la zero in ziua de azi, sunt 95% sigur ca puntea spate e luata de la ZF sa de la MPT, la fel cum le iau toti, inclusiv Audi. |
Author: | Valak [ 26 Jun 2015, 00:05 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Dublu ambreiaj pentru mine inseamna ca ai un cardan care antreneaza un convertizor de cuplu in interiorul caruia doua ambreiaje comanda independent fiecare roata in parte. Poti sa le ai pe amandoua cuplate si ai un diferential blocat, ii poti permite unuia sa patineze si atunci ai Torque Vectoring sau le ai pe amandoua decuplate si ai un diferential clasic. Stiu ca Ricardo lucra la asa ceva, vom vedea daca impreuna sau in paralel cu FCA. Oricum, mi-ai raspuns la intrebare, ziceai si tu, asa... |
Author: | marius [ 26 Jun 2015, 00:09 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Attachment:
|
Author: | toshy [ 26 Jun 2015, 00:13 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Vakak, cu tot respectul, dar nu stii despre ce vorbesti. |
Author: | yux_mm [ 26 Jun 2015, 01:07 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia | ||
Hai ca am dat cu scoci pe unde nu imi placea, si cu cuiul pe unde vroiam alte linii. Parca mai vine de-acasa, si reia cumva niste solutii de la modelele mai vechi. In alta ordine de idei, jantele astea de interpreteaza motivul teledial mi se par extraordinar de elegante
|
Author: | ibiza [ 26 Jun 2015, 01:32 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
firestarter Quote:
Captivant articolul. In alta ordine de idei, interfata de pe Ferrari California imi aminteste de 166
|
Author: | ionutp [ 26 Jun 2015, 10:12 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
"La stampa" a acordat lansării Giuliei spațiu destul de generos, mai ales prima pagina. Am facut cateva poze la articolul ce conține info referitoare la motorizări, fără a se vehicula si prețuri. |
Author: | lucianm [ 26 Jun 2015, 10:58 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Orice s-ar spune de diversi carcotasi de pe aici, interiorul arata muuult mai bine decat al celorlalte competitoare, atasate. Nici nu se compara liniile, fluiditatea si designul general, mai ales cum se incadreaza ecranul navi in conceptul bordului. Chiar si fara mare simt estetic iti poti da seama de asta. Conceptul cu liniile astea longitudinale a inceput pe Giulietta, unde s-au inlocuit cele trei cadrane (foarte misto, de altfel, de pe 159) cu bordul semi-revolutionar dezvoltat pe longitudinal si nu cu consola centrala clasica. Cum ar fi aratat trei guri de aerisire rotunde sub navi-ul ala? Iar despre materialele ieftine de care se tot vorbeste, zic din nou: desfid pe oricine sa imi arate, pe Giulietta, unde sunt acele plastice ieftine, mai ales in comparatie cu concurenta! Din pozele facute pe geam la prezentare, interiorul arata excelent! |
Author: | tudyniuz [ 26 Jun 2015, 11:02 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Mie nu mi se para comuna si obisnuita doar la exterior, dar si interiorul e la fel de similar cu ce ofera competitia. Arata ca un interior de Audi |
Page 35 of 178 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |