Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Alfa Romeo GT
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=19863
Page 35 of 48

Author:  nesquick [ 03 Sep 2015, 18:34 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

ege avea eibach. Daca te uiti la nici unul dintre noi nu stau rotile din fata stramb. Acum intelegel si pe coman de unde a scos porecla de 'submarin'

Author:  bluecar [ 03 Sep 2015, 20:51 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

ce sa spun,nici mie nu imi place cum arata cu jantele pe 16 et 41,5,am schimbat arcurile din cauza celor de pe fata care erau foarte moi,cu arcurile de acum confortul nu sa schimbat foarte mult,denivelarile le filtreaza mult mai bine decat cele vechi.este putin mai rigida dar nu mai balanseaza ca o barca sta drept ca un submarin.deci,daca cu alte jante fie ele si pe 18 arata mai bine asa va ramane,bineinteles sa nu manance anvelopele.
am gasit arcuri eibach ieftine si nu le-am luat ca nu voiam sport ci sport pack-ul de la 156,am gasit la braila sport pack cu 150 lei tot setul dar nu au fost bani.
in ultimii 2 ani a fost cam greu sa investesc in masina,ce am mai facut a fost cu sacrificii.pentru mine este important sa mearga motorul si sa stea cum trebuie pe drum.cand o sa am bani cumpar o alfa noua sau investesc in gt.

Author:  yux_mm [ 05 Sep 2015, 04:20 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Comane, o dai de gard iar. McPhersonul descrie un arc de cerc si deci niste arcuri scurte ar trebui sa cracaneze rotile. Problema la ele e ca pe spate nu sunt asa scurte. Double wish-bone unequal lenght ce este pe fata la platforma asta nu da inclinate prea mare a rotii functie de amplitudine. Sau cel putin asta ar fi definitia si sensul acestei arhitecturi.
Poate cu niste arcuri mult prea scurte, cum mi se pate cazul acestora, sa dea intr-un final totusi o inclinare a rotii. Toate lucrurile au o limita.

Mai studiaza problema.

Author:  comanr [ 05 Sep 2015, 09:27 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

unii ingineri arunca cu slaiduri si cu niste cuvinte in engleza si gata, se freaca pe maini, treaba rezolvata, eventual mai clickaie oleaca la maus si iata, lucrul!

stii ca eu nu ma limitez doar la observatii siropoase, o sa ti explic cum am facut o mereu ca unui prieten alfist.

treaba e destul de simpla si pentru a fi inteleasa e nevoie de cunostinte de geometrie din clasa a 8 a deci teoretic oricine poate intelege:

pe spate avem niste brate lungi comparativ cu cele de pe fata iar la o miscare sus jos a rotii pe o distanta X, variatia modulului distantei dintre fuzeta si caroserie Y este mult mai mica pe partea din spate, deci unghiurile de pe spate din cauza arhitecturii suspensiei sufera o variatie mai mica in cazul instalarii unei suspensii sport/off road.

intr adevar arhitectura fata compenseaza putin dar avand brate de lungimi mult diferite nu mentine un paralelism al rotii vs caroserie de aceea au aparut acele brate reglabile.

Author:  bluecar [ 05 Sep 2015, 19:21 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

salut,

azi am facut un mic test cu jante pe 17 de pe cross-ul lui comanr,jantele au et 35,latimea 7j si anvelope 225/55/17 deci este cu mult peste 215/45/17 sau 225/45/17.
nu mai vin asa urat si nu se mai vad asa strambe,bineinteles ca au atins in fuzeta avand balonul mare.deci o sa pun jante pe 17 cu et 30,5 sau 35 si in functie de latime anvelopele,asta in primavara viitoare cred.

drumul pana la galati ma costat si un radar,m-am grabit sa prind semaforul verde cu 75km/h. :(

Attachments:
2015-09-05_13-12-40_67.jpg
2015-09-05_13-12-40_67.jpg [ 309.86 KiB | Viewed 2659 times ]
2015-09-05_13-12-13_197.jpg
2015-09-05_13-12-13_197.jpg [ 172.06 KiB | Viewed 2659 times ]
2015-09-05_13-14-12_124.jpg
2015-09-05_13-14-12_124.jpg [ 273.8 KiB | Viewed 2659 times ]

Author:  BZ-76-DIA [ 05 Sep 2015, 20:11 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Misto, cu inca un Radar nici nu trebuia sa mai imprumuti jante pentru poza, aveai lucrul tau de banii aia. :tongue:

Author:  bluecar [ 05 Sep 2015, 20:29 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

BZ-76-DIA Quote:
Misto, cu inca un Radar nici nu trebuia sa mai imprumuti jante pentru poza, aveai lucrul tau de banii aia. :tongue:
sa stii ca asa este :lol: si daca lasam si tigarile cumparam si cauciucuri.cand isi baga...... coada....

Author:  comanr [ 05 Sep 2015, 21:08 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

nu va mai alintati ca pasaricile ca jantele alea au costat bani si se gasesc greu, cu pandarii nu e de glumit, atata stiu atata fac, niste saracii de oameni.

Author:  bluecar [ 11 Sep 2015, 17:47 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

in seara asta las un submarin si plec pe altul,de data asta la un olandez care abia a cumparat vaporul.tot prin agentul din braila dar pe ceva mai multi bani+200.francezul ma chemat iar dar l-am refuzat.
sper ca acesta respecta minimul de 8 ore de odihna,contractul este de 28/28 zile on/off si 40 de ore munca saptamanal(nu cred ca il respecta)
daca este bine stau mai mult.

pun si o poza cu nava:

Attachments:
SPERA.jpg
SPERA.jpg [ 59.69 KiB | Viewed 2553 times ]

Author:  comanr [ 11 Sep 2015, 17:50 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Mitica lasa bagaboantele linistite, ai copii acasa, o alfa de intretinut!

Author:  bluecar [ 16 Oct 2015, 12:27 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

salut,

ieri am scapat de jantele selespeed pe 16" schimbandu-le cu unele pe 17".nu sunt noi si nici de pe echiparea ti sunt replici,scrie pe ele tora si made in Italy dar nu cred.
jantele mele erau echipate cu anvelope de iarna 205/55/16 iar acestea sunt echipate cu o dimensiune care nu este pentru alfa: 205/55/17 93w marca riken dot 2015.
jantele sunt 7,5 j cu et 35,vin mult mai bine decat predecesoarele.

totusi masina ramane lasata de fata mult(spatele este ok),sa o las asa sau sa incerc niste arcuri sportpack sau eibach?am gasit unele eibach prokit la 105 euro cu transport pentru 156.
eu sunt multumit de cum sta pe sosea si filtreaza denivelarile.la denivelarile luate cu viteza arcurile fata se comprima la maxim si bat chiar am atins putin dedesubt.

in rest masina merge bine,ieri am facut 300km si am scos un consum de 6 litri la o medie de 110 km/h,nu stiu daca este bine.

Attachments:
2015-10-16_11-10-42_656.jpg
2015-10-16_11-10-42_656.jpg [ 306.29 KiB | Viewed 2478 times ]
2015-10-16_11-11-31_695.jpg
2015-10-16_11-11-31_695.jpg [ 297.27 KiB | Viewed 2478 times ]
2015-10-16_11-11-41_616.jpg
2015-10-16_11-11-41_616.jpg [ 273.08 KiB | Viewed 2478 times ]
2015-10-16_11-12-02_60.jpg
2015-10-16_11-12-02_60.jpg [ 201.91 KiB | Viewed 2478 times ]
2015-10-16_11-10-56_100.jpg
2015-10-16_11-10-56_100.jpg [ 250.66 KiB | Viewed 2478 times ]

Author:  ALXege [ 16 Oct 2015, 12:36 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Pai cum esti multumit de cum filtreaza denivelarile daca arcurile fata se comprima la maxim si bat? Nu prea are logica... Si nici nu ar trebui sa se comporte asa, probabil sunt obosite..
Jantele nu trebuie sa fie neaparat replici, Toora le-a produs ca echipare originala pentru 147/156 TI, insa a comercializat acelasi model si AM, incusiv cu alte dimensiuni sau distante intre prezoane. Probabil ale tale sunt echivalentul AM cu 5x100.

Author:  bluecar [ 16 Oct 2015, 13:03 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

la viteza mica chiar si mare denivelarile mici le filtreaza bine,sa intamplat de doua ori in oras sa iau denivelari mai lungi la viteza,normal ca masina sa ridicat si cand a revenit amortizoarele sau comprimat(poate prea mult).
arcurile sunt de pe 147 1.6 ts si probabil sunt mai moi.

acum:sa iau eibach sau sport pack diferenta de bani este cam 200 lei? ca stock nu mai pun.

Author:  tomi_alfa [ 16 Oct 2015, 14:03 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Eibach progresive pentru GT Jtd -30 mm. Un test al telescoapelor n-ar strica. Asa faci o treaba de la cap la coada. Si scapa de Riken-urile alea. Am avut si nu stiam cum sa le schimb mai repede. Nu stiu cum simti aderenta cu ele, dar pe mine m-au luat emotiile cu ele de cateva ori in viraje si la unele frane mai in forta. Imi intra ABS-ul aproape imediat si asta pe uscat. Pe ud nu mai spun...

Author:  ALXege [ 16 Oct 2015, 14:35 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Pai daca-s de 1.6 ai si raspunsul...


Sent from my Alfa Romeo

Author:  BZ-76-DIA [ 16 Oct 2015, 16:05 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

madkat Quote:
Am avut ocazia sa ma dau cu un 156 cu sportpack oem, in stare foarte buna (...)
Am putut sa fac comparatia pentru ca am avut exact acceasi caroserie si cu suspensie stock, si cu suspensie sport(...)
Daca te-ai dat cu acela la care cred eu ca te referi, ochiul meu imi spune ca nu (mai) e sportpack in prezent, insa din fabrica asa a plecat.
Problema cu acest tip de suspensie este ca nu mai poate fi gasit in stare buna, au si ele o varsta cand le iei din dezmembrari.
De noi, nu se mai fabrica de mai bine de 10 ani, iar daca dai comanda dupa codul original iti vin niste echivalente care numai sportpack nu sunt.
Singura varianta care imi trece prin cap momentan ca sa-i potoleasca piticii lui Mitica ar fi sa incerce o suspensie de GTA cat mai putin muncita. E cam singura alternativa cu rezultate pentru el.

Author:  ALXege [ 16 Oct 2015, 16:15 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Sau niste arcuri corecte pentru motorizarea lui, imperecheate cu niste amortizoare care, chiar stock, sa fie intr-o stare buna?!


Sent from my Alfa Romeo

Author:  bluecar [ 16 Oct 2015, 17:07 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

pai suspensia de gta este rara ca fetele mari,o sa merg pe eibach cred.

Author:  valerica [ 16 Oct 2015, 17:15 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

ALXege Quote:
Sau niste arcuri corecte pentru motorizarea lui, imperecheate cu niste amortizoare care, chiar stock, sa fie intr-o stare buna?!o
Probabil asta trebuia sa faca de la inceput, dar si asa e misto ca mai inveti una alta.

Author:  nesquick [ 16 Oct 2015, 20:16 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Bai vorbiți prostii.

Explic din nou:

1. Arcurile eibach de GT asa zise -30mm, defapt sunt -25mm ( cele de pe alfisti )
2. Arcurile eibach -30mm pt 147, montate pe GT vor iesii un fel de -35mm si duritatea pe spate diferă ( fata fiind la fel daca e pt diesel )

Acum pt madkat si restul, arcurile sportpack de 156 sunt defapt arcurile stock de GT ( ca si lungime a arcului ), iar cele stock de 156 sunt mai lungi ca cele de GT.

Concluzionând, montează arcuri special pt GT. Arcurile mele eibach tind sa cred ca erau pt 147, pt ca masina coborâse mai mult de 25mm, ba chiar mai mult de 30mm decat ar fi fost in specificațiile producătorului.


Sent from my mobile

Author:  bluecar [ 16 Oct 2015, 22:05 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

arcurile pe care vreau sa le cumpar sunt pentru alfa 156,pentru gt -25mm costa 200 euro cu transport ceea ce nu imi permit.

pun doua foto cu arcurile montate pe alfa 156 v6 benzina si 156 1.9 jtd,eu cred ca gt-ul meu nu o sa coboare mai mult de atat.

l.e @cristianmiucele arcurile de pe 156 sportpack sunt mai scurte decat cele de gt cel putin cele de pe spate,spun sigur ca gasisem eu aici la braila unele,nu ai gasesc poze cu ele.

Attachments:
after.jpg
after.jpg [ 167.15 KiB | Viewed 2340 times ]
a.jpg
a.jpg [ 115.27 KiB | Viewed 2340 times ]
$_57 (3).JPG
$_57 (3).JPG [ 120.18 KiB | Viewed 2339 times ]

Author:  nesquick [ 17 Oct 2015, 06:02 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Man, faci cum doresti, insa cu suspensia o poti da f usor de gard. Este destul de greu sa faci match-ul corect si sa fie ceea ce iti doresti ;)

Anyway, arata dragut cu jantele toora si arcurile novitec ;)


Sent from my mobile

Author:  bluecar [ 17 Oct 2015, 08:45 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

asa este,masina nu este foarte rigida cu arcurile novitec,este putin mai tare decat cea stock.sigur pe o motorizare de 1.6 sau chiar 1.8 ar fi perfecta.
anvelopele nu sunt 205/55/17 ci 205/50/17,nu mi sau parut ca pierde aderenta o sa vad pe ploaie.singurul lucru pe care l-am sesizat a fost un vajait dupa 120km/h pe dreapta,asta din cauza ca anvelopa era lasata,avea 2 bari presiune.dupa ce am facut presiunea este liniste.
o sa vad ce gasesc si in functie de pret decid asupra arcurilor,daca nu o sa pastrez novitecurile pana se iveste ceva potrivit.

Author:  bluecar [ 20 Oct 2015, 19:17 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

salut,

stie cineva de unde pot activa inchiderea usilor dupa ce masina este in miscare(din cheie functioneaza)?cand am montat alarma metasystem am tot umblat sa activez bip-urile alarmei la inchidere/deschidere si am dezactivat aceasta functie.
nu am putut sa activez bipurile dar a aparut problema asta cu inchiderea plus ca la alarma disparuse de tot sirena,functiona doar semnalizarile.

de ceva timp am montat alarma originala pe instalatia originala a masinii bineanteles ca nu functioneaza.cred ca are legatura cu inchiderea usilor.

Author:  PixieWoo [ 22 Oct 2015, 13:31 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Ai un buton in bord, langa luminile de ceata, sub suportul de pahar. Din cheie chiar nu stiu ...
Sper sa te ajute cu ceva.

Page 35 of 48 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/