Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

automotive news
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=16363
Page 32 of 81

Author:  yux_mm [ 18 Oct 2013, 10:13 ]
Post subject:  Re: automotive news

GHE-O rules man!

Author:  goldfinger [ 21 Oct 2013, 13:56 ]
Post subject:  Re: automotive news

madkat Quote:
Sunt curios cat o sa le mai ia imbecililor din guvern si alora din APIA ca exact ideea lor de a baga taxa retroactiva a omorat ce mai ramasese din piata auto romaneasca...

http://www.capital.ro/detalii-articole/ ... 87386.html" onclick="window.open(this.href);return false;
:scratch:

din cauza taxei a picat piata masinilor noi din Romania ? Nu iau apararea nimanui - taxa este o mizerie, insa cu si fara acea taxa, tot atatea masini noi s-ar fi cumparat. Nu "e" bani...

Oamenii nu-si cumpara Golf 2 / Corsa B din pasiune, sa stii, si-l cumpara pentru ca atata isi permit (este o statistica pe undeva, marea majoritate (50+%) a masinilor SH importate in ultimul an au peste 10 ani vechime). Sunt multi "posesori de rable" care si-ar lua masina noua dar nu isi permit sa o cumpere ("masina de 5000 euro" s-a facut aproape 8000, daca vrei un dizal mai binisor echipat, sare de 10k :roll: ). Un roman ajunge sa plateasca o gramada de ani credit pentru o coaja de masina; in schimb, un neamt cumpara aceeasi masina muncind 3-4 luni.

scaderea puterii de cumparare, deciziile guvernantilor (-25% pentru bugetari, taxele/impozite tot mai mari), creditarea din ce in ce mai dificila...s.a.m.d.

articolul e prost scris, extrem de prost. Sunt altele pe aceeasi tema mult mai bine documentate.

Author:  goldfinger [ 21 Oct 2013, 14:22 ]
Post subject:  Re: automotive news

madkat Quote:
Componenta a doua - cei cu masini mai vechi cu "taxa" neplatita, care acum este cat valoarea masinii sau chiar uneori mai mare, nu le mai pot vinde. Are o masina de aprox 10 ani, e3, si poate si-ar lua chiar un logan nou. Dar cand are vreo 1500-2000e taxa, si masina la sh ar fi vreo 3000, inseamna sa o dea de pomana. Asa ca ii schimba ambreiajul, face franele, dau mai rau, o lasa asa cum e, si ramane masina noua nevanduta...
nu te contrazic - insa acesti oameni de obicei viseaza la un SH mai nou/mai dotat, adica in locul Golf4-ului pe care acum nu il mai poate vinde si-ar lua un passat SH (condus de un batranel, prin garaj), in locul unei alfa 156 din 98 si-ar lua 159 SH -etc. S-au facut studii in acest sens, doar o (mica) parte din cei care nu-si mai pot vinde acum rablele si-ar cumpara o masina noua.

in fine...

:peace:

Author:  nesquick [ 21 Oct 2013, 14:30 ]
Post subject:  Re: automotive news

Eu am un prieten care are o alfa 156 impecabila, este din 2001, ar vinde-o sa-si cumpere o masina noua... insa din pacate taxa pentru un motor pe benzina euro3, este foarte mare, aproape cat valoarea masinii... si ce are sa faca? sa o de pe 1000 euro? cum a spus si madkat... ii face franele, o da cu teroson si aia e... merge cu ea in continuare, macar daca o da aproape pe degeaba sa stie de ce...

Iar cum este putin offtopic... eu as fi vrut sa-mi schimb masina, sa-mi iau ceva cu un motor mai mare ( peste 2 litri ), euro4, din 2008... pai taxa este 2500 euro... poate in conditiile in care taxa ar fi fost mai mica, sa spunem 1000-1500 euro, statul ar fi avut de castigat... pentru ca... cel care mi-ar fi cumparat masina ar fi trebuit sa plateasca, rar si taxe de inscriere, eu care imi cumpar alta masina, ar fi trebuit sa platesc timbru de mediu, taxa de inmatriculare, rar, rca si alte cele...
deci statul castiga de 2x, asa nu castiga nimic... o dau cu crema si merg in continuare... deci statul mai vede fix 0 lei de la mine... niste imbecili... in ziua de azi, e bine sa vinzi cantitate nu 3 lulele la extra pret si apoi sa fi scuipat de toti.

@cristian_nita, toti si-ar cumpara masini noi daca ar putea sa-si permita... si eu si madkat si oricine... mi-ar place sa am 20k sa dau pe o giulietta noua... insa cum economia acestei tari este destul de subreda, investitia intr-o masina noua este oarecum loterie... pentru ca nu stii daca apuci sa o achiti pana la capat sau cu ce sacrificii termini un leasing, pentru ca sa fim seriosi, cei care au bani lichizi pentru o masina noua sunt destul de putini.

statul roman ar trebuii sa se multumeasca cu banii ce vin la buget de la cei care isi cumpara masini sh, vedeti bulgarii, nu spun ca sunt de acord insa se pare ca stiu mai bine ca noi sa adune bani la bugetul de stat... momentan suntem o tara mana a3a, unde cei care isi permit masini noi sunt foarte putini... recent am vazut oameni care isi cumpara haine pe baza la 'card avantaj' sa nu mai zic de electronice si electrocasnice... care orice ai cumpara de putine ori se face sa aibe o valoare ce depaseste 4000 lei... deci sansele, ca acei oameni, care reprezinta majoritatea sa-si cumpere o masina noua ( ceva mai bun decat logan ), sunt destul de mici...

Author:  goldfinger [ 21 Oct 2013, 14:32 ]
Post subject:  Re: automotive news

cristianmiu Quote:

@cristian_nita, toti si-ar cumpara masini noi daca ar putea sa-si permita... si eu si madkat si oricine...
stiu!

q.e.d. :P

Author:  cristih [ 21 Oct 2013, 14:41 ]
Post subject:  Re: automotive news

Mergand mai departe, 147-le ar putea fi schimbat cu 159 (cum as vrea eu), 159-le ar putea fi schimbat cu Giulietta noua (vezi Lucian). E posibilitatea ca la finalul lantului (mai lung sau mai scurt) sa se termine cu o masina noua.

Author:  goldfinger [ 21 Oct 2013, 15:00 ]
Post subject:  Re: automotive news

cristih Quote:
Mergand mai departe, 147-le ar putea fi schimbat cu 159 (cum as vrea eu), 159-le ar putea fi schimbat cu Giulietta noua (vezi Lucian). E posibilitatea ca la finalul lantului (mai lung sau mai scurt) sa se termine cu o masina noua.

foarte bun exemplul cu Lucian; e din alt cluster - a avut masina cumparata de noua, a vandut-o si si-a luat tot masina noua. Nu stiu daca se percepe bine diferenta, dar in cazul lui Lucian taxa nu a avut nicio influenta - fiind o masina cumparata oarecum recent, vestita taxa era deja platita. Putea sa fie taxa de 10 ori mai mare, acest lucru nu il afecta in niciun fel in alegerea viitoarei masini, tot masina noua isi cumpara/era obligat sa isi cumpere. :wink:
madkat Quote:
Paradoxal, as avea bani de o masina noua.
Si daca nu se introducea taxa, in primele luni ale anului asta voiam sa imi iau un GTI mk6 - cat mai erau pe stoc ;) sau un RS. Insa la 156 am taxa aproape 1200e. Sa o dau cu 2000 maxim? Nu am inebunit...

cea mai "violenta" scadere a avut-o piata o data cu aparitia tampeniei asteia de timbru retroactiv. Nu e doar o coincidenta, indiferent ce incearca sa zica "analistii" mai mult sau mai putin politici...
piata auto a scazut (mai violent, sau mai putin violent) si in alte tari, acolo unde nu au fost introduse recent astfel de taxe. :naughty: Stii cate tari din Europa au ajuns la "minime istorice", exact asa cum se spune si despre Romania? Sunt de accord ca taxa ar putea avea o influenta negativa, dar in niciun caz nu este principalul factor care a dus la scaderea pietii auto de masini noi.

vad ca este un subiect sensibil pentru multi, eu ma retrag. Nu am arumente de aratat si e mai bine asa... :lol: :lol: :lol:

Rusine Dinu Patriciu!

Author:  yux_mm [ 21 Oct 2013, 15:08 ]
Post subject:  Re: automotive news

Eu am cunoscut destui oameni care sunt de parere ca nu merita investitia intr-o masina noua, pentru ca a doua zi valoreaza cu 15% mai putin. Genul asta de oameni nu si-ar cumpara niciodata o masina noua, indiferent de taxa sau nu. Cel mai probabil una mai noua dar cu km putini. Deci tot sh.

Parerea mea este ca aceasta taxa are o influenta asupra evolutiei pietei de masini noi, insa nu atat de mare pe cat s-ar crede. Taxa este ca sa aduca bani la buget. Parerea mea este ca cineva cu minte creata din administratie a facut o mica cercetare si a ajuns la concluzia ca in Ro se tranzactioneaza un numar mare de masini. A se vedea aici cei care tin, sau ma rog, tineau, o masina cateva luni dupa care o vindeau. Si tot asa. Asadar, de ce sa nu taxezi aceasata stare de fapt? Ce il face mai putin destept pe autor este faptul ca nu a anticipat cat de zgarcit este romanul in general, si cu statul in particular. In plus, autorul ideii nu prea este infipt prea tare in realitatea cotidiana, deoarece nu a reusit sa anticipeze cat de saracita si/sau indatorata e populatia in ultima perioada. A ramas cu ideea la nivelul 2007-2008, cu bonusuri, salarii mari si prosperitate.

Din punctul meu de vedere e putin ciudata ideea pe care merge taxa. Se spune poluatorul plateste, in sensul ca masina va sta in circulatie un numar de ani in care va polua. Deci o masina proaspata va polua pe o perioada indelungata, pe cand una de 10 ani, sa zicem, ramane in circulatie pentru mai putin timp. Teoretic, pentru ca romanul o leaga cu sarma, numai sa mai traga de ea un an, doi, zece.
Dar pun intrebarea: de ce una mai veche mai sta putin in circulatie? unde se duce ea? ce se intampla, se pensionea? ramane la bordura?
O astfel de logica nu cred ca isi are vreo legatura cu realitatea cotidiana romaneasca.
Tot din punctul meu de vedere, taxa de poluare trebuia calculata strict in functie de cantitatea elemente poluatoare ce ies pe teava de esapament.

Author:  cristih [ 21 Oct 2013, 20:21 ]
Post subject:  Re: automotive news

Cristian_Nita Quote:
cristih Quote:
Mergand mai departe, 147-le ar putea fi schimbat cu 159 (cum as vrea eu), 159-le ar putea fi schimbat cu Giulietta noua (vezi Lucian). E posibilitatea ca la finalul lantului (mai lung sau mai scurt) sa se termine cu o masina noua.

foarte bun exemplul cu Lucian; e din alt cluster - a avut masina cumparata de noua, a vandut-o si si-a luat tot masina noua. Nu stiu daca se percepe bine diferenta, dar in cazul lui Lucian taxa nu a avut nicio influenta - fiind o masina cumparata oarecum recent, vestita taxa era deja platita. Putea sa fie taxa de 10 ori mai mare, acest lucru nu il afecta in niciun fel in alegerea viitoarei masini, tot masina noua isi cumpara/era obligat sa isi cumpere. :wink:
Am dat exemplul lui Lucian doar pentru ca e cunoscut intre noi desi stiam ca 159-le avea taxa platita. Nu privi strict exemplul lui, vezi ideea per anasamblu al posibilului lant de vanzare/cumparare si taxa aplicabila la oricare dintre ei care ar pune bete in "zale".

Author:  lucianm [ 22 Oct 2013, 09:34 ]
Post subject:  Re: automotive news

Intr-adevar, exemplul meu nu e cel mai bun pentru speta asta.
Dar madkat are dreptate, fara patima si parti-pris-uri, forma taxei (nu ideea ei) a ucis suplimentar piata auto romaneasca (noi + sh). Si, tot obiectiv vorbind, este greu ca un minister sa dea o forma mai elocventa de incompetenta decat taxa asta! Desi au fost si alti ministri care si-au dat silinta... :uhuh:

Author:  goldfinger [ 22 Oct 2013, 14:28 ]
Post subject:  Re: automotive news

nu e chiar o stire, dar unora le-ar putea fi utila informatia... :idea:
Midocar Quote:
Vino in service-urile MIDOCAR inainte ca iarna sa isi intre in drepturi. In week-end-ul 2-3 noiembrie, ai VERIFICAREA GRATUITA, pentru masinile marca Volkswagen, Audi si Skoda! Programeaza-te din timp!

Author:  marius [ 17 Nov 2013, 18:45 ]
Post subject:  Re: automotive news

I would... :dribble:

Attachments:
Noul C-Klasse (Custom).jpg
Noul C-Klasse (Custom).jpg [ 59.36 KiB | Viewed 1012 times ]
Noul C-Klasse 2 (Custom).jpg
Noul C-Klasse 2 (Custom).jpg [ 70.84 KiB | Viewed 1012 times ]

Author:  SBN [ 17 Nov 2013, 21:02 ]
Post subject:  Re: automotive news

Fata de E class, spate de S class, lateral de CLA. Da domne..au cu ce! :shock:

Author:  ibiza [ 21 Nov 2013, 13:56 ]
Post subject:  Re: automotive news

ca tot e criza... NEW Mercedes GLA 45 AMG - OFFICIAL Trailer
e criza si la Porsche: 2014 Porsche Macan Turbo

Author:  marius [ 21 Nov 2013, 18:34 ]
Post subject:  Re: automotive news

Masinile astea sunt exact dovada timpurilor pe care le traim. Cine ar fi spus acum cativa ani ca Mercedes va scoate un SUV compact pe o platforma cu tractiune fata, sau ca Porsche va dilua si mai mult caracterul marcii ?!

Author:  ibiza [ 22 Nov 2013, 10:59 ]
Post subject:  Re: automotive news

1. e 4Matic
2. chiar daca seamana mult cu fratele mai mare, Macan arata mai bine.

E de admirat ca isi diversifica oferta pentru a putea multumi cat mai multi clienti (nu toata lumea vrea S, G, si CL)... spre deosebire de altii care nu sunt in stare sa scoata dupa 3 ani macar versiunea estate pentru a putea juca in zona cu cele mai mari volume de vanzari. :(

Author:  goldfinger [ 22 Nov 2013, 11:37 ]
Post subject:  Re: automotive news

ibiza Quote:
1. e 4Matic
Platforma pe care este construit GLA-ul este conceputa ca FWD sau AWD - no RWD. "Daimler, the maker of luxury Mercedes-Benz vehicles has just unveiled its latest crossover: the GLA; the first crossover from the Stuttgart based automaker to be sold in the United States with a front-wheel-drive architecture."

GLA cu FWD si 1.5 dCI ... :naughty: :naughty:

Author:  yux_mm [ 22 Nov 2013, 21:25 ]
Post subject:  Re: automotive news

Cristian_Nita Quote:
GLA cu FWD si 1.5 dCI ... :naughty: :naughty:
Pai da, pe astea le vinde ca sa faca bani de investit in SLS-uri, AMG-uri si alte de-astea. Nu-i nici o rusine.

Author:  SBN [ 22 Nov 2013, 22:30 ]
Post subject:  Re: automotive news

O sa REvina si timpul Alfei, mai devreme sau mai tarziu...

Author:  Valak [ 22 Nov 2013, 22:42 ]
Post subject:  Re: automotive news

Toata lumea vrea volume, ar fi in stare sa faca orice pentru asta. Totusi, se duce dracului imaginea de marca, se dilueaza, mercantilismul asta trebuie sa aiba si un recul, la un moment dat. Astept cu mare interes sa vad cum se vor prabusi sub propria lor greutate toti astia cu zeci de modele in gama. Au dat-o deja in prosteala, e o chestiune de timp. :die:

Author:  Valak [ 22 Nov 2013, 23:40 ]
Post subject:  Re: automotive news

Eu credeam ca se merge pe principiul:"Decat mult si fara rost, mai bine putin si prost!"...

Author:  goldfinger [ 26 Nov 2013, 17:53 ]
Post subject:  Re: automotive news

1957 Maserati 250S revival rendering
WCF Quote:
Just four models of the 1957 Maserati 250S were ever built by the Italian marque and its exclusivity was shown when an original was sold at auction for a handsome sum of £2,128,000. This model has now been revived for the modern day with this artistic rendering completed by Frederik Tjellesen.


Attachments:
mas_1.jpg
mas_1.jpg [ 30.11 KiB | Viewed 798 times ]
mas_2.jpg
mas_2.jpg [ 50.63 KiB | Viewed 798 times ]
mas_3.jpg
mas_3.jpg [ 47.03 KiB | Viewed 798 times ]

Author:  marius [ 05 Dec 2013, 01:31 ]
Post subject:  Re: automotive news

Prototipul unui SUV Jaguar. Eu cred ca ar avea succes daca l-ar lansa chiar asa! :mrgreen:

Image

Author:  goldfinger [ 05 Dec 2013, 18:03 ]
Post subject:  Re: automotive news

s-a mai darmat un mit - 2015 Ford Mustang primeste suspensie independenta pentru puntea spate. Pacat, era asa misto suspensia aia veche de Raba ... :twisted:

Attachments:
mustang.jpg
mustang.jpg [ 28.89 KiB | Viewed 702 times ]

Author:  ALXege [ 05 Dec 2013, 18:15 ]
Post subject:  Re: automotive news

Asta apropo de discutia cu yux de pe un alt topic :)
Din pacate insa, la generatia asta exteriorul este cel care nu ma convinge..

Page 32 of 81 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/