Despre desfacerea bordului, citez din ce mi-a trimis Soso:
Soso Quote:
dupa ce se scoate radio-ul si cutia B&M, pe lateral sunt 2 suruburi (cite unu pe fiecare parte), se scot. Masca de aluminiu din jurul schimbatorului de viteze este prinsa cu cleme. Se scoate afara. Eventual se scoate si capul schimbatorului de viteze si se scoate masca de tot ca sa aiba loc sa lucreze. Dupa ce scoti aceasta masca, la baza panoului central sunt 2 suruburi, se scot. Cu un patent invelit intr-o cirpa smulgi afara gurile de aerisire centrale. (cele 3). In spatele lor sunt suruburi, se scot, si apoi smulgi afara toata consola centrala. Cutia de metal in care era radio-ul original se scoate afara, separatorul din interiorul ei se da jos (ciocan/surubelnita/etc ca este prins cu nit-uri) si introduci Pioneer-ul in aceasta cutie, din cutia 2DIN cumparata folosesti doar cele doua rame de plastic din pacate. Trebuie sa folosesti cutia originala (si modificata) pentru ca ea serveste ca suport pentru consola centrala, ea se prinde cu suruburi atit de consola cit si de chestiile de sub consola. Daca folosesti alta cutie metalica (ca sa n-o modifici pe cea originala), trebuie sa improvizezi prinderea ei de masina.
Plafoniera (cu lumini si suportul de ochelari) este prinsa cu cleme, se smulge afara. Se inlocuieste microfonul B&M cu microfonul de la pioneer. Microfonul B&M a fost scos din carcasa, la fel si cel Pioneer, si apoi microfonul Pioneer a fost bagat in carcasa B&M si montata plafoniera la loc.
Pentru cutia B&M, singurul loc este deasupra torpedoului, adica: se desface si partea dreapta a bordului, apoi torpedoul, si daca bagi mana inauntru, exact deasupra este un loc care nu incomodeaza nici circulatia aerului. Este destul de stramt, trebuie ceva potriveala ca sa intre cutia acolo, dar intra in cele din urma. Noroc de cablul acela prelungitor de B&M ca astfel ajunga pana deasupra torpedoului.