It is currently 07 Jan 2025, 18:47

All times are UTC+03:00




Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 132 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6 Next
Author Message
PostPosted: 28 Oct 2009, 19:38 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2142
Car: 156 GTA
Sau chiar pompa, mie mi s-a intamplat!

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
 
PostPosted: 28 Oct 2009, 20:40 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
ok inteleg ca arcul si boltul respectiv nu intra in kitul de ambreiaj pe care vroiam sa-l schimb saptamana viitoare din cauza ca prinde foarte sus si il banuiesc ca e pe duca , dar pompa intra in acest kit sau este alta distractie daca e alta distractie cat costa distractia ?
Ambreiajul de la Alfele noastre (in special 156 ca si a mea) poate fi reglat sa prinda mai jos sau mai sus ?

Mersi
Marius,

_________________
----------------------------------------------


Top
   
 
PostPosted: 29 Oct 2009, 01:17 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1987
Location: Bucuresti
Daca ai rulment hidrauluic, kit-ul de ambreiaj nu il include.

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
 
PostPosted: 29 Oct 2009, 10:09 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
dcmilitaru Quote:
Daca ai rulment hidrauluic, kit-ul de ambreiaj nu il include.
Nu stiu ce fel de rulment am dar mi s-a spus ca , kitul de ambreiaj pentru masina mea include tot ce a zis madkat (placa, disc si rulment) . Marea mea dilema este acum daca am sau nu probleme si cu pompa de ambreiaj - cum se poate testa asta ? Pentru ca daca tot desfac masina pentru restul kitului si bara stabilizatoare daca am probleme cu pompa as inlocui-o si pe aia sa nu mai desfac inca o data .

Cat despre pedala in aceasta dimineata iar era lasata in jos si a trebuis sa o ridic - in dupamasa asta sper sa desfac capacul de sub bord sa ajung la acel arc sa-l verific am inteles ca pedala se lasa peste noapte si daca arcul e rupt deci poate scap doar cu inlocuirea lui :scratch: .

_________________
----------------------------------------------


Top
   
 
PostPosted: 29 Oct 2009, 10:22 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
Arunca un ochi si la bucsa dintre tija pompei si pedala: http://forum.alfaclub.ro/viewtopic.php? ... &start=200" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
 
PostPosted: 02 Nov 2009, 15:30 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
Am verificat arcul respectiv , nu e rupt (acum nu stiu daca se poate sa fie "asezat" si sa nu mai impinga suficient).
De asemenea la boltul dintre pedala si pistonas nu pare nimic in neregula, iar la capatul din masina ar pistonului care e prins de pedala de ambreiaj nu exista urme de ulei, cum ca ar curge sau ceva.
Sper sa rezolv problema joi cand sunt planificat pentru schimbarea kitului de ambreiaj (acesta il schimb sigur pentru ca nu prea imi place cum se comporta) - iar daca trebuie punem si pompa noua .

_________________
----------------------------------------------


Top
   
 
PostPosted: 06 Nov 2009, 17:13 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
Si-o scosei din service unde a fost in ultimele 2 zile. Operatii suportate :

1. Schimbat kit de ambreiaj
2. Schimbat bucsi bara stabilizatoare
3. Schimbat bucsi breate superioare dreapta/stanga si verificat restul articulatiilor fata/spate
4. Schimbat ulei cutia de viteza
5. Verificat placute de frana si discuri
6. Gresat articulatii (la primul drum nu am mai auzit nici un scartait, sa vedem la al doilea :) )

Costuri:
850 RON Kit ambreiaj
90 RON Bucsi Bara stabilizatoare
60 RON Ulei cutia de viteza (mai am un litru daca mai este cineva interesat)
1250 RON Restul : manopera pentru toate + bucsile de la brate+ lichid frana + ceva coliere schimbate
---------------------------------------------------------------------------
Total : 2250 RON

Bara de rigidizare este comandata trebuie sa ajunga.
Sa vedem cum fac cu furtunele de unde le comand si cand :)

Impresii :
Ambreiajul e jucarie acum foarte moale fata bestia care o aveam inainte . . . care imi rupea piciorul in aglomeratie
Nu am mai simtit ca agata cutia, foarte fina la schimbatul vitezelor - astep sa vad dimineata la rece
Nu mai bate nimic pe fata si am venit pe drum denivelat sa testez :)
Nu am mai auzit scartait dar la fel sa vedem dimineata pe racoare.
Manopera mi se pare c-am mare , nu stiu cat au costat bucsile acelea comandate de ei ma gandesc ca mai mult de 200 toate 6 nu au fost, apoi lichid de frana care l-au pus tot de la ei si ceva coliere - deci ar ramane c-am 1000 manopera cea ce mi se pare mult (maine ma duc sa iau foaia de service si o sa pun amanunte mai detaliate despre costuri)

_________________
----------------------------------------------


Top
   
 
PostPosted: 06 Nov 2009, 20:09 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
Nu fi asa entuziasmat de ambreiajul moale, isi va "reveni" dupa ceva vreme.
Manopera a fost scumpa, un pret decent pentru operatiunile respective cred ca este 800-900 lei.

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
 
PostPosted: 07 Nov 2009, 00:34 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
Nu eram entuziast cu ambreiajul doar ca ...sincer e mare diferenta fata de ce era inainte. . . astep sa vad cat o sa se intareasca.
Referitor la manopera luni merg dupa foaia de service si sa achit banii sa vedem ce si cum a trecut omul acolo . . . e serviceul unde imi duc masina de la inceput si chiar nu au obiceiul sa "umfle nota" mai ales ca-i stiu dar cine stie . Luni cand am totul alb pe negru scris o sa dau mai multe detalii paote e ceva pe acoo ce au schimbat si au uitat sa-mi zica who knows :shock:
Dar drept sa va zic mi-a fost dor sa umblu cu masina fara nici macar un scartait sau bataie :clapping:

_________________
----------------------------------------------


Top
   
 
PostPosted: 09 Nov 2009, 14:25 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
Am fost azi si am ridicat deviz-ul si suna c-am asa :

Punte fata:

1. Inlocuit bucsi bara stabilizatoare
2. Verificat suporti/flanse amortizoare
3. Verificat/Curatat etrieri si placute frana
4. Verificat joc articulatii brate inferioare, brate superioare, bieleta antiruliu
5. Inlocuit bucsi brate superioare (piesele noastre)
6. verificat cutia de viteze si inlocuit ulei (adus de client).
7. Inlocuit kit ambreiaj (adus de client) + inlocuit lichid frana (materialul nostru)
8. Verificat antigel, rezista la -37 grade
9. Gresare articulatii

Punte spate:
10. Verificat joc in articulatii
11. Verificat/Curatat etrieri si placute frana
12. Gresat articulatii
-----------------------------------------------------------------
Total 1084,80 + TVA = 1290.91 RON

Aceasta este povestea, diferenta de la 1250 (cat mi s-a spus vineri ca r fi aproximativ) la 1290 o consider bonus :lol:
Nota de plata mi se pare putin mare :D dar de masina sunt super multumit : fara jocuri , fara scartait -a asa silentioasa nu a mai fost de cand am adus-o din Germania :D .

@MainEvent ai avut dreptate ambreiaj-ul s-a intarit un pic dar e decent nu poate fi cumparat cu ce aveam inainte.

Next step :
Xenoanele trebuie sa ajunga cat de curand (saptamana asta sper)
Bara de rigidizare c-am in 2 saptamani
Remap-ul doar la salarul urmator :(
Iar furtunele de admisie ma gandesc sa le inlocuiesc cu circuit de aluminiu in loc de furtune de silicon (c-am deodata fara upgrade de intercooler), am postat si pe topic-ul dedicat acestui subiect. Deci astept pareri , sfaturi, eventual contacte ale cuiva care se ocupa cu asa ceva.

_________________
----------------------------------------------


Top
   
 
PostPosted: 09 Nov 2009, 14:40 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 460
Parerea mea...traseu din inox este fix pix fara FMIC. Nu castigi nici macar 1 cal frumos, iar costurile sunt destul de ridicate intrucat traseul este destul de lung. Cele de silicon ar avea avantejul ca tin mai mult decat cele stock, dar atat! Parerea mea, daca furtunele actuale sunt in buna stare, nu baga banii in furtune de silicon sau traseu inox pt ca sunt oarecum bani aruncati. Mai bine mai astepti un pic si cand o sa ai bani faci o treaba ca lumea, adica FMIC + traseu inox izolat termic.

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
 
PostPosted: 09 Nov 2009, 14:52 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
ILuzoriu Quote:
Parerea mea...traseu din inox este fix pix fara FMIC. Nu castigi nici macar 1 cal frumos, iar costurile sunt destul de ridicate intrucat traseul este destul de lung. Cele de silicon ar avea avantejul ca tin mai mult decat cele stock, dar atat! Parerea mea, daca furtunele actuale sunt in buna stare, nu baga banii in furtune de silicon sau traseu inox pt ca sunt oarecum bani aruncati. Mai bine mai astepti un pic si cand o sa ai bani faci o treaba ca lumea, adica FMIC + traseu inox izolat termic.
Mda ai dreptate aici, furtunul de sus e ok schimbat c-am de un an , cel de jos nu l-am schimbat niciodata si ideea mea era ca dupa ce fac remap o sa merg cu furtunele stoc pana crapa vreunul si atunci o sa trec ori pe silicon ori pe Aluminiu .
Poti sa-mi zici te rog ce costuri te-a dus pe tine FMIC-ul si traseul din inox ?

_________________
----------------------------------------------


Top
   
 
PostPosted: 09 Nov 2009, 15:17 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 460
In jur de 1300 ron, incluzand FMIC-ul, manopera + coturile de silicon.

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
 
PostPosted: 15 Nov 2009, 02:26 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
Azi mi-am montat xenoanele HID 6000 - dar am o mica "flicarire" - adica masina este apropiata la jumate de metru de o cladire iar daca ma uit la lumina de pe cladire se observa cum se misca foarte putin... asta cu motorul oprit deci fibratii nu exista.
In mers nici nu se observa . . . doar cand masina sta pe loc aproape de un zid/perete.
Aveti vreo idee care ar putea fi cauza , este normal (intreb pentru ca nu am mai avut xenoane si nu stiu cum se manifesta)?

In rest este cu totul alta viata fata de luminile stoc . . .o sa pun si ceva poze in curand.

_________________
----------------------------------------------


Top
   
 
PostPosted: 19 Nov 2009, 16:12 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2007, 23:28
Posts: 510
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
mariusvldr Quote:
Azi mi-am montat xenoanele HID 6000 - dar am o mica "flicarire" - adica masina este apropiata la jumate de metru de o cladire iar daca ma uit la lumina de pe cladire se observa cum se misca foarte putin... asta cu motorul oprit deci fibratii nu exista.
In mers nici nu se observa . . . doar cand masina sta pe loc aproape de un zid/perete.
Aveti vreo idee care ar putea fi cauza , este normal (intreb pentru ca nu am mai avut xenoane si nu stiu cum se manifesta)?

In rest este cu totul alta viata fata de luminile stoc . . .o sa pun si ceva poze in curand.
Nu prea cred ca e normal sa licare.Eu am xenon stock si nici cu motorul pornit nu licare.Sa nu fie vreo problema cu balasturile.

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Ex Alfa Romeo 147 1.6 TS


Top
   
 
PostPosted: 19 Nov 2009, 20:07 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
Cred ca m-am exprimat eu un pic gresit ...poate c-am dur pentru "fenomenul" care se intampla :).
este mai mult o trepidatie foarte foarte usoara si se observa daca luminile proiecteaza pe un perete de la aproximativ un metru. In mers este insesizabil.
C-am deodata am ramas asa iar daca se agraveaza atunci le schimb cel de la care le-am luat este un prieten alfist deci nu o sa fie problema daca trebuie schimbate.
Orium sunt foarte multumit de cum vad :D ...xenoanele nu eu :scratch:

Update la lista de "TO DO" pentru masina mea :
Strut bar-ul trebuie sa imi soseasca saptamana viitoare, sper sa nu mai intarzie ca deja intrece masura.
Iar remap-ul pe care il astept asa de mult cred ca numai in Decembrie o sa ajunga . . . asa de mos Nicolae sau daca nu de Mos Craciun sigur :smart:

_________________
----------------------------------------------


Top
   
 
PostPosted: 20 Nov 2009, 00:44 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15275
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Cu softul chiar te-as sfatui sa amani si mai mult, temperaturile de functionare atipice si aderenta dubioasa te vor face sa nu prea te poti bucura prea tare de el si nici nu vei avea garantia ca va fi ce trebuie..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 
PostPosted: 20 Nov 2009, 12:23 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
ALXege Quote:
Cu softul chiar te-as sfatui sa amani si mai mult, temperaturile de functionare atipice si aderenta dubioasa te vor face sa nu prea te poti bucura prea tare de el si nici nu vei avea garantia ca va fi ce trebuie..
Mersi de sfat, ma gandeam si eu la un moment dat la treaba asta dar . . . am zis ca poate e doar o idee de a mea , dar vad ca mai sunt recomandari de genul.
O sa iau in calcul sfatul tau si o sa vad poate aman pana la primavara cand intradevar poti merge altfel decat in conditii de iarna :wink:

_________________
----------------------------------------------


Top
   
 
PostPosted: 22 Nov 2009, 20:09 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
Profitand de un wee-kend frumos la munte , care a fost de altfel si ultimul , in care Alfa mea a fost incaltata de gala, (azi am incaltat-o cu "senilele" negre si urate de iarna) am facut o scurta sedinta foto la barajul Valea Draganului, ce a iesit ... puteti vedea


Attachments:
100_8040.JPG
100_8040.JPG [ 148.08 KiB | Viewed 2034 times ]
100_8043.JPG
100_8043.JPG [ 133.15 KiB | Viewed 2034 times ]
100_8048.JPG
100_8048.JPG [ 146.6 KiB | Viewed 2034 times ]
100_8052.JPG
100_8052.JPG [ 142.86 KiB | Viewed 2034 times ]
100_8059.JPG
100_8059.JPG [ 139.88 KiB | Viewed 2034 times ]
100_8060.JPG
100_8060.JPG [ 120.79 KiB | Viewed 2034 times ]
100_8063.JPG
100_8063.JPG [ 106.04 KiB | Viewed 2034 times ]
100_8064.JPG
100_8064.JPG [ 110.17 KiB | Viewed 2034 times ]
100_8067.JPG
100_8067.JPG [ 117.03 KiB | Viewed 2034 times ]
100_8070.JPG
100_8070.JPG [ 125.67 KiB | Viewed 2034 times ]
100_8071.JPG
100_8071.JPG [ 133.24 KiB | Viewed 2034 times ]
100_8072.JPG
100_8072.JPG [ 134.59 KiB | Viewed 2034 times ]
100_8073.JPG
100_8073.JPG [ 113.58 KiB | Viewed 2034 times ]
100_8076.JPG
100_8076.JPG [ 142.78 KiB | Viewed 2034 times ]
100_8077.JPG
100_8077.JPG [ 142.1 KiB | Viewed 2034 times ]
100_8085.JPG
100_8085.JPG [ 134.86 KiB | Viewed 2034 times ]
100_8096.JPG
100_8096.JPG [ 127.97 KiB | Viewed 2034 times ]
100_8103.JPG
100_8103.JPG [ 122.91 KiB | Viewed 2034 times ]
100_8113.JPG
100_8113.JPG [ 125.42 KiB | Viewed 2034 times ]
P221109_11.57_[01].jpg
P221109_11.57_[01].jpg [ 270.33 KiB | Viewed 2034 times ]
P221109_12.07_[01].jpg
P221109_12.07_[01].jpg [ 220.79 KiB | Viewed 2034 times ]

_________________
----------------------------------------------
Top
   
 
PostPosted: 22 Nov 2009, 20:11 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
Aceasta sedinta foto a fost un cadou de 100.000 KM si un an de cand e la mine . :clapping:

_________________
----------------------------------------------


Top
   
 
PostPosted: 22 Nov 2009, 20:17 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
Este o masina deosebita, niste poze frumoase si o echipare super!!

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
 
PostPosted: 22 Nov 2009, 23:07 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Superba,la cat mai multi km in care sa arate la fel de bine precum in aceste poze !

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 
PostPosted: 22 Nov 2009, 23:12 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7430
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
masina e superba, peisajul la fel. o singura recomandare am. scoate husa aia de pe scaun si bucurate de interior. lasa sa transpiri si toate cele, e piele ce naiba si sunt super faine scaunele. bucura-te de ele!

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
 
PostPosted: 23 Nov 2009, 00:06 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
marius Quote:
Superba,la cat mai multi km in care sa arate la fel de bine precum in aceste poze !
Mersi, cu siguranta o sa arate la fel de bine . . . doar e o Alfa :)

_________________
----------------------------------------------


Top
   
 
PostPosted: 23 Nov 2009, 00:20 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
tzzivii - B04EEI Quote:
masina e superba, peisajul la fel. o singura recomandare am. scoate husa aia de pe scaun si bucurate de interior. lasa sa transpiri si toate cele, e piele ce naiba si sunt super faine scaunele. bucura-te de ele!
Mda, justificarea acelei "huse" care de fapt nu este o husa propriuzisa (este dintr-un fel de buret subtire si acopera doar partea pe care stai pe scaun) este frigul care a venit peste noi - la insistentele sotiei am gasit aceasta solutie de compromis - deoarece intradevar dimineata cand plecam la serviciu, este destul de rece pielea mai ales ca masina nu are incalzire in scaune.
Pe scaune sincer nu am transpirat nici in vara pe calduri ...calduri, scaunele (sunt dementiale si la aspect dar mai ales la confort) si jantele sunt ceea ce imi place cel mai mult la masina . . . la nici una dintre astea 2 nu as renunta daca nu as avea si unele beneficii.
Deci acele "huse" sunt solutia de iarna, la fel ca jantele de tabla cu cauciucurile de iarna pe care le-am montat azi :( - Intradevar look-ul masinii are de suferit prin aceste modificari dar aduce si unele beneficii.

P.S. Ca sa mai imbunatatesc un pic look-ul pe perioada de iarna ce ziceti, sa pun capace pe jantele de tabla ? Daca da ce fel de capace ar merge, ma refer la un model sau ceva decent ?

_________________
----------------------------------------------


Top
   
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 132 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited