Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Planurile Alfa Romeo https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=425 |
Page 4 of 59 |
Author: | vipi77 [ 03 Jul 2007, 09:36 ] | ||
Post subject: | |||
graficul de lansari 2007-2010
|
Author: | marius [ 12 Sep 2007, 11:23 ] |
Post subject: | |
Ieri,in prima zi a salonului Auto de la Frankfurt,Alfa Romeo prin CEO Antonio Baravalle a fost prima dintre marcile italiene care a organizat o conferinta de presa.Accentul a fost pus pe prezentarea noului program de customizare Unique Alfa si pe planul de restructurare a retelei de dealeri care va duce la inbunatatirea serviciilor oferite,dar au fost "scapate" si ceva indicii despre viitorul Junior ce va fi lansat in vara lui 2008. Conferinta de presa tinuta de Antonio Baravalle la Frankfurt |
Author: | marp [ 12 Sep 2007, 20:04 ] |
Post subject: | |
ALFA JUNIOR Engines, platform & other info Engines 1.4 Multiair (105 bhp), 1.4 JTB (135 bhp), 1.4 JTB (180 bhp), 1.6 JTDm (120 bhp), 1.6 JTTDm (150 bhp), GTA 1.8 JTB (230 bhp), FWD & AWD, Small platform. SDC active suspension, first non-Ferrari to include Manettino switch on steering wheel for suspension setup changes, Selespeed versions. Production target up to 75,000 per year. From around €16,000. Design Centro Stile Alfa Romeo. Sporty 3-door city car, hatchback body. Under 4 metres in length, inspired by 8C Competizione. Project leader Mauro Pierallini. Alfa 159 MY2008 / Code-name 939 (launch at Frankfurt IAA) Engines & platform Upgraded 1.9 JTDm (165 bhp), suspension upgrades, weight saving of 90 kg (100 kg on SW) due to use of new high resistance steel codenamed STR18 developed with Thyssen Krupp for the body. Design Italdesign-Giugiaro & Centro Stile Alfa Romeo. Introduction of Customisation Programme. Alfa 159 Crosswagon / code-name 939 (launch at Frankfurt IAA) Engines & platform 1.9 JTDm (165 bhp) , 4x4, Premium platform. Design Italdesign-Giugiaro & Centro Stile Alfa Romeo. Rugged version of the 159 Sportwagon with higher ground clearance and chunkier bumpers and skirts. Brera MY2008 / Code-name 946 (launch at Frankfurt IAA) Engines & platform Weight saving of 90 kg due to use of new high resistance steel codenamed STR18 developed with Thyssen Krupp for the body. Design Italdesign-Giugiaro, Pininfarina & Centro Stile Alfa Romeo. Introduction of Customisation Programme. Spider MY2008 / Code-name 946 (launch at Frankfurt IAA) Engines & platform Weight saving of 100 kg due to use of new high resistance steel codenamed STR18 developed with Thyssen Krupp for the body. Design Italdesign-Giugiaro, Pininfarina & Centro Stile Alfa Romeo. Introduction of Customisation Programme. |
Author: | Tupac [ 12 Sep 2007, 23:33 ] |
Post subject: | |
Juniorul ala se anunta painea lui Dumnezeu , mai putin la pret bineinteles , foarte bune motorizarile |
Author: | Alexx [ 13 Sep 2007, 00:10 ] |
Post subject: | |
Junior 1.8 T-Jet GTA 230 bhp AWD rosso 8C........ Probabil va ajunge pe la 25.000 euro, un concurent serios pentru rivalii din clasa de hot-hatchuri compace gen mini jcw, corsa opc, viitoarea ibiza cupra, si cam atat. Pug-urile si Renaulturile nu se pun. Oricum, ma bate un gand serios sa mai astept putin, sa pun niste bani deoparte. Doar daca ar anunta cineva de la Alfa ceva concret, un dead-line, o lansare..... ooooof alfa |
Author: | marp [ 13 Sep 2007, 00:13 ] |
Post subject: | |
Pai unde am citit eu scria al doilea trimestru din 2008, deci nu ar mai fi chiar asa de mult. Si as zice ca merita |
Author: | ALXege [ 13 Sep 2007, 01:04 ] |
Post subject: | |
wow cat de bine suna !!! |
Author: | Alexandrus [ 13 Sep 2007, 01:55 ] |
Post subject: | |
Suna bine, dar de 2 ani tot suna bine si un 159 GTA, o Brera GTA, etc, si tot nimic. Nu mai zic de mult promisele reduceri de greutate, abia acuma primit inca o data o scadere de 90kg, cam putin oricum, dar macar sa fie asa. Oricum, pina la Junior 4C cred ca mai trece multa apa pe sub pod. |
Author: | Alexx [ 13 Sep 2007, 07:42 ] |
Post subject: | |
Alexandrus Quote: Suna bine, dar de 2 ani tot suna bine si un 159 GTA, o Brera GTA, etc, si tot nimic. Nu mai zic de mult promisele reduceri de greutate, abia acuma primit inca o data o scadere de 90kg, cam putin oricum, dar macar sa fie asa.
Exact de asta imi e frica si mie.... Si oricum, motorul "rau" de pe junior nu va fi disponibil imediat dupa lansare.... asta e deja traditie
Oricum, pina la Junior 4C cred ca mai trece multa apa pe sub pod. |
Author: | ALXege [ 13 Sep 2007, 09:29 ] |
Post subject: | |
Pay Alexx, daca vrei sa ramai in casa in opinia mea ai doua variante: ori o dai repede pe Tantza si iti faci de cap 2 ani pana cand se limpezesc apele zic eu si cu Juniorul, ori mai tragi de Tantza 2 ani si faci pasul direct, dar in 2 ani s-ar putea sa nu mai merite s-o vinzi la ce oferte o sa ai probabil si o sa devii cel de-al doilea Alfa Collector |
Author: | marius [ 17 Sep 2007, 18:55 ] | |||
Post subject: | ||||
marius Quote:
Surse neoficiale vorbesc si despre diversificarea gamei Alfa,in sensul lansarii de modele nisa pe baza acestor doua model compacte importante:un coupe derivat din 149 care ar putea sa primeasca numele Giulietta si un coupe-cabrio bazat pe Junior.
Iata ca zilele trecute,in cadrul unui interviu dat agentiei de presa Reuters la Frankfurt,insusi Antonio Baravalle seful suprem al marcii, a declarat ca este visul lui sa vada un nou Duetto,usor,compact,jos,cu doua locuri,exact cum a fost Duetto la timpul lui.Acest nou Spider Duetto ar putea sa apara pe piata cel mai probabil in 2010,pe baza viitorului Junior.
|
Author: | Alexx [ 17 Sep 2007, 19:38 ] |
Post subject: | |
Back, briefly... diseara mai amanuntesc, insa, tot ce am putut sa scot de la reprezentantii Alfa de la Frankfurt e ca Junior va fi lansat la Geneva, apoi in productie in scurt timp.... deci cam prin martie parca |
Author: | marp [ 17 Sep 2007, 20:01 ] |
Post subject: | |
Alexx Quote: Back, briefly... diseara mai amanuntesc, insa, tot ce am putut sa scot de la reprezentantii Alfa de la Frankfurt e ca Junior va fi lansat la Geneva, apoi in productie in scurt timp.... deci cam prin martie parca
S-au intors fiii ratacitori Vezi, deci nu e dracu chiar asa de negru. De fapt pare a fi ROSSO COMPETIZIONE |
Author: | mike20 [ 27 Sep 2007, 21:38 ] |
Post subject: | |
Saptamana trecuta,la actualul meu loc de munca,am inceput proiectarea centurilor de siguranta de la Alfa Junior.Centurile sunt "carry-over" de la FIAT LINEA(centuri la care am avut placerea sa lucrez):dance:.Elementele de baza ale centurii sunt preluate de la Fiat Linea,cu mici schimbari la elementele de prindere pe masina.Centurile de fata sunt cu pretensionare si limitator de efort si vor produse la fabrica noastra din Ungaria.Centurile de spate sunt simple (fara pretensionare si limitator) si vor fi produse in Polonia.Data anuntata de producator pentru lansarea masinii este Q2/2008. |
Author: | marius [ 28 Sep 2007, 20:56 ] |
Post subject: | |
Hmm...adica toate sperantele Alfa stau in piese recuperate/reciclate de la Fiat ? |
Author: | mike20 [ 29 Sep 2007, 11:12 ] |
Post subject: | |
marius Quote: Hmm...adica toate sperantele Alfa stau in piese recuperate/reciclate de la Fiat ?
Ca idee acelasi tip de retractor il folosim si pe VW Passat si Audi Q7.Deci nu prea sunt piese reciclate...
|
Author: | marius [ 29 Sep 2007, 19:33 ] |
Post subject: | |
Mai rau..Vrei sa spui ca viitoarele Alfe au piese de VW ??? Just kiddin' , don't mind me. |
Author: | mike20 [ 29 Sep 2007, 22:41 ] |
Post subject: | |
marius Quote: Mai rau..Vrei sa spui ca viitoarele Alfe au piese de VW ???
Mai rau... Si trecute si viitoare... Sunt putini clientii nostrii care vor centuri de siguranta scumpe...Bineinteles ca Mercedes nu face rabat la pret,restul au ca target un pret cat mai mic.Just kiddin' , don't mind me. LE:Si mai rau->Retractorul de pe fata,este folosit fara pretensionare si limitator de efort pe LOGAN |
Author: | marius [ 05 Oct 2007, 20:58 ] | ||||
Post subject: | |||||
Incepe sa iasa fum,poate cei de la Alfa vor da si drumul la foc. Chopuri despe cum ar putea arata noul Duetto.
|
Author: | Tupac [ 05 Oct 2007, 23:28 ] |
Post subject: | |
Author: | ColbanR [ 06 Oct 2007, 02:00 ] |
Post subject: | |
opaaa... |
Author: | Nicorec [ 06 Oct 2007, 23:47 ] |
Post subject: | |
Bai fratilor nu e bine cu virusul ALFA ROMEO...dupa ce am vazut pozele cu viitoarele Alfe.... incredibil...sincer anul viitor vreau sa imi iau o alfa noua....deci...poate un 159,brera,junior...cva pe acolo...astept sa apara juniorul...precum stiu ca si altii asteapta.... ....despre Duetto nu mai zic nimic....e criminala..... |
Author: | dand [ 07 Oct 2007, 19:59 ] |
Post subject: | |
se pare ca urmatoarele modele alfa nu vor mai fi produse la Pomigliano. Juniorul va fi produs la Mirafiori (alaturi de Grande Punto), iar viitorul 149 la Cassino (unde se produce si Fiat Bravo). 159 va ramane la pomigliano, un restyling fiind prevazut ptr. finele lui 2008. |
Author: | Alexandrus [ 07 Oct 2007, 22:22 ] |
Post subject: | |
Pai e logic, dat fiind ca Junior are platforma de GP iar 149 de Bravo. |
Author: | frantic [ 08 Oct 2007, 18:30 ] |
Post subject: | |
Un exercitiu de design britanic pt. o masina italiana : |
Page 4 of 59 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |