yux_mm Quote:
Am inteles ideea cu 3 masini-prea mult. Fair enough.
Din ce inteleg eu e ca vrei sa pastrezi Foresterul si sa iei un Stelvio. Nu stiu sincer daca Tucson si DS7 se califica la capitolul masini de suflet
Apoi ma uit si la semnatura ta...
De unde si intrebarea, care sunt situatiile alea dificile unde Foresterul e mai capabil decat altele?
De la drumul principal pana la mine este neasfaltat-cam 500 metri. Am avut anul trecut o situatie, cu zapada cazuta peste noapte (aprox 40 cm)si nicio problema sa ies cu Foresterul, desi nu s-a curatat la timp.Pentru situatii de genul, plus ca fac anual 2-3000 km overlanding (o pasiune de-a mea), poate sunt subiectiv, dar cred ca e unul din cele mai bune SUV-uri in offroad. Am avut iesiri cu masini foarte bine echipate si a facut fata fara probleme, nu offroad extrem, desigur, dar overlanding mediu spre greu. Atat doar ca i-a cam trecut vremea si apare nesiguranta.
DS7-le l-am luat in considerare pentru confort, plus ca versiunea Etense 4x4 in mare mi-a placut, iar Tocsonul pur si simplu din punct de vedere al pragmatismului, dar e doar pe lista.
Citatul din semnatura l-am gasit si mi-a placut cand am avut Civicul 5D, acum multi multi ani, deoarece i se potrivea perfect. La fel cum consider ca se potriveste la AR.
99% voi merge luni sa vad acea masina, este din 2017, 38000km, super pret din punctul meu de vedere, versiunea 2.2 cu 180 cp, propulsie.
Intrebare: daca nu are pachetul de iarna (fara scaune incalzite), oare se poate face ceva ulterior?
, ca foresterul ala te învață multe. Faina rau masina la viața ei, apropo.
Mai mult, stii ce trebuie sa ii faci chiar si unui sandero cu motor de drujba sa iesi de acolo.
In mana unui sofer familiarizat cu "offroad", aproape toate trec, atat ca unele sunt mai costisitoare decat altele, in caz de sablare/zgarieturi, plastice rupte. Asta e diferenta.