Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
GT 2.0 JTS - Bagheera https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=28381 |
Page 4 of 5 |
Author: | nesquick [ 06 Jan 2022, 09:56 ] |
Post subject: | Re: GT 2.0 JTS - Bagheera |
Bătrânețea asta... Urâtă rugina aia... Mișto treabă cu lupele... Eu le-am înlocuit pe ale mele cu unele OEM... Dar fara prea mult succes... Tot lumânări erau. Dacă știam că există opțiunea asta nici nu stăteam pe gânduri. Sunt aproape identice cu cele originale și aparent fac treabă mult mai bune. Ce becuri folosesc? Tot d2s? PS. F bun prețul la anvelope... Țin minte că ultima pereche de anvelope cumpărată la GT au fost niste Bridgestone... Însă prețul a fost spre 500lei buc daca nu mă înșel. Sent from my SM-G973F using Tapatalk |
Author: | tomi_alfa [ 06 Jan 2022, 11:51 ] |
Post subject: | Re: GT 2.0 JTS - Bagheera |
Lupele sunt H1 cu adaptor D2S la H1, așadar un set de becuri bune prinse la promoție sunt cam 100 si ceva de lei. Ce se vede in imagini este 5500k vs 4300 Osram. |
Author: | nae [ 07 Jan 2022, 23:06 ] |
Post subject: | Re: GT 2.0 JTS - Bagheera |
E foarte misto kit-ul asta de la Aharon. Il am si eu pe masina, diferenta este imensa. Totusi am observat o mica diferenta intre faruri, cel din dreapta este mai intens. Poti reveni cu un update cand termini de montant? Multumesc! Nice work. ![]() |
Author: | yux_mm [ 08 Jan 2022, 01:30 ] |
Post subject: | Re: GT 2.0 JTS - Bagheera |
Nu e cumva iluzie? Ala din dreapta bate mai sus. |
Author: | tomi_alfa [ 08 Jan 2022, 02:11 ] |
Post subject: | Re: GT 2.0 JTS - Bagheera |
@nae Ti-am zis ![]() ![]() La 156 nu stiu cum arata lupa originala (probabil la fel ca la GT), dar ca si in fotografia de mai sus, lupa Aharton e ceva mai scurta, deci mai in spate in far si arata mai ciudat cand te uiti la far, insa fac treaba. M-as fi bucurat sa fi putut pune suportul original de la lupa, cu lupa noua. Mai pe romaneste, "are ochii mai in fundu' capului" ![]() ![]() |
Author: | nae [ 08 Jan 2022, 12:50 ] |
Post subject: | Re: GT 2.0 JTS - Bagheera |
M-am prins de rolul acelor distantiere, treaba e ca pare ceva din proiectorul lor pentru ca o pot descrie ca o problema de focalizare.(hotspotul nu este la fel de intens) Ma rog, nu vreau sa poluez topicul, eventual facem schimb de experienta si poze pe pm. @preda, nu e domle iluzie |
Author: | stig53 [ 08 Jan 2022, 15:09 ] |
Post subject: | Re: GT 2.0 JTS - Bagheera |
Nu te-ai complicat putin cu schimbatul lupelor? Eu la GT am schimbat becurile cu philipsuri de calitate OE si lumina este excelenta. Am lumina comparabila cu masini mult mai moderne. Bine eu schimbasem si farurile care erau practic noi dar totusi cred ca becurile de calitate fac o diferenta imensa. Capacele la farurile cu xenoane au garniturile care imbatranesc si nu mai etanseaza si astfel farurile se aburesc. In cazul meu, capace noi au rezolvat problema. Iarasi foarte important sa ai balasturi originale si bune. Eu aveam pe unul din farurile vechi un balast no name si cu un bec china made si o dadea in lgbtq des ![]() |
Author: | nae [ 08 Jan 2022, 15:23 ] |
Post subject: | Re: GT 2.0 JTS - Bagheera |
Am incercat eu cu becuri noi philips si osram xenarc CBI nush cum. Pe faruri noi. Nu se compara cu upgrade-ul de la Aharon. |
Author: | tomi_alfa [ 05 Feb 2022, 02:05 ] |
Post subject: | Re: GT 2.0 JTS - Bagheera |
N-am mari noutati. Am schimbat bratele de la stergatoare pentru ca e greu cu compatibilitatea si preturile celor de prin magazine, asa ca am trecut de la cele "facelift" cu cui lateral, la vechile, clasicele si arhicunoscutele tip carlig care se regasesc si pe 147. Inscriptia stantata Alfa Romeo chiar imi place! ![]() Am reschimbat garnitura de la capacul axelor si am luat si 2 faruri xenon complete, dar non Blackline, care vor deveni prin vopsirea elementelor. Scopul achizitiei e ca sa am de rezerva ca sunt rare si faptul ca cel de pe partea pasagerului fiindca avea capacul din spate neetans din cauza unor "Dorei" de "Nemtia" ce au pus suruburi neconforme, a intrat mizerie si drept dovada este zgaraiata sticla pe interior. Cu ajutorul lor, mai exact a celui de la pasager, care va fi de sacrificiu, voi instala noile lupe sa vad cum e pe drum, dar asta numai cand e mai cald. N-am nici o tragere pe frig. Avand in vedere ca radio-usb-ul nou a crapat, am luat unul la mana a doua de vreo cel putin 2 ori mai destept si e de prin 2015 ![]() A implinit si o "fabuloasa" distanta de aproximativ 5k km, trecand de pragul de 170k pe odometru. Acum, cu evacuarea facuta, fiecare pornire e o adevarata incantare. Zici ca pornesc un motor mai mare de 2l ![]() ![]() |
Author: | tomi_alfa [ 24 Jun 2022, 14:51 ] |
Post subject: | Re: GT 2.0 JTS - Bagheera |
Ok...noi episoade, nu prea placute. ![]() Luati alune, seminte si ceva lichid placut pentru citit. Cum am spus datile trecute, avand in vedere ca am luat anvelope noi de vara, am zis sa fac schimbul de brate pe fata si pe spate. Asadar, am schimbat urmatoarele: Spate • Brate subtiri transversale • Bratele mari longitudinale, care sunt de la prima Alfa de fapt. Le aveam depozitate, in stare buna, fara crapaturi • Bielete antiruliu intarite, Meyle HD. Gata cu glumele alea de plastic. • Bucse bara stabilizatoare de poliuretan galbene, de la Strongflex. Am luat de la ei. https://race-shop.ro/gt-03-10/50037-str ... sport.html • Bara stabilizatoare in stare mult mai buna, tot de la prima Alfa. Fata • Brate inferioare • Bielete antiruliu • Un capat de bara • Burdufuri planetara partea pasagerului Pe spate, dupa cum se stie, suruburile alea lungi au fost chinul. A trebuit sa bat cu ciocanul in ele de m-a luat durerea de mana. 4 zile n-am putut misca corect incheietura. Pe langa suruburile lungi, au fost probleme si la suruburile excentrice. Si alea aveau oxidare. Cam cat de idiot sa fii sa nu pui acolo preventiv niste vaselina?! Mecanicii lu' peste prajit a lu' Alfa Romeo, ca acolo nu cred ca a fost desfacut vreodata. Asta a fost o zi de lucru. Alta zi de lucru, dar aceeasi poveste si pe fata. La bratul inferior de la sofer unul din suruburile de prindere s-a rupt. Norocul meu e ca am avut suruburi de la prima mea masina si de pe la inca una donatoare. Celelalte, evident, uscate, fara vaselina si cu rugina. Ca sa ma "bucure" mecanicul, dupa ce i-am zis sa ma lase sa pun bratul singur ca stiu ce trebuie facut (da, e unu de asta care n-are rabdare), vine el viteaz si-mi impinge fuzeta cu planetara si-mi pisca burduful de la ea. Zic: Bravo! Mi-ai spart burduful si asta nu era in plan acum! Scoate din nou bratul ca altfel nu scoti planetara, baga burdufuri. Norocul meu a fost ca aveam burdufuri noi in portbagaj ca am zis sa le am ca cele de pe masina-s coapte si intr-o zi crapa. Tot pe fata, bieletele antiruliu au trebuit taiate. De astea uitasem sa iau. In fine, am dat comanda si am luat ceva pe repede inainte sa am ce pune acolo ca sa pot pleca. Am luat niste prastii Ringer. Domn' mecanic iar a gafat-o strangadu-mi la pistol bieleta de pe partea soferului. Pe partea cealalta am strans eu, la cheie, "frumos, elegant, cat de cat". Dupa ce am terminat lucrarea, tocmai la 22:30 noaptea, nu fac 10 metri si tronc, tronc, tronc. Se auzea pe stanga. Bineinteles ca am stiut exact de ce bate fier pe fier. Era bieleta stransa de el! In urmatoarele zile aveam ITP, iar eu eram cu bieleta troncanind in ultimul hal. Se simtea si cu mana libera cand bagam mana prin spatele rotii. Ma duc la el, ii arat "minunea", nu zice nimic si imi taie piulita, o inlocuieste si imi "repara" filetul. Plec, e liniste doar o zi. Iara troncane pe stanga. Zic, las-o naibii de treaba. Pe cric o fac eu si doar eu! A treia zi de lucru, am schimbat eu bieletele cu altele noi pe cric ca avea elevatorul ocupat. Nu l-am mai lasat pe el ca cine stie ce-mi mai facea. Sa nu se inteleaga ca eram in service ci la o cunostinta care are elevator. Ca prima surpriza, acele Ringer erau si mai scurte decat trebuia. Ca a doua surpriza, sa constat ca mi-a pus prost colierul de la planetara, partea de la roata. Alt colier de la celalalt burduf nou. In ziua aia aveam ITP dupa amiaza si eu inca mesteream din cauza lui. Am luat inspectia cu brio, dar mi-a zis ca bucsele de la fuzete nu-s prea in regula, ceea ce este adevarat. Le-oi schimba si pe alea, dar nu stiu unde si cum, ca e in cale protectia de la discul de frana. In rest totul in regula cu toate ca imi da eroare pe cele doua catalizatoare, nu aprinde MCSF. Treaba ei! Nu ma intereseaza atata timp cat ies noxele si merge bine. Alta zi, alta distractie. Fiindca mai de mult aveam in plan sa schimb lichidul de frana si furtunurile cu unele in plasa metalica, m-am programat la un service care are masina pentru inlocuire lichid de frana. Zis si facut. Aerisitoarele se deschid, conductele ba din cauza ruginei/oxidarii. Bine, a incercat doar la una si am zis pas. Nu mai incerc la celelalte. Vai ce urasc fazele astea! ![]() ![]() Asa ca, n-am mai schimbat furtunurile, ci doar lichidul. Se pare ca service-ul nu avea cheie speciala, inelara ce se inchide pentru conducte de frana, ci doar fixa obisnuita, ca s-au inventat si astea. Ma dotez eu si cu o cheie de asta si sper sa se desfaca naibii sa le schimb, ca altfel le-am luat degeaba si nu-s ieftine draciile. Sunt de la EBC. Partea foarte buna e ca am schimbat lichidul. Cu cel vechi, ori avea aer ori ca era vechi si cu apa, dar cand apasam frana la maxim, ajungea intr-un capat pe acolo si se simtea fier pe fier cumva, dar masina frana. Cu toate astea, cand curgea pe la aerisitor nu au iesit bule, ci doar lichid. Anterior schimbului nu avea frana la fel de prompta ca 156, dar era in regula sa zicem. Acuma zici ca am facut cine stie ce upgrade de frane. Franeaza mult mai bine! ![]() Am facut si test de frane si de telescoape. Pe hartie arata ca etrierul din dreapta fata nu e prea bun si cam are ovalizare discul de pe stanga. N-am simtit ovalizarea la viteze mari, dar vedem de acum incolo. La telescoape cica daca-i peste 40% e in regula. Sunt multumit dar si dezamagit in acelasi timp ca n-am putut instala si furtunurile. Cu alta ocazie... Tot la capitolul dezamagire intra si doua inflorituri de rugina la pragul de la pasager. Cum naiba, alte masini din aceeasi perioada n-au nici pe naiba si Alfa e de groaza la capitolul asta! Pe viitor am sa incerc sa pun lupele alea Aharon si cam atat. In rest, benzina la preturi normale sa fie, ca incepe sa-mi fie lehamite de toti si toate ca nici cu masina nu-mi mai place sa merg la cati idioti intalnesc in primii zece metri. In una din zile, un idiot mi-a indoit numarul si fisurat vopseaua de pe bara din fata cu carligul. Sper sa pateasca insutit de la altul. Cred ca e ultima masina frumoasa pe care mi-o iau. Pe viitor, o sa-mi iau una cu care voi intra in idiotii astia, legal, atunci cand nu se asigura la schimbarea benzii, sa-i vad cum plang si eu rad ca am dat cu "ferul" in ei. Tigaie de aia 4x4 cu bare de fier. In final, cateva foto cu piesele si unele artistice cu un prieten. "Bertoanele" - acelasi tata, mame diferite. |
Author: | Artanis94 [ 24 Jun 2022, 17:45 ] |
Post subject: | Re: GT 2.0 JTS - Bagheera |
Daca vrei sa faci pragurile, recomand sa cauti pe FB "Tinichigerie IMB". E din Iasi si lucreaza foarte bine, fara diferente de nuante intre vopseaua noua si cea veche. Eu la el am fost si sunt multumit de treaba ![]() Sau daca ai tu unde sa lucrezi la praguri, daca nu vrei sa le tai, incearca un tratament cu nixin/kelfos (daca nu e perforat pragul deja). |
Author: | tomi_alfa [ 24 Jun 2022, 17:52 ] |
Post subject: | Re: GT 2.0 JTS - Bagheera |
Multumesc de recomandare. Vad pe pagina lor ca mai sunt niste victime intr-o situatie asemanatoare. ![]() ![]() Cauza ruginei din praguri sunt niste tampenii de pungi cu material fonoabsorbant. Alea retin apa si de aici... ![]() |
Author: | Radu_andry90 [ 26 Jun 2022, 12:18 ] |
Post subject: | Re: GT 2.0 JTS - Bagheera |
Am citit intamplarile tale cu mecanicii..din pacate pot spune ca te inteleg perfect! In ultima vreme, tot ce pot sa fac singur la masina(Focus ST mk2), fac cu drag. Ma documentez, imi procur sculele si ma apuc de treaba! P.S. Foarte frumoase imaginile cu cele doua Bertone una langa cealalta! Desi Opel Astra Bertone este un model pe care personal, l-am considerat frumos, Alfa Romeo Gt este superba! Timeless design! |
Author: | tomi_alfa [ 26 Jun 2022, 18:31 ] |
Post subject: | Re: GT 2.0 JTS - Bagheera |
Tot ce mi-ar trebui este un elevator si un spatiu cu curent in care sa-mi pun acolo niste scule si chit ca mi-o lua o saptmana sa fac unele lucruri, dar macar le fac eu cu mana mea si am grija. Mai greu cu procuratul, ca nu vreau nici sa fie la cuca macaii.. ![]() Multumesc pentru aprecieri. |
Author: | nesquick [ 28 Jun 2022, 17:25 ] |
Post subject: | Re: GT 2.0 JTS - Bagheera |
Pragurile tale au mai fost reparate în trecut. Sau cel puțin așa pare din poze. In rest, faina jucărie! Sa te bucuri de ea! Sent from my SM-G973F using Tapatalk |
Author: | tomi_alfa [ 28 Jun 2022, 18:27 ] |
Post subject: | Re: GT 2.0 JTS - Bagheera |
Au fost indoite de idotii de mecanici de dinainte sa fie la mine. Partea buna, sa-i zicem "buna", e ca nu arata asa de grav ca la altele. Pragul de pe partea soferului a suferit candva o interventie, dar numai pe o anumita portiune. Cel de pe dreapta nu. N-am sa inteleg niciodata de ce naiba nu le pasa? In primul rand nu e masina lui, deci ar trebui sa se poarte cu lucrul altuia cu si mai multa atentie! Iar daca a indoit, amice, esti bun de plata! Punct si fara nici o discutie! ![]() |
Author: | tomi_alfa [ 28 Jun 2022, 23:29 ] |
Post subject: | Re: GT 2.0 JTS - Bagheera |
Se pare ca ceva nu-i place atunci cand e cald. Am pus de proba săptămâna trecuta benzina 95 (de cand e la mine a vazut doar mol 100) si astazi mi-a facut niste figuri la pornire. Ori pornea foarte rapid, nenatural si cu ceva balbaieli ori nu voia la prima cheie ci la a doua si cam lung. Am alimentat apoi cu cea de 100 si n-am mai văzut probleme. Nu mă îngrijorez ca, a facut doar de vreo 3 ori, dar tot nu pot sa nu ma intreb de ce? ![]() |
Author: | Artanis94 [ 29 Jun 2022, 10:01 ] |
Post subject: | Re: GT 2.0 JTS - Bagheera |
Carburantul de la Mol e acelasi cu cel din Lukoil - de proasta calitate. Incearca sa mergi pana golesti rezervorul in mare parte, apoi incearca cu 95 de la Petrom sau OMV si vezi daca face la fel. Tind sa cred ca-i place mai mult benzina de 99 din cauza ca e injectie directa. ![]() Sau poate filtrul de benzina trebuie schimbat. |
Author: | yux_mm [ 29 Jun 2022, 12:31 ] |
Post subject: | Re: GT 2.0 JTS - Bagheera |
Cred ca daca platesti bine, Nae si Ciprian iti pot povesti multe despre JTS ![]() |
Author: | ss_remus [ 29 Jun 2022, 14:21 ] |
Post subject: | Re: GT 2.0 JTS - Bagheera |
Cel mai bine bagi benzina buna de 95 dar la cateva plinuri adaugi si solutie de curatat injectoarele. Problema la GT e ca nu are filtru de benzina, spre deosebire de 156 JTS. Bineinteles, o decarbonizare o data pe an ajuta si ea. |
Author: | tomi_alfa [ 29 Jun 2022, 19:58 ] |
Post subject: | Re: GT 2.0 JTS - Bagheera |
yux_mm Quote:
Cred ca daca platesti bine, Nae si Ciprian iti pot povesti multe despre JTS
Sunt convins ca le face placere si nu-i nevoie de plati, doar e pasiune Alfa ![]() ![]() ![]() @Artanis94 Pun doar de la Mol cam de prin 2006 si n-are cum fi de la Lukoil pentru ca am pus candva si chiar era mai proasta la Lukoil si nu aveam Alfa pe atuncea. N-am mai pus Lukoil de zeci de ani de zile. Si conform testului facut de baieti, Lukoil chiar e bors cu fasole fiind printre ultimele, chiar daca e de 95 sau 100. @ss_remus Nici 156 TS n-are filtru si spre deosebire de asta n-am avut probleme de alimentare. Pornirea asta am pus-o pe seama caldurii si nimic mai mult. Am sa conectez diagnoza sa vad daca apare ceva pe acolo, MCSF fiind stins. Deh, aer fierbinte cu benzina calda, nu e cea mai buna combinatie pentru camera de ardere. ![]() Ieri a vazut un 170+ ![]() |
Author: | bluecar [ 29 Jun 2022, 20:50 ] |
Post subject: | Re: GT 2.0 JTS - Bagheera |
pai asa si trebuie ...tinuta in ture sa nu se depuna calamina.eu am pus in gt-ul meu motorima de la vapor pe care o dam la vapoarele cu 50k cai putere,deci, nu ca cea de la peco.injectoarele dupa 240k km sunt in parametri.. |
Author: | tomi_alfa [ 10 Mar 2023, 18:17 ] |
Post subject: | Re: GT 2.0 JTS - Bagheera |
N-am mai scris de ceva vreme despre ea. Din pacate n-am vesti prea frumoase de la ultimele evenimente. Faza cu pornitul ciudat nu s-a mai manifestat deloc de atuncea. Anul trecut prin toamna mi-am luat inima in dinti si m-am apucat sa demontez interiorul, partea din spate, ca sa scot acele pungi insonorizante din praguri si sa pun doua tweetere (da, functioneaza pe Bose ca are si mufe dedicate), daca tot am dat jos pe acolo. Cand am vazut ce-i acolo m-au luat toti nervii. ![]() Mi-am luat cateva spray-uri si am dat cu solutie antirugina si ceara, cu ajutorul diuzei din dotare cat am putut si pe unde am putut. Sper sa tina cat de cat pana ce voi face o interventie crunta la praguri si ca la carte, nu porcaria aia de spoiala. Partea buna e ca in aceasta iarna 99% din timp am iesit cu ea doar cand era uscat si tot 99% din timp a stat exclusiv in garaj. Sare si zapada aproape ca n-a vazut. Doar spalat si zvantat. Restul lucrurilor sunt mai mult maruntisuri, dar fiecare cu importanta sa. Cu toate astea, una din intamplari imi ridica spranceana si multe semne de intrebare si exclamare. Maruntisuri: Daca tot am inspectat pragurile, am pus si insonorizant in partea din spate Am schimbat becurile de semnalizare laterale cu unele Osram Diadem pentru ca sunt mai portocalii si arata mai bine in lampa. La inlocuire s-a dezlipit o lampa. Traiasca lipiciul! Luat baterie noua Exide Premium de 64Ah si 640A Am curatat suportii de la butoanele geamurilor electrice si ventilatia centrala de smacul ala lipicios si mizerabil si am zis sa-i dau si o nota de sic, punand steagul Italiei pe ea. Am folosit in mare parte metoda cu pistolul cu aer cald si o carpa mai rugoasa, de la ARC Garage. Candva o sa-i fac si manerele de la portiere. Am vrut sa schimb furtunurile de frana cu cele EBC si din pacate n-am putut pentru ca nu se desfac de pe conducta, iar Dorel de la service a incercat sa-mi desfaca cu o cheie obisnuita nu cu una DEDICATA de conducte si mi-a rotunjit-o putin pe una din ele. ![]() Pus led-uri interior si schimbat un bec de pozitie fata. Nu pot sa spun cat de mult imi place sa dau bara jos pentru asta. E o adevarata senzatie. ![]() Lucruri importante: Din cauza ca aveam o huruiala destul de accentuata pe stanga spate, a trebuit sa schimb rulmentul si am zis, daca-i unul, hai si-al doilea. Se schimba relativ usor. Suport etrier si disc demontat, capacel central scos, piulita jos si iese cu mana. N-ai nevoie de presa. Am luat Dayco, crezand ca iau o piesa de calitate. La naiba, e din rahatul de China! Deocamdata e bine, dar nu-mi pun mare speranta... Am schimbat si tablele de protectie de la discuri. Aveam doua de la un 156 SW JTS ce au necesitat putina sudura, dar nu erau mancate de rugina in ultimul hal ca ale mele. Le-am sablat si vopsit electrostatic. O singura tabla de aia noua are un pret absolut aberant! 200 lei/bucata! Nu fac banii astia nici in ruptul capului. Am mai facut inca o data unghiuri, dar ceva tot nu e in regula. Nu trage stanga sau dreapta, dar imi toceste un pic pe interior anvelopele din fata si am suspensie stock, nu sport. Am facut unghiurile chiar inainte sa montez anvelopele noi de vara! Ce naiba!? Am sa ma uit si la cele de iarna, dar cred ca patesc ca si la 156. Cele de vara se tocesc aiurea, cele de iarna nu, dar 156 avea suspensie sport. Prin toamna am schimbat filtrul si uleiul (Motul 10W-60 X-Power). In iarna, inainte de anul nou, a trebuit sa fac un drum fulger dus-intors pana la Otopeni la aeroport (pierdut tren, avion dimineata..etc.). Asadar, au fost vreo ~900 km in care n-am mers incet. Cand am ajuns acasa, a doua zi, imi da mie prin cap, ia hai sa verific uleiul. Mno...cand ma uit pe joja: UNDE-I ULEIUL?! Nu cred ca erau vreo 1000-1500 km de la schimb. Joja avea un varf de ulei pe ea, sub minim... E drept, ca a vazut peste 5k rpm de multe ori, dar in halul asta?! Fum albastru nu scoate, noxele ies, dar ulei mananca mai ceva ca un rotativ de RX-7, mai ales daca merg tare si sustinut! Incerc sa-mi dau singur raspuns: oringuri supape? Alte idei?? Segmentii ii scot din calcul. Daca merg normal, sa zicem ca e un consum de ulei oarecum normal, tipic TS/JTS. Trebuie sa-i schimb filtrul de aer Ultima problema e ca pierde antigel si banuiesc ca-i pe la conducta aia de plastic. Am urme pe jos si miroase a antigel incins dupa ce opresc. Sper sa nu fie din alta parte, mai exact de pe la pompa de apa! O sa demontez dupa tutorialul celor de la Alfaworkshop. Sper sa nu intampin probleme. P.S. Prinde 220+ km/h. ![]() ![]() Sper ca in aceasta primavara sa-i pun lupele bi-xenon. La momentul actual are un pic peste 178000 km. La sfarsit o fotografie de final intre ea si un "Mertan", ca intre cope-uri si un Martisor. Eh, care-i mai sexy? ![]() |
Author: | yux_mm [ 11 Mar 2023, 03:22 ] |
Post subject: | Re: GT 2.0 JTS - Bagheera |
De fabrica e toe-out. Daca pui pe 0 nu mai toceste interiorul. Masinaria o sa iti spuna ca e gresit, dar ignora. |
Author: | tomi_alfa [ 11 Mar 2023, 04:34 ] |
Post subject: | Re: GT 2.0 JTS - Bagheera |
Si cel de acolo a zis ca pune pe 0 si totusi... ![]() |
Page 4 of 5 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |