Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=2785 |
Page 4 of 6 |
Author: | sv_kdt [ 25 Oct 2009, 17:32 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
Buna idee. Si asa Cyp se plictiseste.. basca economiseste si banii de motorina o vreme... Imi pare rau pentru incident Cyp... Oricum, pe mine aproape m'ai convins...vand Alfa si'mi iau Agila! |
Author: | ALXege [ 25 Oct 2009, 17:52 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
?! Ce incident?! Sper ca n-ai lovit-o |
Author: | Cypy [ 25 Oct 2009, 22:40 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
Nu, doamne fereste... incidentul e ca am ramas fara permis pentru o perioada. Si nu m-a "aranjat" Alfa in 2 ani de cand o conduc ci o Agila de servici pentru speed. |
Author: | ALXege [ 25 Oct 2009, 23:01 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
Imi pare rau ca rad, imi pare rau de patanie, e trist, dar e foarte fun modul in care ai spus-o! Oricum, slava domnului ca n-a fost nimic din ce-am intrebat eu! |
Author: | sv_kdt [ 25 Oct 2009, 23:11 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
Prins de radar cu 115km/h intr'o Agila!! Dar sa lasam gluma...probabil ca Agila nu mai avea frane si era vale... |
Author: | KALI [ 26 Oct 2009, 08:49 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
Sorry pentru intamplare,sper ca cele doua saptamani in care mai poti circula includ si week-end-ul cu Trans-ul... |
Author: | Cypy [ 26 Oct 2009, 10:39 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
sv_kdt Quote: Prins de radar cu 115km/h intr'o Agila!! Dar sa lasam gluma...probabil ca Agila nu mai avea frane si era vale...
Razi tu Harap Alb dar imagineaza-ti ca daca acum o saptamana erai si tu cu o Agila pe acolo... strangeam bani de suspensie impreuna, de ce nu le povestesti baietilor? Oricum asta nu o sa ma impiedice sa fiu prezent pe trans
|
Author: | Alexandrus [ 31 Oct 2009, 03:31 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
seth Quote: Alexandrus Quote: Doar ca, pe GTA niciodata nu au fost puse jante late de 7 inch, indiferent de model. 7.5 inch la cele de 17", si 8" la cele de 18 inch.
Nup, sunt de 7 si sunt de gta, inainte de upgrade-ul la frane.Am pus poze cu ambele jante. |
Author: | nae [ 01 Nov 2009, 22:48 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
Chiar am vazut pe transfagarasan Gta`ul de sibiu si alfa lui cypy. Arata exact la fel, dar daca tu spui ca nu sunt la fel, atunci asa e! |
Author: | Alexandrus [ 02 Nov 2009, 00:47 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
Pai eu, spre deosebire de altii foarte siguri pe ei, fac efortul titanic de a ma documenta inainte de spune/scrie ceva. Efortul titanic consta in http://www.google.com" onclick="window.open(this.href);return false;, cautat "fiat eper", ales primul sau al doilea link, iar rezultatul se poate vedea mai jos. M20 inseamna GTA, singurele jante care merg pe GTA sunt cele cu indicativul M20(+xxxx). Pozitia 5 te intereseaza pe tine, aia e janta in cauza. Dupa cum vezi, exista si 7.5x17 si 7x17, e aceeasi janta, alt cod. Sau te poti uita direct pe janta, scrie acolo dimensiunea. http://imigi.ro/files/5534/jante.PNG" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | nae [ 02 Nov 2009, 01:39 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
Ok, la naiba cu cei de pe virtual club it! *edit, sterge-mi posturile, ca stiu ca esti mod, ai dreptate orice ar fi, te deranjeaza orice discutie... |
Author: | Alexandrus [ 02 Nov 2009, 02:08 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
Nu sunt moderator aici, nu pot sa iti sterg nimic, chiar daca as putea nu as sterge pentru ca mi se pare educativa discutia. Apoi, nu ma deranjeaza nicio discutie, ceea ce ma deranjeaza, chiar daca nu e cazul tau, este neverificarea informatiilor de majoritatea celor ce posteaza, ba chiar cred ca unii inventeaza chestii doar ca sa aiba ce posta. |
Author: | bubu_02 [ 02 Nov 2009, 12:23 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
Pe mine ma deranjeaza faptul ca v-ati gasit sa va contraziceti pe topicul in care omul isi prezinta masina si asta nu e frumos |
Author: | ALXege [ 02 Nov 2009, 13:21 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
Sincer, nici nu mai conteaza de unde si de care sunt jantele, conteaza doar ca arata foarte bine! Le-am vazut si live weekend-ul asta. Numai ca, vezi tu, tipa saracele dupa suspensie |
Author: | Cypy [ 21 Sep 2011, 23:11 ] | ||||
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet | ||||
Nu am mai scris aici de ceva vreme si intre timp s-au intamplat destul de multe desi masina nu a prea circulat fiind mai mult pastrata ca masina strict de plimbareala. Ca masina de calarit zilnic prefer sa merg cu Punto sau cu masinile de servici. Intre timp asadar pentru a o mentine pe Bella mereu tanara,frumoasa si apetisanta a avut nevoie de urmatoarele transplanturi (sper sa nu omit nimic) : -debitmetru original BOSCH -senzor MAP BOSCH -electrovalva turbo PIERBURG -furtun turbo superior -racord flexibil toba BOSAL -radiator de apa NISSENS -radiator clima NISSENS -pompa ambreiaj de sub pedala SAMCO + furtunasele aferente -bielete stabilizatoare LEMFORDER -brate superioare TRW -bucse bara stabilizatoare -placute frana fata ATE -schimbat toate lichidele : antigel (Zerex Valvoline), servo (Mobil ATF II) , lichid frana(ATE SL dot4) -filtre MANN + ulei Castrol Edge 5w-40
|
Author: | tomi_alfa [ 22 Sep 2011, 00:20 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
Frumos! Radiatorul de clima zici ca a luat bataie, la cat de stramb e Tendoanele alea ai reusit sa le refaci? |
Author: | ALXege [ 22 Sep 2011, 00:25 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
Wow, da ai schimbat ceva piese, nu te-ai jucat! De curiozitate, electrovalva Pierburg de ce ai schimbat-o? Cum se manifesta si cum ai diagnosticat-o? |
Author: | Cypy [ 22 Sep 2011, 08:50 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
Radiatorul de clima a facut cunostinta cu un caine ce traversa neregulamentar , lucrul asta m-a fortat mai mult sa-l schimb el mai mergea cumva inca o perioada spre deosebire de cel de apa care parca era ros de soareci. Cu tendoanele de pe spate urmeaza sa ma ocup de acuma cand o sa intre si puntea spate la reconditionat. Electrovalva Pierburg veche imi genera un lag imens la turbo, pana in 2200-2400 ture nu se misca deloc aproape turbo dupa care intra foarte violent. Aveam alta electrovalva deja pregatita, am schimbat-o, am vazut ca se misca bine cu ea si a ramas pe masina .Se schimba foarte usor, e treaba de 5 minute. |
Author: | tzzivii [ 22 Sep 2011, 11:36 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
la 156 se schimba usor, la 147/GT e mai greut. |
Author: | AndreiSarbu [ 25 Oct 2011, 19:30 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
E superba alfa ta cypy. Sa o stapanesti sanatos... |
Author: | Cypy [ 11 Dec 2011, 17:23 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet | ||
Si pentru ca a fost o Alfa cuminte a venit mosul Nicolae si la ea. -kit ambreiaj (disc,placa,rulment) Valeo -ulei cutie viteze Castrol Syntrax Long Life 75w-90 -curatat/verificat turbina care se afla in parametrii optimi -curatat EGR Planul initial a fost sa-mi fac ambreiaj sport la prietenii din ungaria spre care m-a indrumat Tibi iar pentru aceasta am achizitionat kitul ce il avea guru la vanzare aproape nou. Pare incredibil insa tot plimbandu-l din magazie in garaj si tot asa l-am pierdut asa ca am ramas la varianta ambreiaj normal nou, varianta mai rapida din punctul de vedere al timpului de executie ca la pret cam tot acolo ma incadram. Asadar aveam de ales intre Sachs,Luk si Valeo... am ales Valeo la recomandarea mecanicilor care spuneau ca volanta este echilibrata pe acest tip de ambreiaj cu care este echipata masina si de fabrica. Ambreiajul vechi avea placa "prajta" si discul uzat aproape complet de aceea patina in treptele mari si in zilele proaste ramanea blocat in anumite viteze. Acum pedala de ambreiaj e moale si catifelata cum nu a fost de cand am masina iar ambreiajul cupleaza instant . La aceasta revizie am vrut sa curat si galeria de admisie care este destul de murdarica pentru linistea mea sufleteasca. S-a renuntat la idee dupa ce am desfacut cam tot dar am constatat ca avem 2 suruburi la care nu putem ajunge decat daca dam jos pompa de inalte si distributia, operatiunea va fi amanata asadar pana la urmatorul schimb de distributie... deocamdata nu avea rost atata munca. Ce nu am mai scris aici este faptul ca softul original nu mai este pe masina de vreun an si ceva. Un an de zile am mers cu un soft facut de Stefi, FOARTE agresiv , rupea aderenta in primele trei trepte usor iar pe plaja 2500-3500 rpm era fantastica insa mai sus se cam plafona. Soft de care am fost destul de multumit nu am ce zice, singura problema era ca mai dadea MSCF sporadic in treptele mari la forja. La Festul de anul asta insa m-am decis sa incerc si un soft de la ILuzoriu(viewtopic.php?f=46&t=11860).Masina acum nu mai are zvacul acela pe la 2500 insa trage constant intre 1800-4500 aproape ca o benzinara iar per total este mai performant si tind sa cred si mai safe pentru masina. Un soft de care sunt foarte multumit si cred ca va sta mult timp pe masina. Tibi poate sa explice probabil mai clar diferentele dintre cele doua softuri. Merci ILuzoriu!
|
Author: | Cypy [ 05 Feb 2012, 01:26 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet | ||
Frigul groaznic de la polul nord al tarii (Radauti) si-a facut simtita prezenta si la Bella din pacate. La o pornire la rece (foarte RECE) o imbinare a conductelor de servo a crapat lasand sa se scurga tot lichidul de servo. S-a refacut imbinarea, s-a pus alt lichid si acum e ok. In rest se comporta exemplar si la temperaturi negative record, nici o problema cu pornirile de dimineata chiar si la -32 grade. Si asa pe frig si ninsori au mai trecut inca 10.000 km impreuna deci a venit vremea de revizie: - ulei Motul 8100 X-cess , sper sa se comporte bine caci de Castrolul de la ultimul schimb nu am fost prea incantat - filtru ulei Mann - filtru aer Mann - filtre clima Mann - filtru motorina ricambi originali thanks to Guru
|
Author: | Cypy [ 09 May 2013, 11:26 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet | ||
A venit iepurasul
|
Author: | tzzivii [ 09 May 2013, 11:37 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
faine, cu o suspensie nu a venit? |
Author: | Cypy [ 09 May 2013, 11:41 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 16V M-Jet |
Momentan SportPack-ul imi e suficient pentru ce drumuri strabat. Totusi nu exclud posibilitatea pe viitor...poate la anul daca mai repara astia drumurile. Vara asta intra tot spatele la reconditionat pentru nu am schimbat nimic pe acolo de cand am luat masina. |
Page 4 of 6 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |