Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0 https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=27630 |
Page 4 of 10 |
Author: | m3ph0 [ 17 Oct 2019, 14:48 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0 |
Din seria "bani cheltuiți care nu se vor mai întoarce niciodată", episodul "carbon everything". |
Author: | sorin147 [ 17 Oct 2019, 14:52 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0 |
[emoji38][emoji38]stai liniștit că nu ești singurul"fraier" Trimis de pe al meu GM1913 folosind Tapatalk |
Author: | m3ph0 [ 17 Oct 2019, 14:53 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0 |
Carbonul - boală grea. ) |
Author: | sorin147 [ 17 Oct 2019, 14:59 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0 |
http://shop.alfisti.net/Fan-Articles/Ba ... :9483.html Și tot ce mai e pe acolo negru[emoji28][emoji28][emoji28][emoji28] Trimis de pe al meu GM1913 folosind Tapatalk |
Author: | m3ph0 [ 17 Oct 2019, 15:10 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0 |
M-am gândit și la asta, dar mai degrabă aș da scrisul jos. Totuși, nu exclud, cine știe ce filme mă mai iau? ) |
Author: | georgecristian [ 17 Oct 2019, 15:33 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0 |
scrisul Veloce cu negru e inspirat din pachetul Nero Edizione, din care fac parte V-ul din Scudo , scrisul Giulia din spate, carcasele de oglinzi exterioare si finalele de evacuare , toate in negru lucios. Arata foarte misto, la fel si versiunea ta in carbon, complimente! |
Author: | m3ph0 [ 17 Oct 2019, 15:37 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0 |
Mulțumesc! |
Author: | m3ph0 [ 09 Dec 2019, 11:52 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0 |
Cu parere de rau va anunt ca masina va fi din acest moment de vanzare. Voi reveni mai intai cu un anunt pe forum, in speranta in care masina va ramane aici, in comunitate. Pentru cine este interesat de un jurnal de bord complet, pe langa topicul asta recomand sa citeasca si topicul lui Sorin. |
Author: | georgeg [ 10 Dec 2019, 20:48 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0 |
Nemultumit de masina, adica aveai alte asteptari? Intreb pentru ca acum cateva zile ziceai ca te apuci de schimbat jante/anvelope cu cele de iarna, acum vad ca vrei sa o vinzi. |
Author: | m3ph0 [ 10 Dec 2019, 20:54 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0 |
Dimpotrivă, chiar am început să mă obișnuiesc cu ea și să-mi placă din ce în ce mai mult, dar mă văd nevoit să fac o schimbare din cauza garajului care mă obligă să am o gardă la sol mai mare. De aici și părerea de rău și frustrarea mea. |
Author: | BFX [ 10 Dec 2019, 21:56 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0 |
Exista alternative gen air cups, nu trebuie sa schimbi masina doar pentru ca e garajul cu intrare mai dificila https://www.stanceparts.com/ |
Author: | m3ph0 [ 10 Dec 2019, 22:01 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0 |
Sună bine ca idee, dar nu știu cât de fiabil este sistemul și mai ales cât de recomandat este pentru suspensia adaptiva și cum afectează comportamentul dinamic. |
Author: | Jull [ 10 Dec 2019, 22:39 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0 |
Nici la mine nu poate naviga rampa de la garaj (are inclinare prea mare). Dar eu am renuntat sa folosesc garajul, nu masina ) Sent from my SM-G960F using Tapatalk |
Author: | m3ph0 [ 10 Dec 2019, 22:45 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0 |
Crede-mă că tot parlamentez cu mine, tot zic că totuși poate o păstrez, dar apoi in fiecare dimineață când trebuie să îngheț dând la racletă, deși am un garaj în care e cu vreo 10 grade mai cald, mă iau toți dracii. Știu, first world problems, dar e frustrant să fi dat banii pe ceva și să nu poți folosi. Așa că mi s-a părut că mai degrabă e de bun simț să schimb mașina decât locul în care stau sau decât să mă prefac că nu am un garaj care, e adevărat, mă condiționează foarte mult în ceea ce privește mașinile. |
Author: | gvladm [ 10 Dec 2019, 22:51 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0 |
...iar eu am schimbat locul de parcare cu cel din fata garajului cand am vazut ca nu se impaca cu bordurile Masina asta cere niste sacrificii mici, dar eu zic ca it takes some and it gives a lot more back Gesendet von iPhone mit Tapatalk |
Author: | alfetta [ 10 Dec 2019, 22:57 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0 |
si cand ma gandesc ca am incarcat un tramvai , pe un trailer de vreo 30 m lungime , pe o rampa in forma de Z , cu maree si tot felul de calcule , pe un RO-RO care se misca tot timpul , si a ajuns in regula la destinatie ... |
Author: | georgeg [ 10 Dec 2019, 23:33 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0 |
Asa e cand se autorizeaza orice soi de constructie, nu mai conteaza decat banul... Imi pare rau sa aud ca renunti la masina pentru acest lucru, solutii insa cred ca exista, una rapida care imi vine este prelungirea rampei de acces , poate chiar si romaneste, prin adaugarea unor cale pe care sa coboare intai rotile si apoi in garaj, ca sa mai micsoreze unghiul de atac. |
Author: | m3ph0 [ 10 Dec 2019, 23:36 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0 |
Din păcate soluții pentru îmbunătățirea accesului nu există sau nu există fără niște costuri imense. Varianta lui BFX ar fi fost interesantă dacă nu ar fi fost și dubioasă în același timp. |
Author: | triesse [ 11 Dec 2019, 01:18 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0 |
O alta varianta ar fi sa schimbi Giulia pe un Stelvio. |
Author: | ssARG [ 11 Dec 2019, 01:42 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0 |
Intrebare de doi bani, poate, o masina car nu poate urca cu fata, aproape intotdeauna in marsarier nu atinge (solutie aplicata la borduri...), nu stiu cum e la Giulia, ai incercat? |
Author: | yux_mm [ 11 Dec 2019, 07:34 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0 |
Subscriu la ce a zis Guli: exista niste reguli foarte clare in ceea ce priveste tot ceea ce priveste rampele de acces, unghiuri, lungimi,etc. Aceleasi set de reguli le stiu si producatorii de masini si pe care sper ca le urmeaza. Prin urmare orice masina poate accesa orice rampa de acces, atata timp cat masina e stock si nu a fost modificata. Daca nu merge, ar trebui sa ai o vorba cu constructorul sa iti furnizeze specificatiile dupa care a fost construita rampa. Arhitectul este cel care ar trebui in mod normal sa specifice aceste specificatii. Daca acestea sunt in afara normelor, e de belea. Cum s-au luat autorizatiile? In mod exceptional se pot accepta derogari de la normativ. Insa conditiile sunt destul.de restrictive, gen: rampa de acces la un garaj individual, care, posibil, sa nu aibe iesire direct in strada, iar ultimul segment pana la strada tot trebuie sa indeplineasca specificatiile legale. Mno, e dreptul tau sa poti folosi garajul. Nu va mai lasari prostiti, verificati ce drepturi aveti, si revendicativi-le daca v-au fost incalcate. Ai nevoie de putin research, cohones si posibil indrumari de la un specialist. Vezi ca sunt cativa arhitecti pe forum care ar putea ajuta macar cu un sfat. Si nu in ultimul rand, nu va mai lasati prostiti. |
Author: | BFX [ 11 Dec 2019, 10:21 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0 |
Daca cei de la Stanceparts ti se par dubiosi, poti incerca ceva deja consacrat de la KW: https://www.kwsuspensions.net/products/ ... ift_system Totusi, diferentele de pret dintre cele 2 variante sunt mari. |
Author: | m3ph0 [ 11 Dec 2019, 11:51 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0 |
ssARG Quote:
Intrebare de doi bani, poate, o masina car nu poate urca cu fata, aproape intotdeauna in marsarier nu atinge (solutie aplicata la borduri...), nu stiu cum e la Giulia, ai incercat?
Nu permite nici abordarea asta deoarece configuratia rampei de acces este foarte neprietenoasa. Este ingusta, este abrupta, se curbeaza la 90 grade din scurt. Iar cin partea superioara a rampei te lovesti de aceeasi problema: dostanta intre carosabil si partea de inceput a rampei este destul de scurta (incape in ampatamentul rotilor) si este si diferenta de nivel intre .. Am facut intre timp o schema ca sa fie mai usor:Ideea este ca oricum nu as face genul asta de experimente cu masina proprie. BFX Quote:
Daca cei de la Stanceparts ti se par dubiosi, poti incerca ceva deja consacrat de la KW: https://www.kwsuspensions.net/products/ ... ift_system
Am inceput inainte de a cumpara masina a cauta solutii si am dat peste kitul asta si desi pare fix ce trebuie, nu are niciun sens sa dau 30% din pretul unei masini pe un sistem de suspensii reglabile.Totusi, diferentele de pret dintre cele 2 variante sunt mari. yux_mm Quote:
Subscriu la ce a zis Guli: exista niste reguli foarte clare in ceea ce priveste tot ceea ce priveste rampele de acces, unghiuri, lungimi,etc. Aceleasi set de reguli le stiu si producatorii de masini si pe care sper ca le urmeaza. Prin urmare orice masina poate accesa orice rampa de acces, atata timp cat masina e stock si nu a fost modificata. Daca nu merge, ar trebui sa ai o vorba cu constructorul sa iti furnizeze specificatiile dupa care a fost construita rampa. Arhitectul este cel care ar trebui in mod normal sa specifice aceste specificatii.
Nu se pune problema daca e sau nu in regula cum a fost proiectat si apoi executat accesul in garaj. La momentul asta (la mai bine de 2 ani de la preluare) nu cred ca mai am ce sa mai rezolv si si daca ar fi ceva sanse, nu dispun nici de timpul si nici de nervii necesari pentru o actiune in judecata. Dar apreciez sfaturile si mai ales indarjirea cu care imi aparati masina in fata vanzarii. Daca acestea sunt in afara normelor, e de belea. Cum s-au luat autorizatiile? In mod exceptional se pot accepta derogari de la normativ. Insa conditiile sunt destul.de restrictive, gen: rampa de acces la un garaj individual, care, posibil, sa nu aibe iesire direct in strada, iar ultimul segment pana la strada tot trebuie sa indeplineasca specificatiile legale. Mno, e dreptul tau sa poti folosi garajul. Nu va mai lasari prostiti, verificati ce drepturi aveti, si revendicativi-le daca v-au fost incalcate. Ai nevoie de putin research, cohones si posibil indrumari de la un specialist. Vezi ca sunt cativa arhitecti pe forum care ar putea ajuta macar cu un sfat. Si nu in ultimul rand, nu va mai lasati prostiti. triesse Quote:
O alta varianta ar fi sa schimbi Giulia pe un Stelvio.
Ieri am facut un test drive cu el pentru ca este singura optiune pe care as lua-o in calcul (eventual X3, dar ala depaseste bugetul).Masina merge ok, e spatioasa, e mai mult decat am nevoie oricum in sensul asta. Problemele sunt urmatoarele: - este suv, mai exact ce detest eu mai mult dintre toate formele pe care le poate lua o masina; - pentru ca este mai voluminos decat Giulia (care era sensibil la fel cu F30 in dimensiuni), accesul precum si manevrarea in garajul blocului sunt greoaie. Fac o gramada de calcule si scenarii si nicicum nu prea e bine. |
Author: | BFX [ 11 Dec 2019, 15:44 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0 |
Ar mai fi 2 lucruri de facut, cu costuri relativ reduse: - arcuri de Giulia post iulie 2017 (se pare ca mai adauga 1/1.5 cm la garda la sol) - alte dimensiuni de anvelope - pe forumul din state am vazut destul de multi posesori de Giulia ce merg pe 245/40 19. Asta mai adauga la garda aprox 1 cm https://www.willtheyfit.com/index.php?w ... offset2=33 |
Author: | m3ph0 [ 11 Dec 2019, 15:51 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 v2.0 |
Eu am nevoie de cel putin 5 cm, doar ca sa fiu safe. |
Page 4 of 10 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |