Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa Romeo 75 3.0 V6 24v "POWER" https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=2753 |
Page 4 of 16 |
Author: | Alex [ 09 Oct 2007, 21:59 ] |
Post subject: | |
Ce pot sa zic despre capota...arata ca drak,stiu... Insa a fost solutia de moment pentru motorul dinaintea astuia... Din acest motiv ti-am si dat una originala, pt ca asta urma sa-i fac. |
Author: | ady_xxf [ 09 Oct 2007, 22:36 ] |
Post subject: | |
frumoase capacele...sji voiam sa te mai intreb ceva dak e ceva o verificare la alfutza mea se poate rezolva??ca am vazut ca esjti cam tatic in alfa |
Author: | vipi77 [ 11 Oct 2007, 13:12 ] |
Post subject: | |
http://uk.youtube.com/watch?v=E9EdOAHuwNk sper sa placa!!! |
Author: | alexmirica [ 20 Oct 2007, 10:48 ] | ||||
Post subject: | |||||
Bad news... Cum va ziceam mai devreme, nu am putut veni la intalnire cu Power din cauza unor probleme la motor. Si le-am depistat... Dau jos baia de ulei si temerile mele mi se adeveresc... gasesc span in baie... Shit... asta nu inseamna decat cuzineti distrusi... Ma apuc sa desfac biela 4 si gata, cat pe spate... cuzinetii sunt zero, a batut biela in arbore, adio biela, adio arbore... Pozele le vedeti mai jos... Acuma... oooffff.... trebuie sa gasesc un arbore si o biela de 3.0 V6 24v... Nu am cum sa rectific arborele si biela, deoarece nu exista cota 1, 2 sau altele... Totul este standard. Ai belit arborele, la gunoi... Nasol... Mie mi s-o parut ca e cam aiurea indicatia de ulei, in sensul ca indica o presiune cam mica, ajungand sa clipeasca ledul de avarie presiune ulei cand se incalzeste motorul... Alex mi-a zis ca s-ar putea sa fie o defectiune electrica, la 75 boala mare fiind electrica. Si colo... era jocul mare in cuzineti de aici si pierderea de presiune... Acuma sunt in cautare de motor... Am gasit un 164 3.0 V6 24v in Germania cu 750 euro, motor perfect... Sa o iau, scot motorul, schimb arborele si biela si evident segmenti si cuzineti si simeringuri noi si gata... Cu drum si piese ma costa cu totul 1500 euro... Si restul masinii fara motor o dau la vanzare sa imi recuperez din parleala... Asta e... Acuma odata ce m-a mancat in fund sa o iau pe Power, duc misiunea pana la capat!!! Si OBLIGATORIU o sa ii montez 3 ceasuri care mi se par VITALE: - presiune ulei - io am deja un ceas din fabrica pe bord, dar nefiind 100% de incredere, ma bate gandul sa montez un al doilea ceas for safety reasons... - temperatura ulei - este vital sa stim temperatura uleiului inainte de a coxa motorul, deoarece nu este bine nici sa fie prea rece (sub 70 grade), nici prea cald (peste 110 grade)... - AFR meter - masoara amestecul, prin intermediul sondei lambda... un amestec prost duce la performante proaste... - eventual un shift light montat pe bord acolo sub ceasul de presiune ulei... In fine... ce mi se pare mie ciudat este cum de s-a dus tocmai cuzinetul 4, toti ceilalti (1,2,3,5 si 6) fiind ABSOLUT PERFECTI!!! Nu au absolut nici o urma de uzura... Ori a avut un corp strain in motor, o a batut ceva in piston, ori s-a infundat canalul de ungere (situatie mai plauzibila, deoarece, asa cum se vede in poza, in mijlocul cuzinetului este un sant destul de adanc, ce nu poate fi cauzat decat de prezenta unui corp strain prins intre biela si arbore... Trist... Mda... va tin la curent cu noutatile... Alex.
|
Author: | ady_xxf [ 20 Oct 2007, 10:58 ] |
Post subject: | |
foarte trist eu am vazut in realitate cum aratau cuzinetii...sper sa revina power la adevaratul ei nume cat mai curand spor la treaba |
Author: | Tupac [ 20 Oct 2007, 11:18 ] |
Post subject: | |
Off... Succes man cu gasitul pieselor si refacerea. |
Author: | Dragos [ 20 Oct 2007, 12:15 ] |
Post subject: | |
Author: | xti [ 20 Oct 2007, 12:51 ] |
Post subject: | |
Oricum nu te vei lasa pana nu iese asa cum vrei tu. Ca doar nu masinile l-au facut pe om... |
Author: | alexmirica [ 20 Oct 2007, 12:55 ] |
Post subject: | |
Asta asa e... Nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi ales de Power daca ar fi fost cumparata de altcinevan - pariez ca ar fi abandonat-o cand ar fi picat motorul... Maine (Doamne-Ajuta!) se pare ca vand Dacia, si cu o parte din bani achit diferenta datorata lui Alex pentru Power si cu cealalta parte dau o fuga in Germania dupa un 164 3.0 V6 24v pentru motor... Tineti-mi pumnii! |
Author: | mike20 [ 20 Oct 2007, 13:38 ] |
Post subject: | |
Nasoala treaba Alex,dar sunt sigur ca vei reusi tu sa-i dai de cap... Multa bafta si noi iti tinem pumnii |
Author: | ALXege [ 20 Oct 2007, 14:55 ] |
Post subject: | |
nasoala veste iti tin pumnii! |
Author: | centoquarantasette [ 20 Oct 2007, 23:48 ] |
Post subject: | |
Tot raul spre bine... stii cum se zice.. poate ce vei lua din germania va fi si mai bun Iti tin pumnii |
Author: | bubu_02 [ 21 Oct 2007, 00:25 ] |
Post subject: | |
Nasol rau, Alex, dar las' ca o scoti tu la capat, nu e nici prima nici ultima problema |
Author: | alexmirica [ 21 Oct 2007, 00:42 ] |
Post subject: | |
Normal ca e nasol, pai da ce, ar fi bucurie sa iti bubuie motoru? Asta e... Insa se pare ca mai trec o luna pana s-o vedeti pe Power la intalnire, din lipsa de finante... |
Author: | alexmirica [ 22 Oct 2007, 11:03 ] |
Post subject: | |
Care piese? Ca un arbore singur nou e 1920 euro fara TVA... Bineinteles ca o sa desfac cu ocazia asta motorul pana la ultimul surub, masor tot si schimb tot ce e sub cote. Sa fie ca nou. Nu? |
Author: | vipi77 [ 22 Oct 2007, 11:04 ] |
Post subject: | |
intr-adevar nasol de tot!! daca te ajuta cu ceva ... este un motor in Cluj de pe alfa 166 V6turbo 3.0 inca nu stiu cat costa. sper sa afluu azi. |
Author: | alexmirica [ 22 Oct 2007, 11:37 ] |
Post subject: | |
Exact. Desfac tot-tot-tot si schimb ce e naspa. Ca sa nu ma trezesc pe viitor ca nush ce nu merge... Nu merge motorul de pe 166, e total diferit. Singurele masini ce au fost echipate cu tipul asta de motor sunt: - 164 3.0 V6 24v - Alfa Spider 3.0 V6 (nu si GTV!) - Lancia Thema 3.0 V6 Atat... Si de la noi in tara sunt slabe sanse sa gasesc motor, deoarece din cate stiu io sunt doar 5 bucati 164 3.0 V6 24v! |
Author: | alexmirica [ 30 Oct 2007, 22:01 ] | ||||
Post subject: | |||||
Dupa doo saptamani de photoshop, vizitat jdemii de situri, sa vad cum dreacu si unde pun ceasurile de ulei si altele, si la final tragand concluzia ca ajunge sa fie pom de craciun, sorcova, pimp my ride... chestie cu care nu ma impac deloc, dorind sa pastrez cat mai mult din originalitatea 75-ului. Am hotarat ca la final sa imi fac un ceas "custom", pus exact sub ceasul de ulei, am pus poza de mai jos sa vedeti unde. Plus ca nu vreau sa fie nici pe alb, nici pe rosu. Vreau sa fie portocaliu, cum sunt luminile de bord originale. Acest ceas custom va fi format dintr-un ecran LCD si 16 LED-uri de jur imprejurul LCD-ului, pe post de "digital gauge". Cum spatiul disponibil este de numai 50mm x 45mm, trebuie sa folosesc un LCD suficient de mic incat sa incapa acolo. Am cotrobait prin sertarele mele si am gasit un Nokia 5210 defect - Eureka! E la fix, are dimensiunile fix 37 x 39mm, are backlight portocaliu (YES!), e foaaaaarte simplu de folosit, comunicarea se face prin SPI - numai 2 fire (1 de date si 1 de ceas - pt electronisti ) Am folosit un dremel (minifreza) pentru a taia din telefon incat sa am doar rama LCD-ului - pe spate e un conector cu 9 pini, ce il voi conecta la un microcontroller (iarasi electronisti - da, stiu, sunt inginer electronist). La microcontroller voi conecta si cele 16 LED-uri (am optat pentru unele bicolore, ce sunt formate de fapt din 2 leduri - unul rosu si unul verde - incat pot aprinde led-urile in cele 3 culori posibile - rosu, verde si portocaliu prin combinarea celor 2 culori de baza - rosu pt Warning, galben pt Atentie, si verde pt OK). La controller voi conecta urmatorii senzori/actuatori, bineinteles nu inainte de a filtra semnalele, astfel: - un senzor de presiune ulei - pentru indicatie ulei - un senzor de temperatura ulei - senzor temperatura apa - senzor presiune galerie de admisie - voi cupla un senzor care este prezent la JTD-uri - e la fix - sondele lambda - pentru monitorizarea amestecului - viteza - turatie motor - injectorul nr. 1 - masor timpul cat injectorul este deschis in unitatea de timp, si stiind debitul injectorului, viteza masinii putem determina consumul pe unitatea de lungime (l/100km) sau pe unitatea de timp (in stationare - L/h). - un buton pentru selectarea diversilor parametri de afisat Am optat pentru un microcontroller PIC16F877 - simplu de folosit, low cost . Urmeaza zilele astea sa fac un prototip al acestui "computer" - botezat ABC (Alfa Board Computer), sa fac software-ul, teste si reglaje apoi versiunea finala a lui - doritorii care nu poseda un astfel de computer pot sa il aibe. Voi face 100% programabil, incat sa se potriveasca oricarui tip de motor, indiferent de cilindree. Stay tuned! Alex.
|
Author: | Babacu [ 30 Oct 2007, 22:20 ] |
Post subject: | |
Alex, nu merge sa rectifici arborele si sa torni cuzineti pentru noua cota? Sau daca o sa gasesti motor de schimb, sa-l demontezi si sa-l faci p-ala bun, decit sa faci din doua unul? |
Author: | alexmirica [ 30 Oct 2007, 23:38 ] |
Post subject: | |
Merita sa stric 5 biele bune-bune pentru unul singur? Mai bine iau alt motor si gata... |
Author: | alexmirica [ 10 Nov 2007, 21:15 ] |
Post subject: | |
Asa aveam si io de gand sa incerc, sa vad daca merge. Multumesc mult pentru pentru confirmarea faptului ca merge asa. |
Author: | ALXege [ 15 Nov 2007, 19:54 ] |
Post subject: | |
http://www.dezmembrarimasini.ro/idc-543 ... de....html |
Author: | alexmirica [ 15 Nov 2007, 22:54 ] |
Post subject: | |
Multam Alex, o sa sun maine sa vad ce si cum. Latest news: arborele si biela de 12v e exact aceeasi cu cea de 24v... Doar chiulasele difera intre cele doua tipuri de motoare, blocul e acelasi. |
Author: | alexmirica [ 16 Nov 2007, 11:14 ] |
Post subject: | |
ALXege Quote:
Ala nu are nicicum 3.0, e un amarat de 2.4 diesel...Multumesc oricum de info. |
Page 4 of 16 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |