Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Misano Blue Veloce
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=26249
Page 4 of 10

Author:  Jull [ 13 Dec 2017, 20:29 ]
Post subject:  Re: Misano Blue Veloce

bmf Quote:
Lol, comparam X5 de peste 2 tone cu 3.0d 240 cai și centru de masa in nori cu o berlina mai ușoară cu 280 cai.
În rest s-a punctat tot ce trebuie: laturi, ezitare la talpa, acele 5 secunde care sunt peste 6.
Mă mir de comparația cu Golf R, ala e glont in linie dreapta și kart pe viraje.
BMF și pe forumul ăsta ești troll? Erai tu într-unul din X5-uri de știi cilindreea sau ai capabilități extrasenzoriale?

În rest, pe scurt și fără supărare, compar ce vreau. Threadul meu e unul de impresii, nu de știință. Scopul acestei mașini în viața mea este să îmi pună un zâmbet larg între comisuri. Iar devansarea unuia sau a mai multe X5-uri (fie ele 25d, 30d, 40d sau 35i) mi-a oferit acest zâmbet deosebit de larg, mai ales în contextul în care amândoi păreau foarte încrezători.
În ceea ce privește Golf R, comparația e foarte relevantă pentru mine. A fost marele finalist la achiziție, pentru că bifa nevoile mele (ca și Veloce). N-am niciun regret că am ales Giulia, mai ales de când confund R în trafic cu puzderia de 1.6 pachet R, GTD, GTE și GTI. Nu interpreta felul meu onest de a scrie despre neajunsuri cu vreo admisie că Giulia Veloce nu ar fi cel mai bun raport calitate/preț din segment (+hot-hatch-uri).

PS: X5 3.0d are 258 de cai. Dar asta doar ca să fiu pedant.

Author:  bmf [ 13 Dec 2017, 20:51 ]
Post subject:  Re: Misano Blue Veloce

Ai perfecta dreptate :)
Numai ca nu este nici pe departe cel mai buna alegere. Conteaza ca este pentru tine, restul alege ce vrea.

Author:  tzzivii [ 13 Dec 2017, 21:42 ]
Post subject:  Re: Misano Blue Veloce

Stinger? Ahahhahah

Daca Alfa are “ezitare” in plecare, sa vezi Kia,

Iar 3.3 e perfect combo pt taxe (cel putin la noi)

Concluzia? Veloce! Macar nu are bord de plastic cusut. :lol:

Author:  Jull [ 13 Dec 2017, 21:50 ]
Post subject:  Re: Misano Blue Veloce

bmf Quote:
Numai ca nu este nici pe departe cel mai buna alegere. Conteaza ca este pentru tine, restul alege ce vrea.
Păi despre mine e vorba, tovarășe. Conform criteriilor/nevoilor mele este cea mai bună alegere.

Și bineînțeles că fiecare alege ce vrea. Eu n-am dat până acum nimănui lecții despre ce mașină să își cumpere și nici nu am aruncat cu rahat în alegerile fiecăruia. Știindu-te de ceva timp, aș zice că ăsta e mai mult stilul tău.

În ceea ce privește Kia Stinger: 1) nu îmi place design-ul; 2) deși nu am snobisme de brand, mă bucur de badge-ul AR acum că îl am; 3) am o problemă cu cei aproape 5000 RON impozit (ăia sunt banii mei de CASCO); 4) dacă nu cumva oferă o reducere de vreo 10.000 de euro, în România Stinger 3.3 NU este la preț de Veloce; 5) chiar dacă punctele 1-4 nu ar exista, nu era disponibilă când mi-am planificat achiziția.

Author:  nesquick [ 14 Dec 2017, 00:00 ]
Post subject:  Misano Blue Veloce

Jull, nu mai pune la suflet, nu are rost... ai o mașina super mișto din toate punctele de vedere. Felicitări pentru achiziție și pentru jurnalul de bord ținut pe acest forum.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Author:  bmf [ 14 Dec 2017, 09:28 ]
Post subject:  Misano Blue Veloce

Juli, mulțumesc, e de ajuns. Toate bune și să o stăpânești cu plăcere!

Author:  VladimirG [ 14 Dec 2017, 11:04 ]
Post subject:  Re: Misano Blue Veloce

@Jull: Welcome to Alfaclub :peace:

Author:  lucianm [ 14 Dec 2017, 11:52 ]
Post subject:  Re: Misano Blue Veloce

This is... ALFACLUB!

Author:  LIVIU_CTS [ 14 Dec 2017, 12:32 ]
Post subject:  Re: Misano Blue Veloce

si mie mi se pare ca le iei prea personal, lasa tusele apasate, pe net nu se poate "citi" intonatia si nici nu poti vedea limbajul nonverbal.
ieri mi-am batut capul sa ii explic unui amic ce doreste sa-si achizitioneze pt un cooper-S suspensie D2, ca-i o chinezarie. i-am sugerat bilstein, din experiente personale (vorbim de suspensii reglabile bound-rebound), dupa ce a ras de mine, a mers, s-a consultat cu un amic d'al lui care conduce un 330 si are suspensie D2 pe masina si imi spune ca a intrebat ala ce masina conduc. i-a zis honda civic, la care ala raspunre, "e clar, habar n-are ce e aia suspensie". m-am spumat ca prostul toata seara pana am acceptat ca lumea nu trebuie convinsa de nimic. cine vrea sa traiasca in bula, sa stea acolo linistit :)

Author:  Mustafa [ 14 Dec 2017, 13:42 ]
Post subject:  Re: Misano Blue Veloce

Jull, felicitări pt curajul de a alege diferit. Ai o mașină deosebită, care sper că îți va aduce aminte de ce ai ales-o de fiecare dată când ai vreo îndoială.

@Liviu: bmw-istul are dreptate. Despre suspensii întreabă un alfist :lol: (just kidding)

Author:  Jull [ 14 Dec 2017, 17:18 ]
Post subject:  Re: Misano Blue Veloce

Băi, vă mulțumesc pentru încurajări, dar nu sunt tulburat. Am vreo 18 ani de forumuri în spate, unele care ar face AR Club să pară un peisaj pascal din grădina Edenului, iar această contră prietenească să pară o îmbrățișare amoroasă. Am fost de față când s-a inventat trollingul. Iar pe BMF îl știu de mult timp, din alte părți, ca discipol foarte fidel al acestui curent, un bun profesionist.

E totul în regulă!

Attachments:
duty_calls.png
duty_calls.png [ 13.77 KiB | Viewed 2728 times ]

Author:  Sebi Enache [ 26 Dec 2017, 11:59 ]
Post subject:  Re: Misano Blue Veloce

Este superba, sa te bucuri de ea. Super combinatie la interior.

Author:  Jull [ 02 Jan 2018, 01:31 ]
Post subject:  Re: Misano Blue Veloce

Sebi Enache Quote:
Este superba, sa te bucuri de ea. Super combinatie la interior.
Mulțumesc!

Între timp am încălțat-o cu jante de 18 pentru iarnă, redecorate carbon mat (plecăciuni Tzzivii). E considerabil mai soft pe denivelări și mai îngăduitoare în gropi. Aș îndrăzni chiar să spun că e altă mașină :roll:

În rest, An Nou Fericit tuturor, etc

Attachments:
26510449_10156153276260209_1400709066_o.jpg
26510449_10156153276260209_1400709066_o.jpg [ 1.29 MiB | Viewed 2444 times ]
26510528_10156153273915209_1873607282_o.jpg
26510528_10156153273915209_1873607282_o.jpg [ 1.16 MiB | Viewed 2443 times ]

Author:  Alfaholic [ 10 Jan 2018, 01:46 ]
Post subject:  Re: Misano Blue Veloce

Nu ma pot abtine sa nu recunosc ca imi place tare mult combinatia de culori a acestei Alfe, extraordinara si foarte evidenta in peisajul auto comun al zilei de astazi. Pacat ca Giulia nu se ridica la nivelul concurentei dpdv al materialelor folosite la interior (si dealtfel nici Stelvio), mult plastic ieftin si nici fiabilitatea nu pare promitatoare. In rest foarte tare masina!

Author:  bluecar [ 10 Jan 2018, 05:01 ]
Post subject:  Re: Misano Blue Veloce

Alfaholic Quote:
Nu ma pot abtine sa nu recunosc ca imi place tare mult combinatia de culori a acestei Alfe, extraordinara si foarte evidenta in peisajul auto comun al zilei de astazi. Pacat ca Giulia nu se ridica la nivelul concurentei dpdv al materialelor folosite la interior (si dealtfel nici Stelvio), mult plastic ieftin si nici fiabilitatea nu pare promitatoare. In rest foarte tare masina!
acum cativa ani am avut lancia prisma 1.9 td,o masina extraordinara.fara servo,esp.....,calitatea plsticului lasa de dorit...dupa cateva probleme cu supapele am schimbat cu audi 100 2.0 d din acelasi an 1986,.diferenta de calitate se vedea,haudi mult mai calitativ.dupa ce am spalat mocheta(maro) si restul totul parea nou si atat.lancia geamuri electrice,un bord mai placut,......o alta masina.dupa 1k km parca stateai la semafor,nici nu ii simteai.cu haudi dupa 3 motoare schimbate tot ma depaseau carutele,braila -constanta (200km)o faceam in 4 ore.cu lancia doua ore si jumatate,condus lejer.probabil din cauza materialelor ieftine :lol: haudi a ajuns la fier vechi si am cumparat alfa romeo 145 1.9 jtd si mai proasta la plastic dar de 100 x ori mai fiabila decat motorul de pe haudi.nu vreau sa continui cu alfa gt....sau 147.156,159.
mi-as dori sa am bani de o Giulia si singurul impediment sa fie plasticul ieftin....

Author:  BZ-76-DIA [ 10 Jan 2018, 11:22 ]
Post subject:  Re: Misano Blue Veloce

Bai mitica tu de unde vii ? Aici se discuta de masini noi, zero km, unde responsabilitatea pentru viitoare probleme revine constructorului (pentru ce a creat) si tie, ca prim proprietar (pentru cum ai utilizat). Nu unui tert.
Tu faci versus-uri intre rematurile alea pe care le-ai detinut ??? La a mia mana, cu milioane de km facuti de altii si reparate inclusiv de tine cu tot felul de vechituri fara nicio garantie ? Nu prea merge, bre.

Scuze de off, felicitari insa pe aceasta cale pionierilor in ale giuliilor. :lol:

Author:  bluecar [ 10 Jan 2018, 12:43 ]
Post subject:  Re: Misano Blue Veloce

mii de scuze,rog un moderator sa stearga ce am spus sau sa mute pe topicul: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt

Author:  Jull [ 20 Jan 2018, 21:03 ]
Post subject:  Re: Misano Blue Veloce

Weekendul trecut am avut prima emoție. Am intrat puțin cam tare într-un viraj prost semnalizat și am simțit-o că pleacă, dar până să mă dezmeticesc și să încerc să salvez situația, a salvat-o singură. A reintrat pur și simplu pe șine, ca urmare n-am avut nevoie să schimb scutecele. Totuși, nu e ușor deloc să o destabilizez. Cu suficientă accelerație poate fi scos fundul într-un ac de păr, cel puțin pe asfalt umed și la temperaturi aproape de îngheț. În tot acest timp însă, are un comportament puternic subvirator (așa cum era de așteptat pentru tracțiune integrală) și o mulțime de elemente care simt că se luptă cu mine să o țină pe șosea, primordial pneurile noi și ESP-ul.
Situația a fost similară și când a nins în București. Condusă rezonabil, este enervant de stabilă, în modul automatic tăind alimentarea până să apuce să derapeze semnificativ. Simt că poate fi distractivă, dar cu efort, doar pe zăpadă mare/gheață și/sau la viteze nepotrivite pentru drumuri publice, respectiv nivelul meu de skill.

Author:  alfetta [ 21 Jan 2018, 19:49 ]
Post subject:  Re: Misano Blue Veloce

la al meu qashqai , am obsevat ca atunci cand incepe sa piarda controlul pe zapada sau noroi, mai bine accelerez decat sa iau piciorul de pe pedala, isi revine imediat daca tragi de volan cum trebuie. deci stai fara frica , cu timpul te vei obisnui.

esp-ul se poate decupla? daca e alunecus mare pe jos si mergi cu viteza mica sau prin traficul din oras, cel mai bine treci pe manual si esp off, sau doar manual mode la cutie.

Author:  Jull [ 21 Jan 2018, 20:19 ]
Post subject:  Re: Misano Blue Veloce

alfetta Quote:
la al meu qashqai , am obsevat ca atunci cand incepe sa piarda controlul pe zapada sau noroi, mai bine accelerez decat sa iau piciorul de pe pedala, isi revine imediat daca tragi de volan cum trebuie. deci stai fara frica , cu timpul te vei obisnui.

esp-ul se poate decupla? daca e alunecus mare pe jos si mergi cu viteza mica sau prin traficul din oras, cel mai bine treci pe manual si esp off, sau doar manual mode la cutie.
Nope la Veloce, nu se poate decupla. Doar la QV.

In alta ordine de idei:Image

Author:  ALXege [ 21 Jan 2018, 22:56 ]
Post subject:  Re: Misano Blue Veloce

De ce ar fi mai bine fara ESP la viteze mici sau in oras?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Author:  alfetta [ 22 Jan 2018, 00:49 ]
Post subject:  Re: Misano Blue Veloce

pt ca trag toate rotile ,chiar daca una incepe sa alunece nu se opreste , daca te bagi vreodata la un offroad mai serios vei vedea ca fara esp totul merge struna.

Author:  lucianm [ 22 Jan 2018, 10:12 ]
Post subject:  Re: Misano Blue Veloce

Si daca trebuie sa iesi din zapada si una din roti patineaza, ESP-ul mai mult incurca fiindca nu lasa sa se invarta cealalta roata.

Author:  aschiuta [ 22 Jan 2018, 10:37 ]
Post subject:  Re: Misano Blue Veloce

lucianm Quote:
Si daca trebuie sa iesi din zapada si una din roti patineaza, ESP-ul mai mult incurca fiindca nu lasa sa se invarta cealalta roata.
Cred ca incurcati functiile. ESP-ul actioneaza atunci cind asupra masinii se exercita o forta G din orice directie orizontala.
Daca senzorul din centrul de greutate al masinii nu da semnal ( sau este foarte mic semnalul ) actioneaza ABS-ul, ASR-ul sau alti asemenea 'wizards'. Cit despre patinarea rotilor daca nu ai diferential blocabil mai greu cu offroadul.

Author:  lucianm [ 22 Jan 2018, 11:27 ]
Post subject:  Re: Misano Blue Veloce

aschiuta Quote:
lucianm Quote:
Si daca trebuie sa iesi din zapada si una din roti patineaza, ESP-ul mai mult incurca fiindca nu lasa sa se invarta cealalta roata.
Cred ca incurcati functiile. ESP-ul actioneaza atunci cind asupra masinii se exercita o forta G din orice directie orizontala.
Daca senzorul din centrul de greutate al masinii nu da semnal ( sau este foarte mic semnalul ) actioneaza ABS-ul, ASR-ul sau alti asemenea 'wizards'. Cit despre patinarea rotilor daca nu ai diferential blocabil mai greu cu offroadul.
Posibil... :sig:

Page 4 of 10 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/