Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
ALFA 145 italianca mea https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=2607 |
Page 4 of 7 |
Author: | vip007 [ 29 Nov 2007, 11:05 ] |
Post subject: | |
http://www.e-jante.ro/index.php?option= ... Itemid=122 asta am gasit cu un google scurt sper sa gasesti ce vrei |
Author: | by_alex2003 [ 29 Nov 2007, 11:07 ] |
Post subject: | |
sarut mana |
Author: | by_alex2003 [ 03 Dec 2007, 11:09 ] |
Post subject: | |
un mic face lift la bord,dar imi lipeste ceasuririle cu plasma,stie cineva unde as putea gasi?am gasit doar in Germania. |
Author: | vip007 [ 03 Dec 2007, 11:19 ] |
Post subject: | |
pe www.altuning.ro gasesti indicatoare cu plasma(daca te bate gandul sa cauti si dastea ) si pentru bord ai pm ca e reclama si nu am nici un interes |
Author: | by_alex2003 [ 03 Jan 2008, 19:11 ] |
Post subject: | |
Intrebare:am un bloc de 1700cc,fara chiuloasele de la ea si folosesc chiuloasele de la 1.4,crede-ti ca va iesi un motor? Motorul meu sa stricat |
Author: | by_alex2003 [ 09 Jan 2008, 08:59 ] |
Post subject: | |
ieri noapte sa "nascut" noul motor de 1.7 dupa multi nervi si ore petrecute in garaj am reusit sa termin motorul si sper sa ma duca miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii de km |
Author: | marius [ 09 Jan 2008, 09:24 ] |
Post subject: | |
Felcitari!Astept sa ne vedem sa ne arati rezultatele! |
Author: | by_alex2003 [ 09 Jan 2008, 09:55 ] |
Post subject: | |
va fi o placere ,poate o punem de o intalnire duminica sper sa nu apara vreo problema,sunt in rodaj acum |
Author: | firestarter [ 09 Jan 2008, 11:26 ] |
Post subject: | |
by_alex2003 Quote: un mic face lift la bord,dar imi lipeste ceasuririle cu plasma,stie cineva unde as putea gasi?am gasit doar in Germania.
Arata dragutz bordul insa am cateva sugestii:1. renunta la covorasele alea cu imitatie de tabla striata si pune unele rosii din material textil cu sigla alfa sau cele din link http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :1454.html 2. Pe partea dreapta a bordului, unde este zona vopsita in rosu, ar merge o sigla Alfa Romeo alba intr-un colt, eventual decupata din aluminiu satinat PS. Ne vedem duminica? |
Author: | by_alex2003 [ 11 Jan 2008, 10:55 ] |
Post subject: | |
Firestarter ai dreptate cu sigla ALFA pe bord in dreapta,cred ca se va vedea super,covorasele sunt pt iarna(tine bine mizeria). Madkat,motorul asta de 1.7 e o combinatie de bloc de 1.7 si cu chiuloase de 1.4,sper sa nu am probleme din cauza compresiei.La 1.4 compresia e de 9.5:1 si la 1.7 e de 10:1.E posibil sa forteze in piston si sa inceapa sa bata bolturile. Deocamdata sunt in rodaj(scimbat segmenti),am 110km facuti si nu sunt chiar multumit,am prubleme cu reductoarele de benzia,acum am schimbat cel de pe tur cu unul reglabil,dar a cazut cel de pe retur si nu am presiune constanta (de 2.5bar)pe injectoare,azi imi procur o supapa de sens de presiune sa deschida la 2.5 bari.Sper ca dupa ce o montez sa fie ok. Pompa de apa a inceput sa scartaie urat de tot si nu stiu ce sa-i fac. Si acum mai vreau sa ii pun filtru de aer sport(conic).Sper sa nu faca vreo problema. acum sunt curios,oare cati caluti am?????? |
Author: | firestarter [ 11 Jan 2008, 12:34 ] |
Post subject: | |
Este blocul de 1,7 16V? Intreb pentru ca axele cu came de pe 1,4 au alte unghiuri decat cele de pe 1,7. O sa deschida diferit supapele fata de cum stie sa faca amestecul ECU pentru 1,4 asa ca va trebui reprogramat. |
Author: | by_alex2003 [ 11 Jan 2008, 12:52 ] |
Post subject: | |
blocul e de 1.7,dar nu 16V,cele normale,poate daca puneam cele de 16Vtrebuia resoftat. De mers merge,are putere,nu stiu ce sa zic daca trebuie resoftata, Crezi ca ar trebui? |
Author: | by_alex2003 [ 11 Jan 2008, 14:08 ] |
Post subject: | |
de 1.7 este:1-blocul;2.-arborele si 3 pistoanele,iar restul sunt de 1.4. De potrivit sa potrivit totul,nu a trebuit sa modific nimic.de mers ,merge. galeria e de la 1.4. ECU e tot de la masina(tot de la motorul de 1.4) Crezi ca se poate sa intampin vreo prob????? |
Author: | firestarter [ 11 Jan 2008, 19:40 ] |
Post subject: | |
Teoretic, daca schimbi axele cu came cu unele de 1,7 16V si resoftezi ecu vei avea aprox 135 CP |
Author: | alexmirica [ 11 Jan 2008, 19:43 ] |
Post subject: | |
Vezi ca tre sa rescrii ecu, ca ai alta umplere a camerei, si din lipsa de benzina belesti cilindrii rapid. Sau macar fa rost de ecu de 1.7. Alex. |
Author: | firestarter [ 11 Jan 2008, 21:29 ] |
Post subject: | |
Pai am dar este cu totul alt sistem de injectie la 33. Eu am Bosch Motronic ML 4.1 cu debitmetru mecanic si alte particularitati si nu o sa inteleaga saracu nimic din datele date de senzorii de pe 145. |
Author: | Tupac [ 11 Jan 2008, 23:29 ] |
Post subject: | |
Sfatul meu - nu te complica de rescreri ECU sau ceva de genul. Pune mana si fa rost de un ECU de 1.7 pt motor! |
Author: | by_alex2003 [ 14 Jan 2008, 08:41 ] |
Post subject: | |
e greu sa fac rost de un ECU de 1.7.mai de graba las resofta pe asta,sau pe celalalt de 1.4(mai am unul)si pe asta nu as umbla la el. Alex Mirica crezi ca ai putea sa im resoftezi ECU????????? Masina merge OK,are putere se accelereaza bine(nu da in "bot")relantiul e bun,iam pus si filtrul de aer sport si vreau sa ii dau catalizatorul jos.Singurul lucru care nu imi place e ca se aude o bataie in motor si nu pot sa imi dau seama ce e. |
Author: | alexmirica [ 14 Jan 2008, 09:37 ] |
Post subject: | |
Vezi sa nu cumva sa fie "knocking", adica autoaprindere (remember fenomenul de "bate avansul" la dacii pe carburator), fenomen periculos. Baga benzina CO99+ si vezi daca bataia se atenuaza. Daca da, aia e. Daca nu, tragi pe dreapta si vezi care e buba. La Power aveam o bataie usoara si am mers cu ea asa pana am ajuns sa am nevoie de alt arbore si biela... |
Author: | by_alex2003 [ 14 Jan 2008, 09:51 ] |
Post subject: | |
Nu e autoaprindere,e mult mai subtila bataia,se aude cel mai bine cand schimb vitezele sau la turatie mai mare (pe liber).Ambreajul nu e de vina nici cutia,verivicat.Dar nu imi dau seama,parca ar fi o bataie de supapa,dar parca ar fi un bolt,credema ca nu pot sa imi dau seama,am stat mult timp sa imi dau seama si tot nu am reusit,zgomotul se trasmite si nu pot localiza cat de cat. Ai vreo idee cum as putea verifica? Problemele cele mai mari le-am avut de la reguloatoarele de benzine(m-au omorat),dar am rezolvat si cu asta intrun final.Pe tur am pus unul reglabil,iar pe retur am pus o supapa de sens de presiune reglabila si e ok acum |
Author: | by_alex2003 [ 15 Jan 2008, 12:23 ] |
Post subject: | |
de azi are un nou sound,mult mai sport,iam dat jos catalizatorul si am montat toba de la cealalta Alfa. Cateva foto cu motorul,filtrul si noul regulator. |
Author: | by_alex2003 [ 15 Jan 2008, 13:04 ] |
Post subject: | |
o sa mai fac,dar sa o spal ca se pune imediat mizeria asta de pe drum. Tubul eu l-am facut din inox si am ales locul ala pt ca e mai protejat de roata(mizerie).Mam gandit si eu ca poate sa am prob ,dar daca sunt ii fac alt tub . Manometrul de la regulator e bestial si ma gandeam sa il pun pe stalpul de la parbriz,dar nu stiu de unde sa iau plasticul care vine acolo si as mai pune un manometru cu presiune ulei si un voltmetru. dar unde gasesc??????????ma poate ajuta cineva,sau unde as putea sa dau comanda???????? |
Author: | alexmirica [ 15 Jan 2008, 22:15 ] |
Post subject: | |
Mai bine nu te baga la scheme d-astea, e periculos ca daca se fisureaza si are scapari de benzina poti sfarsi prin a deveni o Flaming Alfa... Las-o acolo. |
Author: | by_alex2003 [ 16 Jan 2008, 08:55 ] |
Post subject: | |
ai mare dreptate,m-am gandit si eu la asta,dar a venit si ideea de a pune conducta da cupru(de la frana),e acelasi filet.nu as pune furtun. |
Author: | alexmirica [ 16 Jan 2008, 09:59 ] |
Post subject: | |
Las-o acolo. Mai bine ti-ai monta in interior un ceas pentru presiune ulei si un altul pentru temperatura ulei. Sunt de 100000 ori mai utile decat ceasul de pe rampa... |
Page 4 of 7 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |